'הישרדות' חוזרת: 'רשת' תגבה 1,800 שקלים לנקודת רייטינג - נמוך מערוץ 10
בדיוק שנה לאחר שערוץ 10 הרים דגל לבן וויתר על הישרדות כחלק משינוי תפיסת השידורים שלו, תכנית הריאליטי חוזרת בעונה חדשה במתכונת של סמי VIP, משולבת סלבס באכסנייה החדשה שלה - זכיינית ערוץ 2 רשת.
מבדיקת אייס בקרב המפרסמים, משרדי הפרסום וחברות המדיה, עולה כי רשת לא תגבה פרמיה מהמפרסמים על מחיר נקודת רייטינג בתכנית, בהשוואה לתכניות פריים-טיים פרימיום אחרות. גורמים בענף המעורים בנושא, אמרו לאייס כי המחיר הממוצע לנקודת רייטינג יעמוד בממוצע על 1,800 שקלים, כשלדברי אחד מהם מדובר במחיר נמוך יותר מזה שגבה ערוץ 10 בתקופה שבה הריאליטי שודר אצלו. עם זאת מדובר במחיר המעודכן לחודש הקרוב ועשוי להשתנות בעתיד. הערכות כי בעונות האחרון בערוץ 10 מחיר נקודת רייטינג לספוט עמד על 2,000 עד 2,200 שקלים.
על פי מידע שהגיע לאייס עולה כי המפרסמים הבולטים בהישרדות יהיו בנק לאומי, מותג הרכב סיאט, חברת התרופות תרימה, ענקית מוצרי הצריכה פרוקטר אנד גמבל שחתמה על הסכם שת"פ נרחב עם התכנית וכבר עתה ניתן לראות שפרסומות לאבקת הכביסה אריאל, והד אנד שולדרס מלווים את הטריילר הרשמי לתכנית, ועוד.
נותן החסות הראשית הוא מותג הנעליים ריבוק, כאשר נסיון העבר מלמד כי בעסקה זו משולב גם הספוט היקר ביותר - ברייק הזהב בתכנית הגמר.
עד למועד עליית התכנית לאוויר, ביום ראשון הקרוב, נותרו עוד מספר ימים וגורמים בזכיינית אמרו לאייס כי עדיים מתקיימים מגעים עם מפרסמים נוספים שעשוים להצטרף לחגיגת ההישרדות במשכנה החדש.
- הישרדות עקפה את הפטריוטים בפריים טיים; מי במקום הראשון?
- אחרי עונה חלשה: גמר הישרדות הצליח לנצח את הערב עם 17.2%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מניסיון העבר ניתן ללמוד כי ישנם מפרסמים שמחכים על הגדר כדי לראות מה יעלה בגורלה של הישרדות בביתה החדש, מה יהיה הרייטינג וכיצד יגיב הקהל בטרם יחליטו האם לפרסם בתכנית. עם זאת ייתכן שהצלחה מעבר למצופה של התכנית תוביל להסתערות של מפרסמים ואז רשת תדע לתמחר מחדש את נקודת הרייטינג בהתאם לביקוש והיצע עבור המפרסמים המהססים.
מרשת נמסר בתגובה: "הנתונים המוצגים בידיעה זו שגויים".
- 1.בערוץ 2 השרדות זה למרוקאים (ל"ת)ee 01/11/2015 09:08הגב לתגובה זו
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
