מאקליפטוס ליהושע: יואל אריאל שמיר מצטרף למשרד - מונה למנהל מחלקת התוכן
השינוים הפרסונליים במחלקת הדיגיטל של יהושע TBWA ממשיכים. לאחר מינוי עידן אלרום לסמנכ"ל הדיגיטל וגיוס של שני מנהלי קריאייטיב, המשרד מצרף לשורותיו שחקן רכש חדש - יואל אריאל שמיר מאקליפטוס. שמיר מגיע לאחר 5 שנים בסוכנות הדיגיטל וימונה במשרד החדש למנהל מחלקת התוכן.
בתפקידו האחרון שימש שמיר כסמנכ"ל התוכן באקליפטוס והקים את מחלקת התוכן של המשרד. בתוך כך היה אחראי לניהול Content Marketing עבור לקוחות מובילים, פלטפורמות חברתיות, יצירת שיח ברשת, הפקות תוכן ועוד. קודם לכן היה מנהל פרויקטים בחברת המדיה Tidal Wave Media ולפני כן שימש כמנהל מחלקת ניו מדיה בערוץ "הוט בידור ישראלי". במסגרת תפקידו שמיר יהיה אחראי על הפיתוח העסקי והקריאייטיבי של תוכן וסושיאל בפלטפורמות הדיגיטליות של לקוחות המשרד.
מעבר לנסיון בענף הפרסום, לשמיר יש גם רקע עיתונאי. במשך 4 שנים ערך את מגזין "טבע הדברים" והיה כתב במגזין 'טיים אאוט'. הוא בעל תואר ראשון בתקשורת בהתמחות אינטראקטיב במרכז הבינתחומי, ותואר שני בתקשורת דיגיטלית, גם הוא במרכז הבינתחומי בהרצליה.
עינת יוזנט-רביד, מנכ"ל יהושע\TBWA: "יואל הוא אושיית תוכן המביאה עימה ניסיון עשיר והבנה עמוקה בתחום. יחד עם צוות המשרד הוא יהיה אחראי להוביל את עולמות התוכן של לקוחותינו למחוזות חדשים. זהו צעד טבעי ונדבך שהוא תנאי הכרחי למבנה סוכנות דיגיטלית מודרנית כפי שהוא נתפס בעולם כיום".
- 7.ענת אבן 24/10/2015 06:54הגב לתגובה זומוכשר מאד מבית שמיר
- 6.רועיקי 23/10/2015 00:28הגב לתגובה זואיש גדול עם יכולות גדולות. המון בהצלחה בבית החדש.
- 5.תותח על (ל"ת)Jacob 22/10/2015 14:20הגב לתגובה זו
- 4.אלון 22/10/2015 13:55הגב לתגובה זוהרוויחו בנאדם עם הרבה נשמה ותשוקה
- 3.ירדן 22/10/2015 13:38הגב לתגובה זורווח ענק
- 2.סגול59 22/10/2015 09:51הגב לתגובה זומהאנשים שמוסיפים המון צבע,תוכן ושכל איפה שהם דורכים. זכו.
- 1.בוב הבנאי האמיתי 22/10/2015 07:43הגב לתגובה זובהצלחה חביבי!

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.