אריאל ברנסון LEAD
צילום: יח"צ

'חשבתי שללקוחה נפל ריס לשפה. משכתי רק כדי לגלות שהיא מחוברת לשם. זה נמשך נצח'

מה היה הרגע הכי מביך שלו, למה הוא גיטריסט מתוסכל, מדוע רצה לפרוץ את גבולות העיצוב, ולמי הוא מפרגן? שבועיים לפני החתונה, מדור Under40 מארח את אריאל ברנסון
אלכסנדר כץ | (27)

שבועיים לפני החתונה, תפסנו פה באייס את אריאל ברנסון, מנכ"ל משותף במשרד הפרסום LEAD, לטובת Under40. ברנסון, בן 38, החל את דרכו ב-2003 באדלר חומסקי ושימש מנהל קריאייטיב, עד שעבר 2007, אז שימש מנכ"ל ושותף ב- Adler Brands מקבוצת אדלר חומסקי במשך 7 שנים. בשנה האחרונה מוזגה הפעילות של Adler Brands עם LEAD (לעמוד הפייסבוק של LEAD לחצו כאן) וברנסון הפך למנכ"ל משותף בגוף המאוחד. 

 

העבודה: התחלתי את הקריירה אצל ראובן אדלר ואייל חומסקי, 2 אנשים נדירים שלימדו אותי המון. מתפקיד ארט דירקטור, לניהול קריאייטיב, למנכ"ל חברה ושותף בעסק, עברתי דרך ארוכה וצמחתי בתוך הארגון. אפשר לומר שאני עדיין בעבודה הראשונה שלי אחרי לימודיי בבצלאל.

 

השנה עשיתי מהלך אסטרטגי בכך שמיזגתי את הפעילות של Adler Brands עם הפעילות של משרד הפרסום LEAD. אנחנו 2 חברות שיכולות לתרום אחת לשנייה וזה הוכיח את עצמו כבר בשנה הראשונה, חברתי לשותפות מוצלחת עם רמי יהודיחה, איש חכם ומנוסה ורעב להצלחה ממש כמוני וביחד אנחנו בלתי מנוצחים.

 

הבית: אוטוטו מתחתן עם האהבה שלי, טל ומקווה להקים איתה משפחה שמחה ואוהבת כמו המשפחה שאני גדלתי בה.

 

ילדות: נולדתי בירושלים, ספגתי קדושה ובגיל 6 עברנו ללונדון והתחלתי ללכת עם חליפות לבית ספר. ואז בגיל 16 עברתי לתל אביב. בקיצור, מעורב ירושלמי.

 

לא יודעים ש... אני מוזיקאי מתוסכל והייתי הגיטריסט של סינרגיה.

 

השראה לברנסון: המחווה ל-2 הגיטריסטים האהובים עליו - ג'ימי הנדריקס וג'ון מאייר

 

​והנה בונבון של סינרגיה

הישג: בתור איש מיתוג - להפוך את סטודיו אדלר מסטודיו לעיצוב לחברת מיתוג מהמובילות בשוק הישראלי ולעשות פרויקטים כמוMIDTOWN  תל אביב, JOY של שטראוס והמיתוג החדש של וואלה. בתור פרסומאי - להיות חלק מצוות שהפך את סובארו בקמפיין אחד לאחד ממותגי הרכב המובילים בישראל.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

קמפיין סובארו: 4 עדיף על 2

 

 

 

רגע מכונן: הרגע שבו הבנתי שלמרות שאני מאוד אוהב לעצב, אני לא רוצה להיות רק מעצב.

 

רגע מביך: אבל ממש מביך - אחרי ישיבה עם לקוחה, חשבתי שיש לה ריס שנפל מהעין לאזור השפה. ואז משכתי רק על מנת לגלות שהיא מחוברת לשפה. זה נמשך נצח.

 

מודל לחיקוי: ללא ספק, ראובן אדלר, גם בנאדם, גם גאון וגם ווינר.

 

חלום: לגור בעוד 5 שנים במושב עם טל, 3 ילדים, כלב וחתול פרסי (טל, גם שניים הולך).

 

מתחרים: נדב פרסמן. עשה עבודה מדהימה בבאומן ואני מאחל לו בהצלחה בדרכו החדשה במקאן. גדעון עמיחי שהמציא את עצמו מחדש בצורה מאד מרשימה.

 

טיפ לסיום: מייעץ לכל אחד לחזור לשמוע את המוזיקה שהוא שמע בתור טינאייג'ר.

