דניס. הקליפ לברנפלקס
צילום: יח"צ/ יוטיוב

דניס, דניס וואט וויל בי וויד יו? שורטליסטים לבאומן ומקאן בתחרות הפרסום יורובסט

תחרות הפרסום האירופאית בה שופט בן סבר מענבר מרחב G פרסמה את רשימות העבודות שהעפילו לגמר ב-14 מתוך 20 קטגוריות. דניס ואיקאה שם, רבות אחרות נותרו בחוץ
משה בנימין | (2)

תחרות הפרסום האירופאית יורובסט, חלק מתאגיד פסטיבל קאן, שנערכת השנה באנטוורפן, בלגיה, מגיעה לשלב השיא שלה עם פרסום רשימות השורטליסט - העבודות שהגיעו לשלב הגמר בו הן יתחרו על אחת מהמדליות. 

התחרות הפן-אירופאית היא אחת מהפייבוריטיות של משרדי הפרסום הישראליים, שמצליחים מדי שנה לחזור מעוטרים בפרסים. גם השנה לא מעט נציגים ישראליים הגישו עבודות ונציג התעשייה המקומית שנבחר לשפוט בה הוא בן סבר, סמנכ"ל קריאייטיב ושותף בענבר מרחב G. עם זאת, לאחר פרסום רשימות הגמר ב-14 מתוך 20 קטגוריות השלל מאכזב למדי. 

סיכום הביניים עומד על 3 שורטליסטים בלבד, שניים לבאומן בר ריבנאי ואחד למקאן תל אביב. בקטגוריית תוכן ובידור הצליחה להתברג ברשימת הגמר אחת העבודות האהובות על הקהל הישראלי: "דניס - הקליפ ששבר את האינטרנט" (כך לפי ההגשה הרשמית באתר התחרות) בכיכובו של אילן פלד למותג הדגנים ברנפלקס באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. ה'קליפרסומת' שהוא האבולוציה של דנית ומציג את כוכבת העל דניס נכנס לתת הקטגוריה שימוש במוסיקה. 

 

מפתיע שבקטגוריה זו הוגש גם סרטון הגילוח (הפנים החדשות שלי) של סופרפארם, שנחשב להצלחה אדירה בקנה מידה מקומי וכן זכה לחשיפה בינלאומית, אך לא הצליח להתברג לגמר. הגשה נוספת בקטגוריה זו שלא הצליחה להעפיל לשלב הסופי היא של מהלך 'איקאה - האח הגדול' מאת מקאן תל אביב. 

בקטגוריית המדיה נרשמו 2 עבודות נוספות שהעפילו לשלב השורטליסט. כאן המהלך של 'איקאה - האח הגדול' של מקאן תל אביב, שבו דיירי הבית של תכנית הריאליטי נאלצו להרכיב את ביתם באמצעות רהיטי איקאה להרכבה עצמית, דווקא הרשים את השופטים והעפיל לגמר, יחד עם מהלך שאזאם של באומן בר ריבנאי. 

 

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

נותרו בחוץ: מהלך Rootswitch של מקאן תל אביב לעמותת שורשים בקטגוריית הדיירקט והפרומו, סרטון 'ילדים טועמים שוקולד מריר לראשונה' של באומן בר ריבנאי עבור שטראוס, סרטון הפנים החדשות שלי עבור סופרפארם בקטגוריית סרטים, 2 סרטי yes של מקאן תל אביב 'ילד-מלך' ו-Binge בקטגוריית הסרטים.

פרסומת גולדסטאר של מקאן תל אביב - 'פרסומת ללא מותג' בקטגוריית המדיה, 'פאוור פלייר' של M&C SAATCHI בקטגוריית המדיה, מהלך שאזאם של באומן בקטגוריית המובייל, מהלך 'שבירת הזכוכית במקרה חירום' לעופר אבניר מאת אדלר חומסקי בקטגוריית החוצות, 2 מודעות ג'יפ של שמעוני פינקלשטיין ברקי בקטגוריית הפרינט ו-SOUND TRAUMA לנט"ל מאת שמעוני פינקלשטיין ברקי בקטגוריית הרדיו. 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אחד 02/12/2015 12:26
    הגב לתגובה זו
    אין מה לעשות, תקציבים יעברו משרדים מפה לשם, משרדים יעלו מספר אחד או ירדו שניים, אבל מקאן ובאומן ישארו היחידים שמספקים את הסחורה האמיתית לתחרויות וגם ללקוחות בסופו של דבר
  • מעניין 03/12/2015 13:19
    הגב לתגובה זו
    אתה מתכוון לקריסת מגה ורשת יו? לדשדוש של המשביר? ל-AIG ואופטיקנה שעזבו אותם או ללאומי שרוצים לעזוב? מה שכן ל-יס עושים עבודה חבל"ז.
אודי סגל ודוריה למפל; קרדיט: אתר רשת 13אודי סגל ודוריה למפל; קרדיט: אתר רשת 13
רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 13 הולכת ונחלשת

