יקב רמת הגולן מחליף יח"צ לאחר 20 שנה: שלמור תקשורת במקום שטרן אריאלי
שינוי בעמדת ניהול יחסי הציבור של יקב רמת הגולן. לאייס נודע כי ההתקשרות בין היקב לבין משרד שטרן אריאלי, הסתיים לאחר 20 שנה, בשל "תחושת מיצוי". שטרן אריאלי ניהלו את יחסי הציבור של היקב על 3 מותגיו, והפרויקט האחרון היה תקשור פסטיבל ירדן וינטאג' שהתקיים לפני כחודש וחצי.
את שטרן אריאלי יחליף משרד שלמור תקשורת בבעלותה של שלמור, שידועה בעצמה כמי שמתמידה שנים רבות עם לקוחותיה. רק לאחרונה למשל סיימה התקשרות עם תנובה לאחר כ-20 שנה, אולם במקרה זה, בשל יחסים ערוכים עם גורם בכיר בחברה.
מנהל השיווק של יקב רמת הגולן, ארנון הראל, אישר את הפרטים לאייס, ואמר: אחרי 20 שנה, הרגשנו צורך להתרענן. 'שטרן אריאלי' עשו עבודה נהדרת עבורנו לאורך השנים, ובאמת שנפרדנו כידידים". משטרן אריאלי נמסר: "אנו גאים בעשייה המשותפת המתפרסת על-פני 2 עשורים בהם תרמנו לתדמית האיכותית של יקב רמת הגולן ומודים לאנשי היקב על האמון והשותפות המקצועית לאורך כל השנים". אירינה שלמור סירבה להגיב.
- 3.ממשרד עייף למשרד עייף. יין מייחצנים באהבה! (ל"ת)רוני 07/07/2015 17:52הגב לתגובה זו
- 2.אין ניגוד עניינים עם חב' הכרם שהיא לקוח של שלמור? (ל"ת)יורי 01/07/2015 15:06הגב לתגובה זו
- הכרם בגלאי תקשורת (ל"ת)עמית 07/07/2015 17:52הגב לתגובה זו
- 1.מה ההבדל בין שני המשרדים האלה? (ל"ת)גברת בשינוי אדרת 30/06/2015 17:07הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
