
הגמר של עמידר: דרורי ארועטי ברמן, ענבר מרחב G ו-LEAD עלו לשלב הסופי במכרז
המכרז על תקציב הפרסום של עמידר - החברה הלאומית לשיכון בישראל - ממשיך לשלב ב', שלב הגמר, אליו העפילו 3 משרדים מתוך הרשימה המקורית של המתמודדים שכולם מגיעים מתוך העשירייה השנייה של הענף. 3 המשרדים שהעפילו לגמר הם: דרורי שלומי ארועטי, ענבר מרחב G ו-LEAD - כך נודע לאייס.
החברה הממשלתית שנמצאת תחת פיקוחו של משרד הבינוי והשיכון מחזיקה בתקציב פרסום שעומד על כ-5-6 מיליון שקלים. בשנה החולפת, עד לנקודת זמן זו, עמד התקציב על כ-11 מיליון שקלים במחירי מחירון המהווים בפועל כ-5.5 מיליון שקלים. התקציב טופל על ידי 3 משרדים לסירוגין: SIGAWI & SIGAWI, גריי Content מקבוצת אדלר חומסקי ולשכת הפרסום הממשלתית.
מזכיר חברת עמידר, המשמש גם כסמנכ"ל תקשורת וקשרי ממשל הוא ערן כהן, לשעבר עוזרה הפוליטי ויועצה של חברת הכנסת ציפי לבני, איתה עבד כשנבחרה לראשות מפלגת 'קדימה'. תחת כהן פועלים יועצי התקשורת, הפרסומת והתדמית של עמידר.
- 3.עמיר 29/11/2015 19:56הגב לתגובה זואין טעם לגשת....פוליטיקה
- 2.זליכה 29/11/2015 16:26הגב לתגובה זוליד עשו את הקמפיין לליכוד. עמידר שייך למדינה. אני מאוד אתפלא אם ליד לא יקחו את המכרז. זו הדרך של המפלגות לשלם באמת למשרדי הפרסום שלהם.
- 1.lead 29/11/2015 11:04הגב לתגובה זושליד יקבלו את זה. מגיע להם