לאחר תקופת שיא של מהדורות חדשות בכל הערוצים, הנתונים לא רק שחוזרים לקדמותם אלא אף מייצרים הפרשים גדולים יותר בין גופי השידור, כשחדשות 13 יורדת מזה זמן רב לנתון לא מחמיא, עם מתחת ל-100 אלף צופים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך כל הצופים במהדורות המרכזיות אתמול היה נמוך יחסית, עם כ-712 אלף צופים, אבל נתון מפתיע ולא מחמיא נרשם במהדורה המרכזית של ערוץ 13, שירדה מתחת לרף ה-100 אלף צופים. בראש, כמובן, נמצאת המהדורה המרכזית של חדשות 12 שעמדה על 15.5% רייטינג ו-350 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.1% ו-202 אלף צופים. שני גופי השידור הנוספים הציגו נתונים לא מחמיאים, ולא רק שסכום הצופים של שניהם יחד היה פחות מצופי חדשות 12, אלא אף היה פחות מערוץ 14. המהדרוכה המרכזית של 13 עמדה על 4.5% רייטינג ו-95 אלף צופים ואילו חדשות כאן 11 היו עם נתונים עגומים אף יותר, ועם 2.7% רייטניג ו-65 אלף צופים בלבד.


ריאליטי האוכל בראש הפריים טיים

בפסגת הפריים טיים, עמדה, איך לא, "מאסטר שף", והוכיחה בפעם המי יודע כמה שרייטינג וריאליטי לא סתם מתחילים באותה האות, ועמדה על 14.6% רייטינג ו-337 אלף צופים. אחריה היה הדוקו-ריאליטי של רשת, "ווארט", שעוסקת בחברה החרדית, עם 6.5% רייטינג ו-141 אלף צופים ואילו ממש אחריו היתה "הפטריוטים" הותיקה, עם הפורמט המנצח שמביא ערב אחרי ערב מספרים יציבים, עם 5.9% רייטינג ו-180 אלף צופים. בסיום הרשימה היתה "זמן אמת", תכנית התחקירים כאן11, שהתמקדה בבר קופרשטיין, שורד השבי, ועמדה על 4.7% רייטינג ו-101 אלף צופים. 

רצועות נוספות 

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-72 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שמתחילה להיות תחרות של ממש, עם 2.5% רייטינג ו-54 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.5% רייטינג ו-31 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, נרשמו מעט צופים מדרך כלל, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 1.8% ו-38 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.3% רייטינג ו-35 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-23 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 עם אלמז היתה עם 3.3% ו-62 אלף צופים, במקום השני היה האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן שעמד על 2.3% רייטינג ו-44 אלף צופים, את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.6% רייטינג ו-33 אלף צופים.

אודי סגל ודוריה למפל; קרדיט: אתר רשת 13אודי סגל ודוריה למפל; קרדיט: אתר רשת 13
רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 13 הולכת ונחלשת

לאחר תקופת שיא של מהדורות חדשות בכל הערוצים, הנתונים לא רק שחוזרים לקדמותם אלא אף מייצרים הפרשים גדולים יותר בין גופי השידור, כשחדשות 13 יורדת מזה זמן רב לנתון לא מחמיא, עם מתחת ל-100 אלף צופים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך כל הצופים במהדורות המרכזיות אתמול היה נמוך יחסית, עם כ-712 אלף צופים, אבל נתון מפתיע ולא מחמיא נרשם במהדורה המרכזית של ערוץ 13, שירדה מתחת לרף ה-100 אלף צופים. בראש, כמובן, נמצאת המהדורה המרכזית של חדשות 12 שעמדה על 15.5% רייטינג ו-350 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.1% ו-202 אלף צופים. שני גופי השידור הנוספים הציגו נתונים לא מחמיאים, ולא רק שסכום הצופים של שניהם יחד היה פחות מצופי חדשות 12, אלא אף היה פחות מערוץ 14. המהדרוכה המרכזית של 13 עמדה על 4.5% רייטינג ו-95 אלף צופים ואילו חדשות כאן 11 היו עם נתונים עגומים אף יותר, ועם 2.7% רייטניג ו-65 אלף צופים בלבד.


ריאליטי האוכל בראש הפריים טיים

בפסגת הפריים טיים, עמדה, איך לא, "מאסטר שף", והוכיחה בפעם המי יודע כמה שרייטינג וריאליטי לא סתם מתחילים באותה האות, ועמדה על 14.6% רייטינג ו-337 אלף צופים. אחריה היה הדוקו-ריאליטי של רשת, "ווארט", שעוסקת בחברה החרדית, עם 6.5% רייטינג ו-141 אלף צופים ואילו ממש אחריו היתה "הפטריוטים" הותיקה, עם הפורמט המנצח שמביא ערב אחרי ערב מספרים יציבים, עם 5.9% רייטינג ו-180 אלף צופים. בסיום הרשימה היתה "זמן אמת", תכנית התחקירים כאן11, שהתמקדה בבר קופרשטיין, שורד השבי, ועמדה על 4.7% רייטינג ו-101 אלף צופים. 

רצועות נוספות 

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-72 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שמתחילה להיות תחרות של ממש, עם 2.5% רייטינג ו-54 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.5% רייטינג ו-31 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, נרשמו מעט צופים מדרך כלל, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 1.8% ו-38 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.3% רייטינג ו-35 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-23 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 עם אלמז היתה עם 3.3% ו-62 אלף צופים, במקום השני היה האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן שעמד על 2.3% רייטינג ו-44 אלף צופים, את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.6% רייטינג ו-33 אלף צופים.