שולה זקן. על הסט של פרסומת URBAN
צילום: יח"צ/ צילום מסך
TV

מאחורי הקלעים עם שולה זקן: "אני ערה לסערה הציבורית בעקבות השתתפותי בקמפיין"

זקן שהפכה לסיפור המפתיע של השבוע עם ליהוקה לפרסומת לרשת רהיטים אומרת עוד: "עברתי 7 שנים קשות ועכשיו אני רוצה להתחיל את חיי מחדש" 
משה בנימין | (13)

כשהיא מישירה מבט למצלמה, ולאחר ביטול הסיקור התקשורתי על הסט, אומרת שולה זקן על השתתפותה בפרסומת החדשה של רשת URBAN: "אני ערה לסערה הציבורית שהתעוררה בעקבות השתתפותי בסרט הפרסומת של רשת הרהיטים URBAN. עברתי 7 שנים קשות ועכשיו אני רוצה להתחיל את חיי מחדש".

זקן שמסרבת להיעלם מהכותרות בישראל הפכה בין לילה לסיפור המפתיע של השבוע האחרון, לאחר שנודע כי היא עתידה לככב בתפקיד ראשי בפרסומת של רשת הרהיטים URBAN, בליהוק מפתיע של משרד הפרסום יהושע TBWA. הכרוניקה שהיתה ידועה מראש לא אכזבה גם הפעם - לצד מבול של ביקורות (שיש להן על מה לסמוך) רשת הרהיטים והפרסומת שצפויה לעלות לאוויר בשבוע הבא זכתה לחשיפה שספק אם היתה מצליחה להשיג אותה גם לאחר שנה שלמה של פרסומות בכל המדיות הקיימות.  

 

עוד אומרת זקן למצלמה בנסיון למתן מעט את האש המתלקחת: "השאלות שעולות ובוודאי יעלו עוד בהמשך, יזכו למענה כשאספר לציבור את הסיפור מהזווית שלי ממש בקרוב. הסכמתי להשתתף בפרסומת של רשת הרהיטים URBAN מאחר ומדובר ברשת הנותנת ערך אמיתי לחבר'ה צעירים, עם מוצרים מדליקים ובמחירים טובים. התחברתי אליהם בזמן שעזרתי לנדב בני לרהט את הדירה שלו. אני מודה לרשת URBAN ולפרסום יהושע על ההזדמנות והחוויה המרגשת".

 

לדברי מיה קרמן, סמנכ"ל הקריאייטיב של יהושע/TBWA, "הבחירה האמיצה בשולה זקן לקמפיין של אורבן היא חלק טבעי ממהפכת הקריאייטיב שעובר המשרד בשנה האחרונה, והוא מצטרף לשורת פרויקטים בולטים, נועזים ובלתי שגרתיים מהתקופה האחרונה כגון: הפרסומת הישראלית הראשונה בסופרבול, קמפיין האקדמיץ לפרימור ועוד".

קרדיטים: סמנכ"ל קריאטיב: מיה קרמן, קופי: שחר קיקוס, מירן פחמן, ארט: מיכל בן נתנאל, סמנכ"ל אסטרטגיה: סופי אמיתי מלניק, סמנכ"לי לקוחות: אלינור שמר, לירז סופרין, סופרויזר: טלי לייבלר, תקציבאים: עומר הרטונג, מור מאיה, הפקה: עופר חג'יוב, במאי: עודד לוטן. 

תגובות לכתבה(13):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 13.
    מהצד של הלקוח 10/06/2015 17:22
    הגב לתגובה זו
    אומץ אומרת סמנכ"ל הקריאייטיב של יהושע/TBWA. אומץ. מה לאומץ ולקקה הזה? מה לקריאייטיב ולקמפיין הזה? דאחקה עלובה ושווה לתחת. אם זה מה שיודע לעשות סמנכ"ל קריאייטיב אבוי למשרד הזה.
  • 12.
    סופרית סופר 10/06/2015 16:42
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד! סוף סוך משרד עם ביצים! קנאה זה משמין
  • 11.
    מנהל קריאטיב עם כרס 10/06/2015 15:23
    הגב לתגובה זו
    לבחור פרזנטור זה לא קריאטיב בעיני זה לא באמת קונספט זה לא כתיבה לא עיצוב אין פה קראפט פשוט פרובוקציה בשקל זולה טיפשית ובעוד כמה שניות אף אחד לא יזכור את זה בכלל בכל מקרה ניסיון לעשות רעש בתקוווה שיוביל לבאזז בעיני שולה זקן היא דוגמא אחת לכל הבזיון הפוליטי כלכלי שקיים בארץ זה המדושן עונג ששם כזה ז**ן על כולנו היה מביך אותי להיות חתום על זה
  • 10.
    כאן גרים בעושר שולה ורמי יהושוע זקן (ל"ת)
    המבין הבין 10/06/2015 15:20
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    דון דרייפר 10/06/2015 14:58
    הגב לתגובה זו
    אני לא יכול לחכות שמשה קצב ישתחרר ויפרסם מיץ אננס
  • 8.
    הדג מסריח מהראש (ל"ת)
    בושה לענף 10/06/2015 14:36
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    יש את זה בפחות אמין? (ל"ת)
    יהושוע 10/06/2015 13:26
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    נועזות? מה לזה ולנועזות?? ומה לזה ולקריאייטיב. בושה ועולב זה מה שזה (ל"ת)
    כלשהו 10/06/2015 13:24
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    בושה 10/06/2015 13:24
    הגב לתגובה זו
    זהו אחד הביזיונות היותר גדולים של עולם הפרסום. זה יעשה אפקט שלילי על כלל משרדי הפרסום. מיה קרמן וכל מי שכתוב לעיל צריך לשים את המפתחות וללכת הביתה. איך אף אחד לא עצר את הדבר הזה. ג-ו-ע-ל נ-פ-ש !!!
  • 4.
    לא צדיק אבל מקיא 10/06/2015 13:15
    הגב לתגובה זו
    לא מאמין שמישהו הצליח לשכנע את הלקוח לקחת אותה. מקווה שהילדים של הפרסומאים יגדלו להיות גנבים, ושישאלו אותם איפה הם טעו בחינוך הם יסתכלו למטה בבושה. אפסים.
  • 3.
    אובייקטיבית 10/06/2015 13:06
    הגב לתגובה זו
    אחד הסימנים הראשונים לזיקנה מקצועית הוא הרצון והניסיונות להיות מצחיקים ומגניבים בכל מחיר. הבעיה שבקמפיין הזה אתם אפילו לא זה. (ולא כתבתי מילה אחת על הכשל הערכי הבחירת הפרזנטורית) בושה.
  • 2.
    עלוב ופוגע בענף כולו. יחסי ציבור הם לא מהות הכל. (ל"ת)
    אמנון 10/06/2015 13:01
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יורם 10/06/2015 12:30
    הגב לתגובה זו
    מקווה שכל מי שלקח חלק בדבר הזה לא ישן בלילה מבושה.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.