מנצ'. סער נעים, יניב מלינרסקי ודני צ'כנובר
צילום: יח"צ

מנצ'נצ'ים עוד לקוח: מנצ' זכה בתקציב הפרסום של דיזנגוף סנטר

בתום מכרז בין 3 משרדי פרסום, ולאחר סיום ההתקשרות עם מקאן בוטיק נבחר משרדם של מלינרסקי, נעים וצ'כנובר לטפל בתקציב
משה בנימין | (2)

משרד הפרסום מנצ' בבעלותם של יניב מלינרסקי, סער נעים ודני צ'כנובר מצרף לשורותיו לקוח נוסף. בתום מכרז בין 3 משרדים נבחר מנצ' לטפל בתקציב הפרסום של דיזנגוף סנטר

המכרז יצא לדרכו בשבועות האחרונים לאחר סיום ההתקשרות עם משרד הפרסום מקאן בוטיק מקבוצת מקאן תל אביב שנסגר בהחלטת המנכ"ל הנכנס עמית משיח ופעילותו הועתקה אל מקאן וואלי

תקציב הפרסום של דיזנגוף סנטר אינו אטרקטיבי במיוחד בכל הקשור להיבט הכספי. בשנים האחרונות נע התקציב בין חצי מליון למליון שקלים בפועל. עם זאת מדובר באייקון תרבותי-מסחרי בעל שם שבתוכו פועלים מותגים ידועים. מעבר לכך, וזו עשויה להיות גם אחת הסיבות המרכזיות, הטיפול בתקציב יאפשר למשרדים הזוכים מגע ישיר עם בעלי הסנטר, ביניהם איש העסקים שמואל פלאטו-שרון ושותפו אלון פילץ שלהם עסקים נוספים.

לדברי דן פילץ, בעלים ומנכ"ל משותף: "דיזנגוף סנטר ממשיך בקו הפרסומי שמיצב אותו בשנים האחרונות כמרכז הקניות המוביל בתל-אביב המושך אליו קהל תל אביבי אמיתי, טרנדי, צעיר ועדכני". גאיה רז, מנהלת השיווק של דיזנגוף סנטר: "אנו נרגשים לקראת תחילת הדרך המשותפת עם משרד הפרסום מנצ' ובטוחה שביחד נצעד למקומות טובים ופורצי דרך עבור דיזנגוף סנטר".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    משה רגש 22/12/2015 23:23
    הגב לתגובה זו
    מנהלת הפרסום מאוד מאוד נרגשת... כולי תיקוה שהיא תעמוד בזה
  • 1.
    משהו טוב קורה שם (ל"ת)
    מקנאה 22/12/2015 16:29
    הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.