השקעה ראשונה ב-2016: ליאו ברנט יטפל בתקציב הפרסום של בית ההשקעות 'אנליסט'

תקציב הפרסום של בית ההשקעות שמציין 30 שנה להיווסדו טופל עד עתה ב-y&r ישראל
משה בנימין | (4)

משרד הפרסום ליאו ברנט פותח את שנת 2016 עם תקציב חדש בגזרת הפיננסים. המשרד בניהולו של גיא קלנר יחל לטפל בתקציב הפרסום של בית ההשקעות אנליסט שבשנים האחרונות טופל על ידי y&r ישראל

בשנת 2016 בית ההשקעות מציין 30 שנה להקמתו. מאז 1994 הוא פועל כחברה ציבורית שנסחרת בבורסה בתל אביב. על פי אתר החברה, נכון לסוף 2015 מנהל בית ההשקעות כ-10.2 מיליארד ש"ח בקופות גמל, קרנות נאמנות ותיקי השקעות. תקציב הפרסום של בית ההשקעות קטן באופן עקבי בשנים האחרונות. על פי יפעת בקרת פרסום הוא עמד ב-2013 על כ-4 מיליון שקלים (מחירון), ב-2014 הוא כבר עמד על 2.5 מיליון שקלים (מחירון) וב-2015 הוא עמד מיליון שקל בלבד במחירי מחירון. 

גיא קלנר: "שמחים מאוד על האמון שקיבלנו מ'אנליסט', ומתכוונים להשקיע בהם בגדול".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    כבוד לליאו ולגיא. כן ירבו! (ל"ת)
    מפרגנת 14/01/2016 20:56
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ענת ביין 14/01/2016 13:15
    הגב לתגובה זו
    למה באייטם שלי בגלובס לא הזכרתי את Y&R? נו באמת את מי זה מעניין? זה שאני חברה של אדם אבנון זה ממש לא קשור.
  • לאה 14/01/2016 14:22
    הגב לתגובה זו
    מאז ומעולם ניצלה את המדור שלה בגלובס לסגירת חשבון עם מי שלא נותן לה ידיעות בלעדיות. עכשיו סוגרים לה את המדור ומעבירים אותו לעמודי החדשות. למי יש טישיו לנגב לי את הדמעות?
  • 1.
    שולההה 14/01/2016 11:32
    הגב לתגובה זו
    אחרי 5 שנים שגיא בליאו, הביא סופ סופ תקציב זעום של מיליון ש״ח. פשששששששששששש
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.