שולה זקן. על הסט של פרסומת URBAN
צילום: יח"צ/ צילום מסך
TV

מאחורי הקלעים עם שולה זקן: "אני ערה לסערה הציבורית בעקבות השתתפותי בקמפיין"

זקן שהפכה לסיפור המפתיע של השבוע עם ליהוקה לפרסומת לרשת רהיטים אומרת עוד: "עברתי 7 שנים קשות ועכשיו אני רוצה להתחיל את חיי מחדש" 
משה בנימין | (13)

כשהיא מישירה מבט למצלמה, ולאחר ביטול הסיקור התקשורתי על הסט, אומרת שולה זקן על השתתפותה בפרסומת החדשה של רשת URBAN: "אני ערה לסערה הציבורית שהתעוררה בעקבות השתתפותי בסרט הפרסומת של רשת הרהיטים URBAN. עברתי 7 שנים קשות ועכשיו אני רוצה להתחיל את חיי מחדש".

זקן שמסרבת להיעלם מהכותרות בישראל הפכה בין לילה לסיפור המפתיע של השבוע האחרון, לאחר שנודע כי היא עתידה לככב בתפקיד ראשי בפרסומת של רשת הרהיטים URBAN, בליהוק מפתיע של משרד הפרסום יהושע TBWA. הכרוניקה שהיתה ידועה מראש לא אכזבה גם הפעם - לצד מבול של ביקורות (שיש להן על מה לסמוך) רשת הרהיטים והפרסומת שצפויה לעלות לאוויר בשבוע הבא זכתה לחשיפה שספק אם היתה מצליחה להשיג אותה גם לאחר שנה שלמה של פרסומות בכל המדיות הקיימות.  

 

עוד אומרת זקן למצלמה בנסיון למתן מעט את האש המתלקחת: "השאלות שעולות ובוודאי יעלו עוד בהמשך, יזכו למענה כשאספר לציבור את הסיפור מהזווית שלי ממש בקרוב. הסכמתי להשתתף בפרסומת של רשת הרהיטים URBAN מאחר ומדובר ברשת הנותנת ערך אמיתי לחבר'ה צעירים, עם מוצרים מדליקים ובמחירים טובים. התחברתי אליהם בזמן שעזרתי לנדב בני לרהט את הדירה שלו. אני מודה לרשת URBAN ולפרסום יהושע על ההזדמנות והחוויה המרגשת".

 

לדברי מיה קרמן, סמנכ"ל הקריאייטיב של יהושע/TBWA, "הבחירה האמיצה בשולה זקן לקמפיין של אורבן היא חלק טבעי ממהפכת הקריאייטיב שעובר המשרד בשנה האחרונה, והוא מצטרף לשורת פרויקטים בולטים, נועזים ובלתי שגרתיים מהתקופה האחרונה כגון: הפרסומת הישראלית הראשונה בסופרבול, קמפיין האקדמיץ לפרימור ועוד".

קרדיטים: סמנכ"ל קריאטיב: מיה קרמן, קופי: שחר קיקוס, מירן פחמן, ארט: מיכל בן נתנאל, סמנכ"ל אסטרטגיה: סופי אמיתי מלניק, סמנכ"לי לקוחות: אלינור שמר, לירז סופרין, סופרויזר: טלי לייבלר, תקציבאים: עומר הרטונג, מור מאיה, הפקה: עופר חג'יוב, במאי: עודד לוטן. 

תגובות לכתבה(13):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 13.
    מהצד של הלקוח 10/06/2015 17:22
    הגב לתגובה זו
    אומץ אומרת סמנכ"ל הקריאייטיב של יהושע/TBWA. אומץ. מה לאומץ ולקקה הזה? מה לקריאייטיב ולקמפיין הזה? דאחקה עלובה ושווה לתחת. אם זה מה שיודע לעשות סמנכ"ל קריאייטיב אבוי למשרד הזה.
  • 12.
    סופרית סופר 10/06/2015 16:42
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד! סוף סוך משרד עם ביצים! קנאה זה משמין
  • 11.
    מנהל קריאטיב עם כרס 10/06/2015 15:23
    הגב לתגובה זו
    לבחור פרזנטור זה לא קריאטיב בעיני זה לא באמת קונספט זה לא כתיבה לא עיצוב אין פה קראפט פשוט פרובוקציה בשקל זולה טיפשית ובעוד כמה שניות אף אחד לא יזכור את זה בכלל בכל מקרה ניסיון לעשות רעש בתקוווה שיוביל לבאזז בעיני שולה זקן היא דוגמא אחת לכל הבזיון הפוליטי כלכלי שקיים בארץ זה המדושן עונג ששם כזה ז**ן על כולנו היה מביך אותי להיות חתום על זה
  • 10.
    כאן גרים בעושר שולה ורמי יהושוע זקן (ל"ת)
    המבין הבין 10/06/2015 15:20
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    דון דרייפר 10/06/2015 14:58
    הגב לתגובה זו
    אני לא יכול לחכות שמשה קצב ישתחרר ויפרסם מיץ אננס
  • 8.
    הדג מסריח מהראש (ל"ת)
    בושה לענף 10/06/2015 14:36
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    יש את זה בפחות אמין? (ל"ת)
    יהושוע 10/06/2015 13:26
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    נועזות? מה לזה ולנועזות?? ומה לזה ולקריאייטיב. בושה ועולב זה מה שזה (ל"ת)
    כלשהו 10/06/2015 13:24
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    בושה 10/06/2015 13:24
    הגב לתגובה זו
    זהו אחד הביזיונות היותר גדולים של עולם הפרסום. זה יעשה אפקט שלילי על כלל משרדי הפרסום. מיה קרמן וכל מי שכתוב לעיל צריך לשים את המפתחות וללכת הביתה. איך אף אחד לא עצר את הדבר הזה. ג-ו-ע-ל נ-פ-ש !!!
  • 4.
    לא צדיק אבל מקיא 10/06/2015 13:15
    הגב לתגובה זו
    לא מאמין שמישהו הצליח לשכנע את הלקוח לקחת אותה. מקווה שהילדים של הפרסומאים יגדלו להיות גנבים, ושישאלו אותם איפה הם טעו בחינוך הם יסתכלו למטה בבושה. אפסים.
  • 3.
    אובייקטיבית 10/06/2015 13:06
    הגב לתגובה זו
    אחד הסימנים הראשונים לזיקנה מקצועית הוא הרצון והניסיונות להיות מצחיקים ומגניבים בכל מחיר. הבעיה שבקמפיין הזה אתם אפילו לא זה. (ולא כתבתי מילה אחת על הכשל הערכי הבחירת הפרזנטורית) בושה.
  • 2.
    עלוב ופוגע בענף כולו. יחסי ציבור הם לא מהות הכל. (ל"ת)
    אמנון 10/06/2015 13:01
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יורם 10/06/2015 12:30
    הגב לתגובה זו
    מקווה שכל מי שלקח חלק בדבר הזה לא ישן בלילה מבושה.
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.