"התפוצצתם" על אגאדיר? אייס חוזר לקמפיין "השוגר-דדי" של yes מההשקה בשנת 2000
בלי רשתות חברתיות, בלי דירוג מקצועי, בלי פידבק מהקהל ובלי חרם צרכני - פרסומת של yes מלפני 15 שנה עשתה בזמנו הרבה פחות רעש מהקמפיין החדש של רשת ההמבורגריות אגאדיר, למרות ששתיהן הציגו סיטואציה דומה. באייס החלטנו לחזור לרגע לאותה פרסומת להשקתה של חברת הלוויין yes, אי-שם בשנת 2000.
עם השקת חברת הלוויין, עלתה סדרת פרסומות שהקונספט שלה דיבר על חופש להשתחרר ממוסכמות והחופש ללכת עד הסוף. באחת הפרסומות מוצגים קשיש וצעירה מצודדת, במה שנראה כ"שוגר דדי" קלאסי.
חזרנו לאותה פרסומת על רקע הסערה האחרונה בעקבות תחילת הקמפיין של אגאדיר, מה שהוביל לסערה ברשתות החברתיות, קריאות לחרם ופגיעה בדירוג הקולינארי של סניפי הרשת על ידי קהל הגולשים.
"הייתה אז תקופה אחרת", אמר הפרסומאי אודי פרידן, מבעלי ראובני פרידן ומי שחתום על הפרסומת שהושקה ב-2000 (תחת המשרד ראובני פרידן ליאו ברנט). "אפילו המצאנו את המילה yes שזה היה מהפכני. הצגנו פה קו שהמטרה הייתה שהכל מותר לעשות, מותר להיות שוגר דדי, מותר לרכב על אופנוע בגיל 60, הכל מותר לעשות".
- 4.ברוך 14/08/2015 19:38הגב לתגובה זווגם את טובורג שהן פיספסו בקמפיין של אגאדיר חחח. מדינה של סתומים. הולך לאכול באגאדיר אולי הפצצה תהיה שם. חוץ מזה אין על הוט!
- 3.ת״אביבי 11/08/2015 10:05הגב לתגובה זונראה לי שזה מעצבן ככ הרבה אנשים כי זה נכון, אנחנו חיים בעולם מטריאליסטי שכל פלוצ או פלוצה מתפרסמים על סמך העירום שלהם או הסטיות שלהם, מפנה אתכם לקים קרדשיאן, אדל בפסולוב או אייל גולן, סתם הרסתם קמפיין שעשה את העבודה שלו כי כואב לכם שזה נכון ובמקום לשנות את המצב נכנסתם במותג ובמפרסם, עולם של מסכנים
- 2.11 10/08/2015 15:12הגב לתגובה זולא שאני תומך בשניהם
- 1.יאל 10/08/2015 15:08הגב לתגובה זואגומניה של משרדי פרסום.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
