מיס יוניברס
צילום: יח"צ

"אצלנו את תמיד המלכה": פתאל עפה על הפאדיחה ושלחה למיס קולומביה סרטון מיוחד

בתשדיר, ניתן לראות את מלונות הרשת כאשר הקריין מזמין את מיס קולומביה, בספרדית כמובן, להתארח באחד ממלונות פתאל בישראל, תוך שעות זכה הסרטון למעל 50 אלף צפיות בקולומביה
משה בנימין |
התקרית ההזויה בתחרות מיס יוניברס מלפני מספר ימים, אז טעה המגיש סטיב הארווי בזהות הזוכה בתחרות, הפכה לכר פורה עבור קמפיינים ויראליים, בעיקר בסושיאל. קמפיין חדש שעלה לאוויר ודוהר על השיח האינסופי והפרסום הרב של הנושא שייך לרשת פתאל ומשרד הפרסום יהושע TBWA שמציעים למיס קולומביה לבוא להתארח בארץ על חשבון רשת המלונות כי אצלם "היא תמיד המלכה". משרד הפרסום הפיק סרטון ויראלי בספרדית עבור הרשת, וזה הופץ ברשתות החברתיות בקולומביה. בסרטון מזמינה רשת פתאל את המתמודדת מקולומביה - אדריאנה גוטיירז - להיות תמיד מלכה ברשת מלונות פתאל ועל חשבונם. אנשי הקריאייטיב של יהושע אומרים כי "חלק מה-DNA של יהושע הוא הערנות להזדמנויות תקשורתיות ומתן פתרונות יצירתיים ב-REAL TIME על מנת ליצור ערך שיווקי ופרסומי ללקוחות שלנו. בחרנו למנף את הבלבול בתחרות "מיס יוניברס"  על מנת לחזק את הבולטות והשיח עבור מלונות פתאל, באופן יצירתי עם חשיבה מחוץ לקופסא, תוך הרמת מהלך בזמן קצר כדי לתפוס את ההזדמנות בזמן".  ​

Para La informacion de Ariadna Gutierrez-Arévalola invitamos a hospedarse en uno de nuestros hoteles para ser la reina que realmente eres.El vuelo y la estadia son por nuestra cuenta. Vienes?

Posted by ‎רשת מלונות פתאל‎ on Wednesday, December 23, 2015
בתשדיר, ניתן לראות את מלונות הרשת כאשר הקריין מזמין את מיס קולומביה, בספרדית כמובן, להתארח באחד ממלונות פתאל בישראל, תוך שעות זכה הסרטון למעל 50 אלף צפיות בקולומביה. זהו תשדיר שני שמשרד הפרסום מייצר עבור רשת מלונות פתאל מחוץ לגבולות ישראל. בתחילת השנה, היה יהושע למשרד הפרסום הישראלי הראשון שהעלה פרסומת בזמן הסופרבול האמריקאי תחת הכותרת: בסופרבול אנחנו לא מבינים אבל באירוח כן.    

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.