ידיעות אחרונות
צילום: לוגו
פרסום ראשון

לאחר 8 שנים ב'ידיעות אחרונות': כתב הפלילים ירון דורון מסיים את דרכו בעיתון

במקביל לתביעת לשון הרע שהתקבלה על כתבה שפרסם וחייבה את העיתון לשלם לקצינת משטרה פיצוי, עוזב דורון את העיתון. בשלב זה טרם מונה לו מחליף
אלכסנדר כץ | (3)

ירון דורון, כתב הפלילים של ידיעות אחרונות, פוטר מהעיתון לאחר 8 שנים - כך נודע לאייס. ההחלטה התקבלה במערכת העיתון לפני מספר שבועות, ונודע כי עזיבתו של דורון תלווה גם בפיצויי פיטורין של 150%. בשלב זה טרם נקבעה זהותו של המחליף.

 

לפני כשנה הושעה דורון לשבוע לאחר שסירב להשתתף בסבב המשמרות שנערך בין כתבי החדשות בעיתון, מחוץ לבתיהם של 3 הנערים החטופים. בתקופה האחרונה שימש דורון גם כחבר ועד העובדים של העיתון, אולם לפיטוריו אין קשר לחברותו בוועד.

 

ובלי קשר לפיטוריו דורון גם השאיר "מזכרת" לעיתון בדמות תשלום של 200 אלף שקלים פיצויים לקצינה שתבעה את העיתון על הוצאת לשון הרע. בית משפט השלום בירושלים קיבל את תביעתה של הקצינה, שבתחקיר שפרסם דורון על מפקד מחוז ירושלים לשעבר ניצב ניסו שחם, נטען כי היא קיימה עם שחם יחסי מין בהסכמה. הקצינה טענה כי מדובר בפרט שיקרי, ובית המשפט קיבל לפני 3 שבועות את תביעתה. ידיעות החליטו לערער על פסיקת בית המשפט. 

 

אייס פנה לתגובתו של דורון. בעקבות כך פרסם בדף הפייסבוק שלו כי "אחרי 8 שנים ככתב המשטרה ב'ידיעות אחרונות' הגיע הזמן לפרוש כנפיים ולהמשיך הלאה. זה לא סוד שמצב העיתונות הכתובה לא מזהיר במיוחד", והוסיף כי "עכשיו אני מחפש את האתגר הבא. אני רוצה להודות לאנשים טובים ומוכשרים שליוו אותי במסע הזה בידיעות".

את תגובתו של עורך ידיעות אחרונות רון ירון לא ניתן היה להשיג. 

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    מעוז צור 01/07/2015 15:58
    הגב לתגובה זו
    מערכת החדשות של ידיעות קורסת. למה לא להעיף את מי שעומד בראשה ולחסוך עשרות אלפי שקלים? רון ירון תתעורר
  • 1.
    אפשר להזכיר שירון מכונה "סנטים" בין חבריו. מציע לכתב הנמרץ לחקור את מקור השם (ל"ת)
    אחד שיודע 01/07/2015 14:39
    הגב לתגובה זו
  • להקיא 15/08/2015 07:02
    הגב לתגובה זו
    ותאמין לי שבשביל החבר שלך עדיף שלא יחקרו בעניינו יותר מידי
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.