מקבץ התקציבים של אייס: מי פתח מעולה את אוגוסט, ומי יעבוד עם מונטיפיורי
*** את החודש התחילו במרום תקשורת עם 6 תקציבים חדשים: היח"צ של חגיגות ה-40 לפסטיבל חוצות היוצר; אירועי 'הקהל' של החברה לשיקום ופיתוח הרובע היהודי; מרחצאות וספא חמי-געש; קבוצת טובול קרמיקה; מוצרי הטיפוח ובוטיק SEPHIRA במלון וולדורף אסטוריה; ואתר האלכוהול PANECO.COM.
טל מרום-מלובץ, הבעלים ומנכ"ל מרום תקשורת, מסרה כי "המשרד צבר ניסיון רב והתמחות מעמיקה בנושאי התרבות, תיירות וצרכנות והלקוחות החדשים משתלבים היטב עם הלקוחות הקיימים".
*** משרד היח"צ goodnews בבעלות רותם שדה יטפל ברשת הדיסקאונט למוצרי תינוקות בייבי סטאר. הרשת שמציעה מגוון של מוצרי תינוקות מהגיל הרך עד גיל 3, מונה 4 סניפים בבארות יצחק, ברמת גן, בראשון לציון ובקניון רננים ברעננה.
*** משרד תקשורת שיווקית ויחסי ציבור של אריאלה טסלר קיבל את ניהול יחסי הציבור של יקב כרם מונטיפיורי. מדובר על יקב בוטיק שבבעלות ארנון גבע ומשפחת מונטיפיורי, והוא מציע 6 סוגי יינות. משרדה של טסלר עוסק במתן שירותי יחסי ציבור ותקשורת שיווקית, ליווי וייעוץ שיווקי ותקשורתי לחברות ישראליות במגוון רחב של תחומים.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
