עמית משיח
צילום: צילום מסך; יח"צ
פרסום ראשון

מקאן זכה בתקציב חברת חשמל - הנה מה שהמנכ"ל חושב עליה: "ארגון של נפוטיסטים אלימים"

בפעם הקודמת ציוץ של אילן שילוח הוביל לפיצוץ בין חברת חשמל למקאן. המנכ"ל החדש, עמית משיח, עשוי להוביל לפיצוץ נוסף, יממה לאחר בחירת חברת החשמל במקאן. מקאן: "במדינה דמוקרטית יש מקום להבחין בין דעות אישיות לבין התנהלות מקצועית"
משה בנימין | (15)

בפברואר 2014 הסתבך יו"ר מקאן אילן שילוח עם חברת החשמל (שבחלק מתקציבה טיפל המשרד) בעקבות ציוץ ביקורתי שלו כנגדה בטוויטר. אותו ציוץ הוביל לפיצוץ בין הצדדים והפסקת ההתקשרות עם מקאן. כעת, כמעט שנתיים לאחר מכן, זכה שוב משרד הפרסום בתקציב הפרסום של המודעות הסטטוטוריות של חברת החשמל ולמרבה הפלא - המקרה כמעט חוזר על עצמו - הפעם מכיוונו של עמית משיח המנכ"ל החדש של מקאן תל אביב. 

לפני קצת יותר משנה, באוקטובר 2014, עמית משיח ששמו לא נקשר אז עם מקאן, העלה בעמוד הפייסבוק שלו פוסט שמנגח את חברת החשמל באופן תקיף. משיח, אדם בעל אג'נדה פוליטית ברורה וגלויה, ונאמן לעמדותיו, התייחס לכך שחברת החשמל הודיעה כי תבדוק את נושא העסקתו של יונתן שפירא (חבר קרוב של משיח) שהתפרסם בעקבות מכתב הטייסים מ-2003 ומוכר בציבור כ"טייס הסרבן". 

"חברת החשמל - נפוטיסטים אלימים"

משיח שגם הוא נמנה על מובילי מכתב הסרבנים, כתב בפוסט בפייסבוק: "חברת החשמל, ארגון של נפוטיסטים אלימים, בעלי מניית כבוד ביוקר המחייה בישראל, שלא לומר בתרבות הפוליטית הבהמית, תבדוק האם אכן יונתן שפירא, טייס במילואים, אשר הקדיש עשר שנים מחייו למאבק לא אלים נגד הכיבוש ולהידברות עם הפלשתינאים, התפרנס כטייס מכספי הציבור שהיא אמונה עליהם. רק חסר שברוך מרזל ואיתמר בן גביר ימונו לעמוד בראש צוות החקירה". 

ממקאן תל אביב נמסר בתגובה: "במדינה דמוקרטית יש מקום להבחין בין דעות אישיות לבין התנהלות מקצועית. עמית משיח גאה בהיותו ציוני ודמוקרטי ובהיות מקאן משרד הפרסום המוביל בישראל".

בחברת החשמל סירבו להגיב לידיעה. 

תגובות לכתבה(15):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 12.
    פסיכולוג בגרוש 27/12/2015 15:35
    הגב לתגובה זו
    אפשר היה לפתור את המשבר ברגע, אבל, אגו ועוד הרבה טיעונים לא ענייניים שורבבו לפרשה. אני חושב שאפשר כבר להגיד, שהאימפריה המקאנית, החלה בשקעיתה
  • 11.
    חנין זועבי 27/12/2015 09:00
    הגב לתגובה זו
    אמן היה מתייחס לעובדים שלו כמו שהוא מתייחס לערבים.
  • 10.
    אלי 26/12/2015 22:50
    הגב לתגובה זו
    אם הוא היה כזה בנאדם ערכי הוא לא היה מתעסק בפרסום. מדובר בסוג של אברי גלעד שנושך את היד שמאכילה אותו. אין ספק שהוא זכאי להביע את דעתו אבל בסופו של יום הוא מביע את דעתו וממשיך לעבוד עם גוף מסואב אז או שיסתום את הפה או שילך לעבוד בעבודה שמתאימה להשקפות עולמו כי ככה הוא סתם נראה כמו איזה ליצן.
  • 9.
    יהודי 26/12/2015 22:41
    הגב לתגובה זו
    יכול להיות שזה מה שיציע למשיח החבר הבוגד שלו שפירא
  • 8.
    משיח צדק 24/12/2015 16:19
    הגב לתגובה זו
    מפרסם טוב יודע ומכיר את החולשות של מי שהוא נותן לו שירות. כולם יודעים שחברת חשמל מתנהלת בצורה בעיתית ומלבד הפגיעה הקלה באגו של מנהליה, דווקא מנכ״ל כמו משיח ידע ליעץ בתבונה איך ראוי לשפר לא רק את התדמית והעטיפה אלא גם את המוצר עצמו ובמקרה שלנו, להפוך את חברת חשמל לגוף פחות מושחת ופחות שנוא על הציבור. ואולי אפילו אהוד על ציבור הלקוחות?
  • איזה פרסום? סטטוטריות??!!!! (ל"ת)
    מכיר 24/12/2015 17:51
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    משיח צדק 24/12/2015 16:00
    הגב לתגובה זו
    מפרסם טוב יודע ומכיר את החולשות של מי שהוא נותן לו שירות. כולם יודעים שחברת חשמל מתנהלת בצורה בעיתית ומלבד הפגיעה הקלה באגו של מנהליה, דווקא מנכ״ל כמו משיח ידע ליעץ בתבונה איך ראוי לשפר לא רק את התדמית והעטיפה אלא גם את המוצר עצמו ובמקרה שלנו, להפוך את חברת חשמל לגוף פחות מושחת ופחות שנוא על הציבור.
  • 6.
    משה אהרוני 24/12/2015 13:48
    הגב לתגובה זו
    למה לעודד סתימת פיות? ותפסיקו לקנא במשיח למרות שאני ממש לא מכר אותו אישית
  • 5.
    איריס 24/12/2015 13:23
    הגב לתגובה זו
    זה בזכות הקריאטיב?
  • 4.
    חברת החשמל גונבת אותנו ומשיח גונב דעת (ל"ת)
    כלום ושום דבר 24/12/2015 13:05
    הגב לתגובה זו
  • מנחם אוגיליבי 24/12/2015 16:52
    הגב לתגובה זו
    סוגזז'
  • 3.
    מישהי 24/12/2015 12:52
    הגב לתגובה זו
    זה שזה לא על חשבון כספי ציבור זה לא משנה את העובדה הזו. למשיח מניית כבוד בתרבות הלקק,האינטריגות והשמוזינג המגעיל של עולם הפרסום בכלל ומקאן בפרט.
  • 2.
    שקע 24/12/2015 12:50
    הגב לתגובה זו
    לא, זה לא להאמין על חברת חשמל. היא כאילו בוחרת מתוך מדיניות בכל מי שאוהב לטנף עליה
  • 1.
    ברכה 24/12/2015 12:39
    הגב לתגובה זו
    חברת החשמל פשוט בחרה את מי שנתן לה מחירים יותר טובים לסטטוטוריות, במקרה הזה מקאן יוניברסל. מה הקשר למשיח?!
  • בעולם בו אתרי חדשות צריכים להנפיץ כותרות בשביל טראפיק, יש קשר (ל"ת)
    עיתונות פח 24/12/2015 23:39
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״