"אצלנו את תמיד המלכה": פתאל עפה על הפאדיחה ושלחה למיס קולומביה סרטון מיוחד

בתשדיר, ניתן לראות את מלונות הרשת כאשר הקריין מזמין את מיס קולומביה, בספרדית כמובן, להתארח באחד ממלונות פתאל בישראל, תוך שעות זכה הסרטון למעל 50 אלף צפיות בקולומביה
משה בנימין |
התקרית ההזויה בתחרות מיס יוניברס מלפני מספר ימים, אז טעה המגיש סטיב הארווי בזהות הזוכה בתחרות, הפכה לכר פורה עבור קמפיינים ויראליים, בעיקר בסושיאל. קמפיין חדש שעלה לאוויר ודוהר על השיח האינסופי והפרסום הרב של הנושא שייך לרשת פתאל ומשרד הפרסום יהושע TBWA שמציעים למיס קולומביה לבוא להתארח בארץ על חשבון רשת המלונות כי אצלם "היא תמיד המלכה". משרד הפרסום הפיק סרטון ויראלי בספרדית עבור הרשת, וזה הופץ ברשתות החברתיות בקולומביה. בסרטון מזמינה רשת פתאל את המתמודדת מקולומביה - אדריאנה גוטיירז - להיות תמיד מלכה ברשת מלונות פתאל ועל חשבונם. אנשי הקריאייטיב של יהושע אומרים כי "חלק מה-DNA של יהושע הוא הערנות להזדמנויות תקשורתיות ומתן פתרונות יצירתיים ב-REAL TIME על מנת ליצור ערך שיווקי ופרסומי ללקוחות שלנו. בחרנו למנף את הבלבול בתחרות "מיס יוניברס"  על מנת לחזק את הבולטות והשיח עבור מלונות פתאל, באופן יצירתי עם חשיבה מחוץ לקופסא, תוך הרמת מהלך בזמן קצר כדי לתפוס את ההזדמנות בזמן".  ​

Para La informacion de Ariadna Gutierrez-Arévalola invitamos a hospedarse en uno de nuestros hoteles para ser la reina que realmente eres.El vuelo y la estadia son por nuestra cuenta. Vienes?

Posted by ‎רשת מלונות פתאל‎ on Wednesday, December 23, 2015
בתשדיר, ניתן לראות את מלונות הרשת כאשר הקריין מזמין את מיס קולומביה, בספרדית כמובן, להתארח באחד ממלונות פתאל בישראל, תוך שעות זכה הסרטון למעל 50 אלף צפיות בקולומביה. זהו תשדיר שני שמשרד הפרסום מייצר עבור רשת מלונות פתאל מחוץ לגבולות ישראל. בתחילת השנה, היה יהושע למשרד הפרסום הישראלי הראשון שהעלה פרסומת בזמן הסופרבול האמריקאי תחת הכותרת: בסופרבול אנחנו לא מבינים אבל באירוח כן.    

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.