לידיעת תא העיתונאיות: עמנואל רוזן זכה במקום הראשון בתחרות הפורמטים
עמנואל רוזן יכול להיות מרוצה לאחר שנתיים לא קלות בכלל, וזאת מאחר שהפורמט שלו לריאליטי הבישולים Jungle cook off הוא אחד מ-2 הזוכים בפרס הראשון בתחרות פורמג'יניישן של ארמוזה פורמטס בשיתוף ערוץ 10. על התמודדותו פורסם לראשונה באייס.
לצד הפורמט שלו ששולח שפים להוכיח את כוחם בתנאי שטח ברחבי העולם, הפורמט הזוכה השני הוא the secret advisor של ציפי רוזנבלום וטל רוזנטל, שהוא קואצ'ינג שמעביר את הדמות המרכזית בו תהליך נפשי שבסופו גילוי אישי ומרעיש שעשוי לשנות את השקפת עולמו ויחסיו המשפחתיים לתמיד.
תהיה זו הפעם הראשונה שבתחרות זו יש 2 זוכים. שניהם יחלקו בפרס הראשון – 30 אלף דולר להפקת הפיילוטים, לצד חוזה פיתוח והפצה בארמוזה.
כזכור, באפריל 2013 פרסם תא העיתונאיות קריאה לנשים שהוטרדו לכאורה על ידי "איש תקשורת בכיר" לפנות אל חברות התא. בסוף אותו חודש פרסם אתר הארץ עדויות של כ-10 נשים, מה שהוביל לפיצוץ הפרשה וכבר באותו יום יצא רוזן לחופשה מכל כלי התקשורת בהם עבד: חדשות 10, רדיו ללא הפסקה והחינוכית. הוא נחקר במשטרה שנה לאחר מכן נסגר התיק נגדו מחוסר ראיות. מאז הוא חזר לכתוב בירחון ליברל. אחרי שנים בהם הגיש תכניות ומשדרי אקטואליה, ושימש ככתב מדיני, עשוי המהלך הנוכחי להחזירו אל המסך.
הפרס השני הוענק להראל יוספזון, עינב שנהר ודניאלה סלביק על הצגת הפורמט Date in reverse שמוציא גבר ואשה לדייט שמתחיל בשיא של מערכת היחסים ומלווה אותם אחורה עד לדייט הראשון. השלושה זכו במלגה לסמינר הטלוויזיה הבינ"ל ENTERTAINMENT MASTER CLASS. פרס חביב הקהל ניתן לרועי קורט שהציג את פורמט לשעשועון בשם Don't take my million המשלב טריוויה, ואסטרטגיה. קורט זכה בכרטיס כניסה לשוק הטלוויזיה MIPCOM באוקטובר השנה. המתמודדת הנוספת היתה אודליה יקיר שזכתה במקום השני בשנה שעברה. הפעם הציגה דוקו ריאליטי מהפכני בנושא יחסים פוליאמוריים.
- הפורמט הישראלי שישודר בערוץ הטלוויזיה של אופרה וינפרי
- אקזיט מקומי: תאגיד ITV הבריטי רוכש את 'ארמוזה פורמטס'
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
על תחרות פורמג'יניישן רשומות מספר הצלחות הצלחות כמו That's my House - דוקו-שעשועון מבית ארצה הפקות שנמכר לצרפת ונמצא בהליכים מתקדמים מול גופי שידור ברוסיה; ו-Catch של היוצרים עודד קרמר, דני קרפל ואיתי הרמן, שנמכר עד כה ל-6 מדינות.
- 2.רוני 27/12/2015 13:13הגב לתגובה זוזכה בפורמט בישול. נפלתי מהרגליים. שיטריד טבחיות.
- 1.אנונימי 26/11/2015 23:13הגב לתגובה זותצליח איש יקר, אל תתן לאף במיוחד לא התשקורת לפגוע בך :)
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
