פרסום ראשון

מכרז הפרסום של סודה סטרים ישראל: לאו ברנט, הביילינים, jwt ו-y&r בפנים

חברת המשקאות עורכת בימים אלו מכרז שאליו זימנה משרדים בסדר גודל בינוני. התקציב צפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקלים והתשובה על הזוכה תתקבל בסוף השבוע הבא
משה בנימין | (5)

חברת סודה סטרים ישראל מנהלת בימים אלו מכרז על תקציב הפרסום שלה המיועד לפעילות בשוק המקומי - כך נודע לאייס. בשונה ממכרזים קודמים שערכה סודה סטרים ונגעו לפרויקטים נקודתיים, שהופיעו לסירוגין גם בחו"ל, במכרז זה מדובר בפעילות ארוכת טווח המיועדת לשוק הישראלי שבו החברה טרם כבשה נתח שוק משמעותי.

לאייס נודע כי במכרז מתמודדים כ-5 משרדים, ביניהם: JWT ישראל ו-y&r ישראל מקבוצת WPP העולמית, הביילינים ולאו ברנט מקבוצת פובליסיס. תקציב הפרסום צפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקלים המיועדים ברובם לטלוויזיה, כאשר המשימה התקשורתית המרכזית היא לשווק את הסודה עצמה, ולהתמקד פחות בטעמים השונים אותם החברה משווקת. 

בימים האחרונים הציגו המשרדים המתמודדים בפני אנשי סודה סטרים ישראל, כאשר התשובה הסופית לגבי הזוכה צפויה להתקבל בסוף השבוע הבא. על פי מידע שהגיע לאייס, חברת המשקאות סימנה את משרדי הפרסום בסדר הגודל הבינוני כמועמדים למכרז והעדיפה שלא לפנות לטופ 5 של הענף או משרדים מהעשירייה השלישית.

יצוין כי בתפקיד מנכ"ל סודה סטרים ישראל מכהן תמיר מלמוד, אחיו של מנכ"ל פובליסיס ארי מלמוד - סיבה ראויה מספיק להשאיר את פובליסיס ישראל מחוץ להתמודדות, אך כאמור הרשת המקומית שלחה נציג בדמות לאו ברנט. 

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    כריס 12/11/2015 14:45
    הגב לתגובה זו
    לפי המשרדים שהוא בחר למכרז.
  • 4.
    אסור להתקרב ללקוח כזה (ל"ת)
    אסור 12/11/2015 14:44
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אחד שנוגע 12/11/2015 11:26
    הגב לתגובה זו
    פוגל זכו לפני 3-4 שנים ואז הלקוח החליט שהם מפרסמים לבד ואז לקחו את הבוגאוסקי הזה ואז החליטו שהם מפרסמים לבד ואז מקאן לקחו ואז חוליגנ'ס עלו בקמפיין ועכשיו עושים מכרז. כאילו, יש לכם את זה ביותר "הכתובת על הקיר"?
  • 2.
    אלה 12/11/2015 09:52
    הגב לתגובה זו
    זה לקוח שמטרחן עד מוות ומוצץ את דמו של המשרד, ולא מוציא ולו שקל אחד על פרסום. באמת מסכנים. שיהיה להם בהצלחה
  • 1.
    תנחומי לזוכים (ל"ת)
    אילן 12/11/2015 09:25
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.