הרבה יותר טוב מהשנה שעברה: צפו בפרסומת WIX שתופיע בסופרבול
בשנה שעברה הצטרפה חברת WIX לראשונה לחגיגה המרכזית של הגדולים באמת, עם הפרסומת הראשונה שלה במהלך משחק הסופרבול - לא דבר של מה בכך ולא משהו שהרבה חברות יכולות להרשות לעצמן - בקושי לחלום על כך כשמדובר במחיר של 4.5 מיליון דולר עבור 30 שניות. השנה, החברה שמציעה פלטפורמה להקמת אתרי אינטרנט מעוצבים באופן עצמאי, תעשה זאת שנה שנייה ברציפות, ונדמה שמרחק הזמן והנסיון הפכו אותה לקלילה יותר ואת הפרסומת שלה למהנה יותר.
תחת כותרת ההאשטג #StartStunning החברה עולה עם פרסומת אנימציה, שבה מככבות הדמויות מקונג פו פנדה 3, בעלילה שכוללת בתוכה אזכור לפרסומות עבר איקוניות מהסופרבול, כגון זו של אולד ספייס. בסרטון, מתמודדות הדמויות עם השאלה כיצד לשווק את מסעדת הנודלס של מר פינג. הפתרון שהן מוצאות הוא לשווק את העסק הקטן באמצעות, מה שהן רואות כמהלך השיווקי האולטימטיבי, פרסומת סופרבול. בנקודה זאת מוצגים טייקים על מספר פרסומות סופרבול מיתולוגיות מהעבר אולם במהירות מתברר, שהדרך להצלחה עסקית נגישה הרבה יותר ומתחילה בבניית אתר אינטרנט עם Wix. מכאן נגזר ההאשטאג המלווה את הקמפיין של Wix השנה #StartStunning.
** רגע לפני הסופרבול - הנה הפרסומת המעולה שצוחקת על בועת מחירי הפרסום
כחלק מהקמפיין, שחררה Wix ברשתות החברתיות מגוון תכנים וסרטונים בהם מנסות הדמויות מקונג פו פנדה גימיקים שיווקיים שונים שהן רואות כחיוניים לקידומו של עסק קטן. פרסומת הסופרבול החדשה וכל שאר מרכיבי הקמפיין פותחו והופקו בעבודה משותפת של צוותי הקריאטיב של Wix ושל DreamWorks Animation, אולפני האנימציה מאחורי שוברי הקופות הבינלאומיים שרק, מדגסקר, הדרקון הראשון שלי, קונג פו פנדה ורבים נוספים.
- וויקס ו-Unit משיקים שירות בנקאות עסקית
- בבנק אוף אמריקה מזהירים - WIX עלולה להיפגע מה-AI
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
"הסופרבול הוא זירת הפרסום הגדולה בעולם, ופרסומות סופרבול רבות זכו עם השנים למעמד איקוני בתרבות האמריקאית. את המסר שלנו, שהצעד הראשון לעסק מצליח הוא בניית אתר אינטרנט מרהיב עם Wix, בחרנו להציג באמצעות טייק הומוריסטי על פרסומות סופרבול אהובות מהעבר," אמר עומר שי, סמנכ"ל השיווק של Wix. "אנחנו בטוחים שהשילוב בין דמויות האנימציה האהובות לפרסומות המיתולוגיות יתקבל באהדה ע"י קהל הצופים".
- 1.שי 03/02/2016 19:07הגב לתגובה זוהפער בין הפרסומת הזאת לכל הזבל שאנחנו רואים כאן בארץ הוא בלתי נתפס. קשה להאמין שמאחורי הדבר הזה עומדים אנשים דוברי עברית. זה לא שמדובר במאסטרפיס שיכנס לספרי ההיסטוריה של הפרסומת אבל זו פרסומת מדויקת ומצחיקה שהופקה בצורה מעולה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
