דניס, דניס וואט וויל בי וויד יו? שורטליסטים לבאומן ומקאן בתחרות הפרסום יורובסט
תחרות הפרסום האירופאית יורובסט, חלק מתאגיד פסטיבל קאן, שנערכת השנה באנטוורפן, בלגיה, מגיעה לשלב השיא שלה עם פרסום רשימות השורטליסט - העבודות שהגיעו לשלב הגמר בו הן יתחרו על אחת מהמדליות.
התחרות הפן-אירופאית היא אחת מהפייבוריטיות של משרדי הפרסום הישראליים, שמצליחים מדי שנה לחזור מעוטרים בפרסים. גם השנה לא מעט נציגים ישראליים הגישו עבודות ונציג התעשייה המקומית שנבחר לשפוט בה הוא בן סבר, סמנכ"ל קריאייטיב ושותף בענבר מרחב G. עם זאת, לאחר פרסום רשימות הגמר ב-14 מתוך 20 קטגוריות השלל מאכזב למדי.
סיכום הביניים עומד על 3 שורטליסטים בלבד, שניים לבאומן בר ריבנאי ואחד למקאן תל אביב. בקטגוריית תוכן ובידור הצליחה להתברג ברשימת הגמר אחת העבודות האהובות על הקהל הישראלי: "דניס - הקליפ ששבר את האינטרנט" (כך לפי ההגשה הרשמית באתר התחרות) בכיכובו של אילן פלד למותג הדגנים ברנפלקס באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. ה'קליפרסומת' שהוא האבולוציה של דנית ומציג את כוכבת העל דניס נכנס לתת הקטגוריה שימוש במוסיקה.
- החלקתם בחנות? יכול להיות שמגיע לכם הרבה כסף
- סימנים מעודדים? המלאים במחסני איקאה חזרו למצבם לפני המגפה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מפתיע שבקטגוריה זו הוגש גם סרטון הגילוח (הפנים החדשות שלי) של סופרפארם, שנחשב להצלחה אדירה בקנה מידה מקומי וכן זכה לחשיפה בינלאומית, אך לא הצליח להתברג לגמר. הגשה נוספת בקטגוריה זו שלא הצליחה להעפיל לשלב הסופי היא של מהלך 'איקאה - האח הגדול' מאת מקאן תל אביב.
בקטגוריית המדיה נרשמו 2 עבודות נוספות שהעפילו לשלב השורטליסט. כאן המהלך של 'איקאה - האח הגדול' של מקאן תל אביב, שבו דיירי הבית של תכנית הריאליטי נאלצו להרכיב את ביתם באמצעות רהיטי איקאה להרכבה עצמית, דווקא הרשים את השופטים והעפיל לגמר, יחד עם מהלך שאזאם של באומן בר ריבנאי.
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
נותרו בחוץ: מהלך Rootswitch של מקאן תל אביב לעמותת שורשים בקטגוריית הדיירקט והפרומו, סרטון 'ילדים טועמים שוקולד מריר לראשונה' של באומן בר ריבנאי עבור שטראוס, סרטון הפנים החדשות שלי עבור סופרפארם בקטגוריית סרטים, 2 סרטי yes של מקאן תל אביב 'ילד-מלך' ו-Binge בקטגוריית הסרטים.
פרסומת גולדסטאר של מקאן תל אביב - 'פרסומת ללא מותג' בקטגוריית המדיה, 'פאוור פלייר' של M&C SAATCHI בקטגוריית המדיה, מהלך שאזאם של באומן בקטגוריית המובייל, מהלך 'שבירת הזכוכית במקרה חירום' לעופר אבניר מאת אדלר חומסקי בקטגוריית החוצות, 2 מודעות ג'יפ של שמעוני פינקלשטיין ברקי בקטגוריית הפרינט ו-SOUND TRAUMA לנט"ל מאת שמעוני פינקלשטיין ברקי בקטגוריית הרדיו.
- 1.אחד 02/12/2015 12:26הגב לתגובה זואין מה לעשות, תקציבים יעברו משרדים מפה לשם, משרדים יעלו מספר אחד או ירדו שניים, אבל מקאן ובאומן ישארו היחידים שמספקים את הסחורה האמיתית לתחרויות וגם ללקוחות בסופו של דבר
- מעניין 03/12/2015 13:19הגב לתגובה זואתה מתכוון לקריסת מגה ורשת יו? לדשדוש של המשביר? ל-AIG ואופטיקנה שעזבו אותם או ללאומי שרוצים לעזוב? מה שכן ל-יס עושים עבודה חבל"ז.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.