תגובות לכתבה(27):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 24.
    מכיר אותו 21/08/2017 04:03
    הגב לתגובה זו
    לא מקצוען לא אופי. כלום.
  • 23.
    אחד האנשים היותר מוצלחים ומבריקים שהכרתי (ל"ת)
    מור 09/06/2016 13:25
    הגב לתגובה זו
  • 22.
    רונן 24/03/2016 23:01
    הגב לתגובה זו
    ממש אבל ממש לא, ברנסון אם נכנסת לקבל מחמאה קבל ^%$ תודה.
  • 21.
    זה 28/12/2015 18:12
    הגב לתגובה זו
    באמת תהיתי מי הגה את הקופי המביך הזה אחשלי לא הייתי מתגאה בקמפיין הזה .
  • 20.
    נו באמת 22/12/2015 15:48
    הגב לתגובה זו
    יה רייט. בהצלחה לאשתך:)
  • 19.
    הגרוע שבאנשי השיווק. ממקור ראשון (ל"ת)
    אביאל 13/12/2015 15:40
    הגב לתגובה זו
  • 18.
    כמה חרטא (ל"ת)
    אבי 13/12/2015 08:04
    הגב לתגובה זו
  • 17.
    רינת 12/12/2015 10:06
    הגב לתגובה זו
    אגואיסט חסר מודעות
  • 16.
    ג.ע. 12/12/2015 10:04
    הגב לתגובה זו
    ולא במובן הטוב של המילה.
  • 15.
    גדי 11/12/2015 17:06
    הגב לתגובה זו
    זה שיהודיחה עדיין לא העיף אותו לעזאזל. בטלן.
  • 14.
    דני 11/12/2015 15:36
    הגב לתגובה זו
    אחד המנהלים הכי לו אנושיים שפגשתי. רודה בעובדים. שחצן ומתנשא. תת רמה בכל הקשור לניהול עובדים וחיזוקם
  • 13.
    Ophir Kendler 11/12/2015 12:13
    הגב לתגובה זו
    עברו המון שנים מאז שהייתי בקורס בצבא עם אריאל. עד היום אני זוכר אותו כאדם כריזמטי ונפלא. נחמד מאוד לקרוא על המלצותיו. כל הכבוד אריאל - המשך בדרכך !! אופיר בוונקובר
  • ניר מלכה 11/12/2015 15:56
    הגב לתגובה זו
    אני זוכר אותו בתור בכיין, אבל אתה היית די פסיכי. מאחל לך כל טוב!
  • 12.
    אורן ל. 11/12/2015 08:06
    הגב לתגובה זו
    כמה חוסר כישרון, כמה אגו וככ מעט קבלות ( וגם הן לא מצלחות בלשון המעטה ), הוא הדוגמא הקלאסית לכך שלעולם הפרסום יש שם רע. עצוב.
  • 11.
    יפעת ברזילי בראל 11/12/2015 07:15
    הגב לתגובה זו
    תמיד היו בך את כל התכונות להיות ווינר. אני אישית חושבת שאתה בן אדם מדהים ומאחלת לך הצלחה בכל שתבחר. אתה בן אדם שיודע מה הוא רוצה ותמיד משיג. את זה אף אחד לא יכול לקחת ממך. וכל הקנאים.... אתה יודע מה הם יכולים לעשות עם עצמם :-)
  • 10.
    מ.כ 10/12/2015 19:51
    הגב לתגובה זו
    לפי התגובות אפשר לומר בוודאות שעולם הפרסום זה תחת אחד גדול ומגעיל.. מיזנטרופים עלובים וזחוחי דעת כולכם וגם אני... ביי
  • אבי 11/12/2015 04:10
    הגב לתגובה זו
    שמע יש בנאדם, כנראה לא מתים עליו חלקים מהאנשים, אולי אחרים מתים עליו. באים להגיד עליו מה חושבים. למה אתה חושב שבתחומים אחרים זה יותר טוב?
  • 9.
    איזה אידיוט, אלוהים. (ל"ת)
    גל 10/12/2015 16:21
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    עובדת לשעבר 10/12/2015 16:09
    הגב לתגובה זו
    לא רק שהלקוחות הגדולים והותיקים עזבו, אף אחד כבר לא יודע שהסטודיו המדהים הזה היה קיים. אדם שחצן, אטום ומרוכז בעצמו
  • 7.
    אבי 10/12/2015 15:19
    הגב לתגובה זו
    זה בעצם אומר הכל לא? להקה מגוחכת
  • 6.
    רמי 10/12/2015 14:53
    הגב לתגובה זו
    בשנייה 13 הקערה של הילד בן 4 נמצאת עדיין על השולחן, למרות ששנייה קודם הוא הלך איתה- כי אמא קראה לו... העיקר שהוא עף על עצמו....
  • 5.
    ענת 10/12/2015 14:40
    הגב לתגובה זו
    כל מי שלא מפרגן לך קנאי,אתה תותח! ופירגנת גם בדיוק למי שצריך.
  • 4.
    קרע אותי מצחוק 10/12/2015 14:27
    הגב לתגובה זו
    פיפי במכנסיים, איזה אומלל
  • 3.
    תותח. בהצלחה גבר (ל"ת)
    אייל 10/12/2015 13:49
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    משה 10/12/2015 13:20
    הגב לתגובה זו
    סתם בן אדם מגעיל שחושב שמגיע לו הכל
  • 1.
    "הפכנו בקמפיין אחד את סוברו לאחד ממותגי הרכב המובילים בישראל" (ל"ת)
    הוא מקשיב לעצמו? 10/12/2015 13:05
    הגב לתגובה זו
  • אלף 10/12/2015 16:26
    הגב לתגובה זו
    שמע, הוא גם חושב שהוא מתחרה של פרסמן ועמיחי...לכן הכל אפשרי
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.