יקב רמת הגולן מחליף יח"צ לאחר 20 שנה: שלמור תקשורת במקום שטרן אריאלי
שינוי בעמדת ניהול יחסי הציבור של יקב רמת הגולן. לאייס נודע כי ההתקשרות בין היקב לבין משרד שטרן אריאלי, הסתיים לאחר 20 שנה, בשל "תחושת מיצוי". שטרן אריאלי ניהלו את יחסי הציבור של היקב על 3 מותגיו, והפרויקט האחרון היה תקשור פסטיבל ירדן וינטאג' שהתקיים לפני כחודש וחצי.
את שטרן אריאלי יחליף משרד שלמור תקשורת בבעלותה של שלמור, שידועה בעצמה כמי שמתמידה שנים רבות עם לקוחותיה. רק לאחרונה למשל סיימה התקשרות עם תנובה לאחר כ-20 שנה, אולם במקרה זה, בשל יחסים ערוכים עם גורם בכיר בחברה.
מנהל השיווק של יקב רמת הגולן, ארנון הראל, אישר את הפרטים לאייס, ואמר: אחרי 20 שנה, הרגשנו צורך להתרענן. 'שטרן אריאלי' עשו עבודה נהדרת עבורנו לאורך השנים, ובאמת שנפרדנו כידידים". משטרן אריאלי נמסר: "אנו גאים בעשייה המשותפת המתפרסת על-פני 2 עשורים בהם תרמנו לתדמית האיכותית של יקב רמת הגולן ומודים לאנשי היקב על האמון והשותפות המקצועית לאורך כל השנים". אירינה שלמור סירבה להגיב.
- 3.ממשרד עייף למשרד עייף. יין מייחצנים באהבה! (ל"ת)רוני 07/07/2015 17:52הגב לתגובה זו
- 2.אין ניגוד עניינים עם חב' הכרם שהיא לקוח של שלמור? (ל"ת)יורי 01/07/2015 15:06הגב לתגובה זו
- הכרם בגלאי תקשורת (ל"ת)עמית 07/07/2015 17:52הגב לתגובה זו
- 1.מה ההבדל בין שני המשרדים האלה? (ל"ת)גברת בשינוי אדרת 30/06/2015 17:07הגב לתגובה זו

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.