גיא קלנר
צילום: יח"צ

השקעה ראשונה ב-2016: ליאו ברנט יטפל בתקציב הפרסום של בית ההשקעות 'אנליסט'

תקציב הפרסום של בית ההשקעות שמציין 30 שנה להיווסדו טופל עד עתה ב-y&r ישראל
משה בנימין | (4)

משרד הפרסום ליאו ברנט פותח את שנת 2016 עם תקציב חדש בגזרת הפיננסים. המשרד בניהולו של גיא קלנר יחל לטפל בתקציב הפרסום של בית ההשקעות אנליסט שבשנים האחרונות טופל על ידי y&r ישראל

בשנת 2016 בית ההשקעות מציין 30 שנה להקמתו. מאז 1994 הוא פועל כחברה ציבורית שנסחרת בבורסה בתל אביב. על פי אתר החברה, נכון לסוף 2015 מנהל בית ההשקעות כ-10.2 מיליארד ש"ח בקופות גמל, קרנות נאמנות ותיקי השקעות. תקציב הפרסום של בית ההשקעות קטן באופן עקבי בשנים האחרונות. על פי יפעת בקרת פרסום הוא עמד ב-2013 על כ-4 מיליון שקלים (מחירון), ב-2014 הוא כבר עמד על 2.5 מיליון שקלים (מחירון) וב-2015 הוא עמד מיליון שקל בלבד במחירי מחירון. 

גיא קלנר: "שמחים מאוד על האמון שקיבלנו מ'אנליסט', ומתכוונים להשקיע בהם בגדול".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    כבוד לליאו ולגיא. כן ירבו! (ל"ת)
    מפרגנת 14/01/2016 20:56
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ענת ביין 14/01/2016 13:15
    הגב לתגובה זו
    למה באייטם שלי בגלובס לא הזכרתי את Y&R? נו באמת את מי זה מעניין? זה שאני חברה של אדם אבנון זה ממש לא קשור.
  • לאה 14/01/2016 14:22
    הגב לתגובה זו
    מאז ומעולם ניצלה את המדור שלה בגלובס לסגירת חשבון עם מי שלא נותן לה ידיעות בלעדיות. עכשיו סוגרים לה את המדור ומעבירים אותו לעמודי החדשות. למי יש טישיו לנגב לי את הדמעות?
  • 1.
    שולההה 14/01/2016 11:32
    הגב לתגובה זו
    אחרי 5 שנים שגיא בליאו, הביא סופ סופ תקציב זעום של מיליון ש״ח. פשששששששששששש
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.