
'הישרדות' חוזרת: 'רשת' תגבה 1,800 שקלים לנקודת רייטינג - נמוך מערוץ 10
בדיוק שנה לאחר שערוץ 10 הרים דגל לבן וויתר על הישרדות כחלק משינוי תפיסת השידורים שלו, תכנית הריאליטי חוזרת בעונה חדשה במתכונת של סמי VIP, משולבת סלבס באכסנייה החדשה שלה - זכיינית ערוץ 2 רשת.
מבדיקת אייס בקרב המפרסמים, משרדי הפרסום וחברות המדיה, עולה כי רשת לא תגבה פרמיה מהמפרסמים על מחיר נקודת רייטינג בתכנית, בהשוואה לתכניות פריים-טיים פרימיום אחרות. גורמים בענף המעורים בנושא, אמרו לאייס כי המחיר הממוצע לנקודת רייטינג יעמוד בממוצע על 1,800 שקלים, כשלדברי אחד מהם מדובר במחיר נמוך יותר מזה שגבה ערוץ 10 בתקופה שבה הריאליטי שודר אצלו. עם זאת מדובר במחיר המעודכן לחודש הקרוב ועשוי להשתנות בעתיד. הערכות כי בעונות האחרון בערוץ 10 מחיר נקודת רייטינג לספוט עמד על 2,000 עד 2,200 שקלים.
על פי מידע שהגיע לאייס עולה כי המפרסמים הבולטים בהישרדות יהיו בנק לאומי, מותג הרכב סיאט, חברת התרופות תרימה, ענקית מוצרי הצריכה פרוקטר אנד גמבל שחתמה על הסכם שת"פ נרחב עם התכנית וכבר עתה ניתן לראות שפרסומות לאבקת הכביסה אריאל, והד אנד שולדרס מלווים את הטריילר הרשמי לתכנית, ועוד.
נותן החסות הראשית הוא מותג הנעליים ריבוק, כאשר נסיון העבר מלמד כי בעסקה זו משולב גם הספוט היקר ביותר - ברייק הזהב בתכנית הגמר.
עד למועד עליית התכנית לאוויר, ביום ראשון הקרוב, נותרו עוד מספר ימים וגורמים בזכיינית אמרו לאייס כי עדיים מתקיימים מגעים עם מפרסמים נוספים שעשוים להצטרף לחגיגת ההישרדות במשכנה החדש.
- הישרדות עקפה את הפטריוטים בפריים טיים; מי במקום הראשון?
- אחרי עונה חלשה: גמר הישרדות הצליח לנצח את הערב עם 17.2%
מניסיון העבר ניתן ללמוד כי ישנם מפרסמים שמחכים על הגדר כדי לראות מה יעלה בגורלה של הישרדות בביתה החדש, מה יהיה הרייטינג וכיצד יגיב הקהל בטרם יחליטו האם לפרסם בתכנית. עם זאת ייתכן שהצלחה מעבר למצופה של התכנית תוביל להסתערות של מפרסמים ואז רשת תדע לתמחר מחדש את נקודת הרייטינג בהתאם לביקוש והיצע עבור המפרסמים המהססים.
מרשת נמסר בתגובה: "הנתונים המוצגים בידיעה זו שגויים".
- 1.בערוץ 2 השרדות זה למרוקאים (ל"ת)ee 01/11/2015 09:08הגב לתגובה זו