yes שוגר דדי ראובני פרידן
צילום: צילום מסך
TV

"התפוצצתם" על אגאדיר? אייס חוזר לקמפיין "השוגר-דדי" של yes מההשקה בשנת 2000

הסערה מהימים האחרונים "העיפה אותנו" במנהרת הזמן אל פרסומת "השוגר-דדי" של yes מעידן פוסט פייסבוק. ומה אומר אודי פרידן, שעמד מאחורי פרסומת ההשקה ל-yes?
אלכסנדר כץ | (4)

בלי רשתות חברתיות, בלי דירוג מקצועי, בלי פידבק מהקהל ובלי חרם צרכני - פרסומת של yes מלפני 15 שנה עשתה בזמנו הרבה פחות רעש מהקמפיין החדש של רשת ההמבורגריות אגאדיר, למרות ששתיהן הציגו סיטואציה דומה. באייס החלטנו לחזור לרגע לאותה פרסומת להשקתה של חברת הלוויין yes, אי-שם בשנת 2000.

 

עם השקת חברת הלוויין, עלתה סדרת פרסומות שהקונספט שלה דיבר על חופש להשתחרר ממוסכמות והחופש ללכת עד הסוף. באחת הפרסומות מוצגים קשיש וצעירה מצודדת, במה שנראה כ"שוגר דדי" קלאסי.

 

חזרנו לאותה פרסומת על רקע הסערה האחרונה בעקבות תחילת הקמפיין של אגאדיר, מה שהוביל לסערה ברשתות החברתיות, קריאות לחרם ופגיעה בדירוג הקולינארי של סניפי הרשת על ידי קהל הגולשים.

 

"הייתה אז תקופה אחרת", אמר הפרסומאי אודי פרידן, מבעלי ראובני פרידן ומי שחתום על הפרסומת שהושקה ב-2000 (תחת המשרד ראובני פרידן ליאו ברנט). "אפילו המצאנו את המילה yes שזה היה מהפכני. הצגנו פה קו שהמטרה הייתה שהכל מותר לעשות, מותר להיות שוגר דדי, מותר לרכב על אופנוע בגיל 60, הכל מותר לעשות".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    ברוך 14/08/2015 19:38
    הגב לתגובה זו
    וגם את טובורג שהן פיספסו בקמפיין של אגאדיר חחח. מדינה של סתומים. הולך לאכול באגאדיר אולי הפצצה תהיה שם. חוץ מזה אין על הוט!
  • 3.
    ת״אביבי 11/08/2015 10:05
    הגב לתגובה זו
    נראה לי שזה מעצבן ככ הרבה אנשים כי זה נכון, אנחנו חיים בעולם מטריאליסטי שכל פלוצ או פלוצה מתפרסמים על סמך העירום שלהם או הסטיות שלהם, מפנה אתכם לקים קרדשיאן, אדל בפסולוב או אייל גולן, סתם הרסתם קמפיין שעשה את העבודה שלו כי כואב לכם שזה נכון ובמקום לשנות את המצב נכנסתם במותג ובמפרסם, עולם של מסכנים
  • 2.
    11 10/08/2015 15:12
    הגב לתגובה זו
    לא שאני תומך בשניהם
  • 1.
    יאל 10/08/2015 15:08
    הגב לתגובה זו
    אגומניה של משרדי פרסום.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.