מקאן זכה בתקציב חברת חשמל - הנה מה שהמנכ"ל חושב עליה: "ארגון של נפוטיסטים אלימים"
בפברואר 2014 הסתבך יו"ר מקאן אילן שילוח עם חברת החשמל (שבחלק מתקציבה טיפל המשרד) בעקבות ציוץ ביקורתי שלו כנגדה בטוויטר. אותו ציוץ הוביל לפיצוץ בין הצדדים והפסקת ההתקשרות עם מקאן. כעת, כמעט שנתיים לאחר מכן, זכה שוב משרד הפרסום בתקציב הפרסום של המודעות הסטטוטוריות של חברת החשמל ולמרבה הפלא - המקרה כמעט חוזר על עצמו - הפעם מכיוונו של עמית משיח המנכ"ל החדש של מקאן תל אביב.
לפני קצת יותר משנה, באוקטובר 2014, עמית משיח ששמו לא נקשר אז עם מקאן, העלה בעמוד הפייסבוק שלו פוסט שמנגח את חברת החשמל באופן תקיף. משיח, אדם בעל אג'נדה פוליטית ברורה וגלויה, ונאמן לעמדותיו, התייחס לכך שחברת החשמל הודיעה כי תבדוק את נושא העסקתו של יונתן שפירא (חבר קרוב של משיח) שהתפרסם בעקבות מכתב הטייסים מ-2003 ומוכר בציבור כ"טייס הסרבן".
"חברת החשמל - נפוטיסטים אלימים"
משיח שגם הוא נמנה על מובילי מכתב הסרבנים, כתב בפוסט בפייסבוק: "חברת החשמל, ארגון של נפוטיסטים אלימים, בעלי מניית כבוד ביוקר המחייה בישראל, שלא לומר בתרבות הפוליטית הבהמית, תבדוק האם אכן יונתן שפירא, טייס במילואים, אשר הקדיש עשר שנים מחייו למאבק לא אלים נגד הכיבוש ולהידברות עם הפלשתינאים, התפרנס כטייס מכספי הציבור שהיא אמונה עליהם. רק חסר שברוך מרזל ואיתמר בן גביר ימונו לעמוד בראש צוות החקירה".
ממקאן תל אביב נמסר בתגובה: "במדינה דמוקרטית יש מקום להבחין בין דעות אישיות לבין התנהלות מקצועית. עמית משיח גאה בהיותו ציוני ודמוקרטי ובהיות מקאן משרד הפרסום המוביל בישראל".
- המו"מ התפרק: תמר לא תצטרף להסכם עם חברת החשמל
- עובד במקורות מול עובד בחברת החשמל - מי מרוויח יותר?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בחברת החשמל סירבו להגיב לידיעה.
- 12.פסיכולוג בגרוש 27/12/2015 15:35הגב לתגובה זואפשר היה לפתור את המשבר ברגע, אבל, אגו ועוד הרבה טיעונים לא ענייניים שורבבו לפרשה. אני חושב שאפשר כבר להגיד, שהאימפריה המקאנית, החלה בשקעיתה
- 11.חנין זועבי 27/12/2015 09:00הגב לתגובה זואמן היה מתייחס לעובדים שלו כמו שהוא מתייחס לערבים.
- 10.אלי 26/12/2015 22:50הגב לתגובה זואם הוא היה כזה בנאדם ערכי הוא לא היה מתעסק בפרסום. מדובר בסוג של אברי גלעד שנושך את היד שמאכילה אותו. אין ספק שהוא זכאי להביע את דעתו אבל בסופו של יום הוא מביע את דעתו וממשיך לעבוד עם גוף מסואב אז או שיסתום את הפה או שילך לעבוד בעבודה שמתאימה להשקפות עולמו כי ככה הוא סתם נראה כמו איזה ליצן.
- 9.יהודי 26/12/2015 22:41הגב לתגובה זויכול להיות שזה מה שיציע למשיח החבר הבוגד שלו שפירא
- 8.משיח צדק 24/12/2015 16:19הגב לתגובה זומפרסם טוב יודע ומכיר את החולשות של מי שהוא נותן לו שירות. כולם יודעים שחברת חשמל מתנהלת בצורה בעיתית ומלבד הפגיעה הקלה באגו של מנהליה, דווקא מנכ״ל כמו משיח ידע ליעץ בתבונה איך ראוי לשפר לא רק את התדמית והעטיפה אלא גם את המוצר עצמו ובמקרה שלנו, להפוך את חברת חשמל לגוף פחות מושחת ופחות שנוא על הציבור. ואולי אפילו אהוד על ציבור הלקוחות?
- איזה פרסום? סטטוטריות??!!!! (ל"ת)מכיר 24/12/2015 17:51הגב לתגובה זו
- 7.משיח צדק 24/12/2015 16:00הגב לתגובה זומפרסם טוב יודע ומכיר את החולשות של מי שהוא נותן לו שירות. כולם יודעים שחברת חשמל מתנהלת בצורה בעיתית ומלבד הפגיעה הקלה באגו של מנהליה, דווקא מנכ״ל כמו משיח ידע ליעץ בתבונה איך ראוי לשפר לא רק את התדמית והעטיפה אלא גם את המוצר עצמו ובמקרה שלנו, להפוך את חברת חשמל לגוף פחות מושחת ופחות שנוא על הציבור.
- 6.משה אהרוני 24/12/2015 13:48הגב לתגובה זולמה לעודד סתימת פיות? ותפסיקו לקנא במשיח למרות שאני ממש לא מכר אותו אישית
- 5.איריס 24/12/2015 13:23הגב לתגובה זוזה בזכות הקריאטיב?
- 4.חברת החשמל גונבת אותנו ומשיח גונב דעת (ל"ת)כלום ושום דבר 24/12/2015 13:05הגב לתגובה זו
- מנחם אוגיליבי 24/12/2015 16:52הגב לתגובה זוסוגזז'
- 3.מישהי 24/12/2015 12:52הגב לתגובה זוזה שזה לא על חשבון כספי ציבור זה לא משנה את העובדה הזו. למשיח מניית כבוד בתרבות הלקק,האינטריגות והשמוזינג המגעיל של עולם הפרסום בכלל ומקאן בפרט.
- 2.שקע 24/12/2015 12:50הגב לתגובה זולא, זה לא להאמין על חברת חשמל. היא כאילו בוחרת מתוך מדיניות בכל מי שאוהב לטנף עליה
- 1.ברכה 24/12/2015 12:39הגב לתגובה זוחברת החשמל פשוט בחרה את מי שנתן לה מחירים יותר טובים לסטטוטוריות, במקרה הזה מקאן יוניברסל. מה הקשר למשיח?!
- בעולם בו אתרי חדשות צריכים להנפיץ כותרות בשביל טראפיק, יש קשר (ל"ת)עיתונות פח 24/12/2015 23:39הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
