משפחות מהחיים. בנק דיסקונט
צילום: יח"צ

העידן שאחרי קטורזה ומודי: דיסקונט יצא בקמפיין 'משפחות מהחיים' ללא פרזנטורים

קטורזה ומודי בר און OUT - אנשים אמיתיים IN. בנק דיסקונט ויהושע TBWA מציגים את השפה החדשה לאחר שנה של עבודה מאומצת
משה בנימין | (3)

ישראל קטורזה ומודי בר און, הפרזנטורים והסלבס שליוו את קמפיין בנק דיסקונט בשנים האחרונות לא נצפו בברייק הפרסומות כבר חודשים רבים, כמו גם המותג שאותו ייצגו. אתמול, לאחר כשנה של עבודה העלה הבנק סרט פרסומת שהציג את השפה הקריאייטיבית העדכנית והאסטרטגיה החדשה, כאשר הדבר המרכזי שבולט לעין הוא סוף עידן הפרזנטורים הנוצצים ומעבר לסגנון הכמעט דוקו וחשוף של 'אנשים אמיתיים' או כפי שמגדירים זאת בבנק - 'משפחות מהחיים'.

 

הקמפיין החדש, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA מתעד עשרות משפחות ישראליות המשתפות את הציבור הרחב באורח חייהן לרבות האתגרים והקשיים בדרך. בדיסקונט מסבירים, כי לצורך בניית הקמפיין בוצעה בחודשים האחרונים עבודת שטח, במסגרתה רואיינו עשרות משפחות ישראליות. במהלך התקופה נבחרו משפחות ישראליות ממגזרים, קהלים ואזורים שונים בארץ, בשלבי חיים שונים, שתיעדו את עצמן במשך תקופה, כאשר הבנק שותף לתהליך התיעוד.

 

טלי קידר, ראש אגף השיווק בבנק דיסקונט: "אנחנו ממשיכים את מהלך "דיסקונט למשפחה" שהושק לפני כשנתיים והפך את התא המשפחתי הקיים לקבוצה פיננסית שזוכה להטבות ייחודיות, ומשיקים שפה תקשורתית חדשה אשר מציגה "משפחות מהחיים". הפנים החדשות של הבנק הם אנשים אמיתיים, מכל חלקי הפסיפס הישראלי, עם צרכים אמיתיים אשר יוצרים שפה תקשורתית המתאימה לבנק ולערכי האנושיות, האכפתיות וההקשבה שהוא מייצג.

עליית הקמפיין לאוויר מלווה באתר ייעודי ממותג המקדם את הפעילות ומזמין משפחות נוספות להצטרף. כמו כן, הפעילות מלווה בערוץ היוטיוב הממותג של בנק דיסקונט. 

מאיה קרמן, סמנכ"ל הקריאייטיב של יהושע TBWA: "זהו מהלך מרתק שמביא את תפיסת הפרסום החדש. אני גאה להיות חלק ממהלך שנותן במה לקהלים ולאותנטיות שאנחנו לא רגילים לראות בפרסומות. זהו אחד הפרוייקטים החשובים בתפיסת המצויינות הקראטיבית שאנו מובילים ביהושע".

קרדיטים

משנה למנכ"ל ומנהל מדיה: נבו כרמי, סמנכ"ל קריאייטיב: מיה קרמן, קופירייטר: שחר קיקוס, ארט: איגור קרבצוב, סמנכ"ל לקוחות: רעיה אריאל - גלעדי, סמנכ"ל אסטרטגיה: סופי מלניק, סופרוויזר: מיכאל להמן, מדיה פלנר: ליהיא ברונר, חברת הפקה: מולה הפקות, במאי: אוהב פלאנץ, ליהוק: מורן מרציאנו, כתיבת מוסיקה: עופר מאירי.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    לקאן. חסר תוכן (ל"ת)
    נראה כמו סרט הגשה 23/06/2015 16:50
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    נראה מעניין. גברת קרמן סחתיין (ל"ת)
    נדב 23/06/2015 15:04
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    צ'רבי 23/06/2015 12:52
    הגב לתגובה זו
    כי התוכן משעמם רצח. וחמור מכך - מישהו באמת יעבור בנק בגלל זה? אין ספק שלא. עד שדיסקונט לא יביאו מוצרים טובים לאנשים, עד שדיסקונט לא ישפר את יכולותיו הטכנולוגיות שנשארו הרחק מאחורי שני הבנקים הגדולים - יהושע ימשיכו לדבר על מצויינות קריאייטיבית ועוד כל מיני מילים גדולות שלא משכיחות מאיתנו מה קרה לכל מנהל קריאייטיב טוב שהיה שם..
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.