שולה זקן. על הסט של פרסומת URBAN
צילום: יח"צ/ צילום מסך
TV

מאחורי הקלעים עם שולה זקן: "אני ערה לסערה הציבורית בעקבות השתתפותי בקמפיין"

זקן שהפכה לסיפור המפתיע של השבוע עם ליהוקה לפרסומת לרשת רהיטים אומרת עוד: "עברתי 7 שנים קשות ועכשיו אני רוצה להתחיל את חיי מחדש" 
משה בנימין | (13)

כשהיא מישירה מבט למצלמה, ולאחר ביטול הסיקור התקשורתי על הסט, אומרת שולה זקן על השתתפותה בפרסומת החדשה של רשת URBAN: "אני ערה לסערה הציבורית שהתעוררה בעקבות השתתפותי בסרט הפרסומת של רשת הרהיטים URBAN. עברתי 7 שנים קשות ועכשיו אני רוצה להתחיל את חיי מחדש".

זקן שמסרבת להיעלם מהכותרות בישראל הפכה בין לילה לסיפור המפתיע של השבוע האחרון, לאחר שנודע כי היא עתידה לככב בתפקיד ראשי בפרסומת של רשת הרהיטים URBAN, בליהוק מפתיע של משרד הפרסום יהושע TBWA. הכרוניקה שהיתה ידועה מראש לא אכזבה גם הפעם - לצד מבול של ביקורות (שיש להן על מה לסמוך) רשת הרהיטים והפרסומת שצפויה לעלות לאוויר בשבוע הבא זכתה לחשיפה שספק אם היתה מצליחה להשיג אותה גם לאחר שנה שלמה של פרסומות בכל המדיות הקיימות.  

 

עוד אומרת זקן למצלמה בנסיון למתן מעט את האש המתלקחת: "השאלות שעולות ובוודאי יעלו עוד בהמשך, יזכו למענה כשאספר לציבור את הסיפור מהזווית שלי ממש בקרוב. הסכמתי להשתתף בפרסומת של רשת הרהיטים URBAN מאחר ומדובר ברשת הנותנת ערך אמיתי לחבר'ה צעירים, עם מוצרים מדליקים ובמחירים טובים. התחברתי אליהם בזמן שעזרתי לנדב בני לרהט את הדירה שלו. אני מודה לרשת URBAN ולפרסום יהושע על ההזדמנות והחוויה המרגשת".

 

לדברי מיה קרמן, סמנכ"ל הקריאייטיב של יהושע/TBWA, "הבחירה האמיצה בשולה זקן לקמפיין של אורבן היא חלק טבעי ממהפכת הקריאייטיב שעובר המשרד בשנה האחרונה, והוא מצטרף לשורת פרויקטים בולטים, נועזים ובלתי שגרתיים מהתקופה האחרונה כגון: הפרסומת הישראלית הראשונה בסופרבול, קמפיין האקדמיץ לפרימור ועוד".

קרדיטים: סמנכ"ל קריאטיב: מיה קרמן, קופי: שחר קיקוס, מירן פחמן, ארט: מיכל בן נתנאל, סמנכ"ל אסטרטגיה: סופי אמיתי מלניק, סמנכ"לי לקוחות: אלינור שמר, לירז סופרין, סופרויזר: טלי לייבלר, תקציבאים: עומר הרטונג, מור מאיה, הפקה: עופר חג'יוב, במאי: עודד לוטן. 

תגובות לכתבה(13):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 13.
    מהצד של הלקוח 10/06/2015 17:22
    הגב לתגובה זו
    אומץ אומרת סמנכ"ל הקריאייטיב של יהושע/TBWA. אומץ. מה לאומץ ולקקה הזה? מה לקריאייטיב ולקמפיין הזה? דאחקה עלובה ושווה לתחת. אם זה מה שיודע לעשות סמנכ"ל קריאייטיב אבוי למשרד הזה.
  • 12.
    סופרית סופר 10/06/2015 16:42
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד! סוף סוך משרד עם ביצים! קנאה זה משמין
  • 11.
    מנהל קריאטיב עם כרס 10/06/2015 15:23
    הגב לתגובה זו
    לבחור פרזנטור זה לא קריאטיב בעיני זה לא באמת קונספט זה לא כתיבה לא עיצוב אין פה קראפט פשוט פרובוקציה בשקל זולה טיפשית ובעוד כמה שניות אף אחד לא יזכור את זה בכלל בכל מקרה ניסיון לעשות רעש בתקוווה שיוביל לבאזז בעיני שולה זקן היא דוגמא אחת לכל הבזיון הפוליטי כלכלי שקיים בארץ זה המדושן עונג ששם כזה ז**ן על כולנו היה מביך אותי להיות חתום על זה
  • 10.
    כאן גרים בעושר שולה ורמי יהושוע זקן (ל"ת)
    המבין הבין 10/06/2015 15:20
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    דון דרייפר 10/06/2015 14:58
    הגב לתגובה זו
    אני לא יכול לחכות שמשה קצב ישתחרר ויפרסם מיץ אננס
  • 8.
    הדג מסריח מהראש (ל"ת)
    בושה לענף 10/06/2015 14:36
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    יש את זה בפחות אמין? (ל"ת)
    יהושוע 10/06/2015 13:26
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    נועזות? מה לזה ולנועזות?? ומה לזה ולקריאייטיב. בושה ועולב זה מה שזה (ל"ת)
    כלשהו 10/06/2015 13:24
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    בושה 10/06/2015 13:24
    הגב לתגובה זו
    זהו אחד הביזיונות היותר גדולים של עולם הפרסום. זה יעשה אפקט שלילי על כלל משרדי הפרסום. מיה קרמן וכל מי שכתוב לעיל צריך לשים את המפתחות וללכת הביתה. איך אף אחד לא עצר את הדבר הזה. ג-ו-ע-ל נ-פ-ש !!!
  • 4.
    לא צדיק אבל מקיא 10/06/2015 13:15
    הגב לתגובה זו
    לא מאמין שמישהו הצליח לשכנע את הלקוח לקחת אותה. מקווה שהילדים של הפרסומאים יגדלו להיות גנבים, ושישאלו אותם איפה הם טעו בחינוך הם יסתכלו למטה בבושה. אפסים.
  • 3.
    אובייקטיבית 10/06/2015 13:06
    הגב לתגובה זו
    אחד הסימנים הראשונים לזיקנה מקצועית הוא הרצון והניסיונות להיות מצחיקים ומגניבים בכל מחיר. הבעיה שבקמפיין הזה אתם אפילו לא זה. (ולא כתבתי מילה אחת על הכשל הערכי הבחירת הפרזנטורית) בושה.
  • 2.
    עלוב ופוגע בענף כולו. יחסי ציבור הם לא מהות הכל. (ל"ת)
    אמנון 10/06/2015 13:01
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יורם 10/06/2015 12:30
    הגב לתגובה זו
    מקווה שכל מי שלקח חלק בדבר הזה לא ישן בלילה מבושה.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.