סביון בר סבר
צילום: יח"צ

לאחר 5 וחצי שנים: סמנכ"לית השיווק של HOT סביון בר-סבר פורשת מתפקידה

בשנותיה בחברה הובילה בר-סבר מהלכים אסטרטגיים משמעותיים ובכללם שינוי המיקוד העסקי מחברת כבלים לחברת תקשורת, כולל המעבר לשפה תקשורתית חדשה
משה בנימין | (3)

לאחר 5 וחצי שנים בתפקידה, סביון בר-סבר סמנכ"לית השיווק של HOT תפרוש מתפקידה. בר-סבר הודיעה היום (יום ב') למנכ"ל HOT אילן צחי על רצונה לסיים את תפקידה.

במהלך שנותיה ב-HOT ליוותה והובילה בר-סבר מהלכים אסטרטגים משמעותיים של הקבוצה, ובכללם כניסה לשירותים חדשים בשוק התקשורת ושינוי תפיסת HOT מחברת כבלים לקבוצת תקשורת. בר-סבר היתה גם זו שהניעה את המעבר של HOT לשפה תקשורתית חדשה, ישראלית ומדוברת באמצעת משרד הפרסום באומן בר ריבנאי ומאוחר יותר באמצעות ראובני פרידן IPG. במסגרת הקמפיינים המצליחים של החברה נעשה שימוש בכוכבים המופיעים בהפקות המקור של החברה כגון עספור, הבורר וזגורי אימפריה. 

בטרם הגיעה בר-סבר ל-HOT היא סיימה את תפקידה כסמנכ"לית השיווק של קוקה קולה בחברה המרכזית למשקאות קלים בטונים צורמים לאחר ראיון שהעניקה לליידי גלובס. בר סבר ננזפה על ידי מנכ"ל החברה המרכזית למשקאות קלים בעקבות דבריה בכתבה וכן בעקבות הופעתה בחצאית מיני. 

לדברי בר-סבר: "אני מוקירת תודה על התקופה המרתקת, האינטנסיבית ורבת העשייה שחוויתי פה. נהנתי מכל רגע ולמדתי המון. בחמש וחצי שנים אלו הובלתי יחד עם חבריי להנהלת HOT את אחד המהפכים העסקיים המשמעותיים ביותר בשוק התקשורת, מחברת כבלים לקבוצת תקשורת מובילה. העמקנו את היצע השירותים הייחודי שלנו, הבאנו את החברה למובילות טכנולוגית ובשורה התחתונה למדדים פיננסיים ראויים ביותר. אני מודה לאילן צחי על האמון המלא שנתן בי, להנהלת החברה ולשותפיי לדרך בחטיבת השיווק, על חמש שנים נפלאות של עשייה".

אילן צחי מנכ"ל HOT אמר היום, "בשם החברה ברצוני להודות לסביון בר-סבר על תרומתה האדירה ויוצאת הדופן ל-HOT. סביון הביאה עימה שילוב של יצירתיות יוצאת דופן עם יכולת אנליטית גבוה ומקצועיות ניהולית מעוררת השראה, שאפשרו לה להוביל בתקופה מורכבת ומלאת אתגרים להיות חלק בהזנקת החברה להובלה בשוק תחרותי, סבוך ומאתגר.  אין ספק שסביון הטביעה את חותמה ואני מאחל לסביון הרבה הצלחה בהמשך דרכה". 

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    מיכאל 02/06/2015 14:01
    הגב לתגובה זו
    אובדן מקצועי להוט
  • 2.
    עוד כלומניקית. בתקופת הוט איבדה הכי הרבה מנויים! (ל"ת)
    אייל 01/06/2015 23:34
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    כוסית (ל"ת)
    פששש 01/06/2015 18:51
    הגב לתגובה זו
אודי סגל ודוריה למפל; קרדיט: אתר רשת 13אודי סגל ודוריה למפל; קרדיט: אתר רשת 13
רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 13 הולכת ונחלשת

לאחר תקופת שיא של מהדורות חדשות בכל הערוצים, הנתונים לא רק שחוזרים לקדמותם אלא אף מייצרים הפרשים גדולים יותר בין גופי השידור, כשחדשות 13 יורדת מזה זמן רב לנתון לא מחמיא, עם מתחת ל-100 אלף צופים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך כל הצופים במהדורות המרכזיות אתמול היה נמוך יחסית, עם כ-712 אלף צופים, אבל נתון מפתיע ולא מחמיא נרשם במהדורה המרכזית של ערוץ 13, שירדה מתחת לרף ה-100 אלף צופים. בראש, כמובן, נמצאת המהדורה המרכזית של חדשות 12 שעמדה על 15.5% רייטינג ו-350 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.1% ו-202 אלף צופים. שני גופי השידור הנוספים הציגו נתונים לא מחמיאים, ולא רק שסכום הצופים של שניהם יחד היה פחות מצופי חדשות 12, אלא אף היה פחות מערוץ 14. המהדרוכה המרכזית של 13 עמדה על 4.5% רייטינג ו-95 אלף צופים ואילו חדשות כאן 11 היו עם נתונים עגומים אף יותר, ועם 2.7% רייטניג ו-65 אלף צופים בלבד.


ריאליטי האוכל בראש הפריים טיים

בפסגת הפריים טיים, עמדה, איך לא, "מאסטר שף", והוכיחה בפעם המי יודע כמה שרייטינג וריאליטי לא סתם מתחילים באותה האות, ועמדה על 14.6% רייטינג ו-337 אלף צופים. אחריה היה הדוקו-ריאליטי של רשת, "ווארט", שעוסקת בחברה החרדית, עם 6.5% רייטינג ו-141 אלף צופים ואילו ממש אחריו היתה "הפטריוטים" הותיקה, עם הפורמט המנצח שמביא ערב אחרי ערב מספרים יציבים, עם 5.9% רייטינג ו-180 אלף צופים. בסיום הרשימה היתה "זמן אמת", תכנית התחקירים כאן11, שהתמקדה בבר קופרשטיין, שורד השבי, ועמדה על 4.7% רייטינג ו-101 אלף צופים. 

רצועות נוספות 

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-72 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שמתחילה להיות תחרות של ממש, עם 2.5% רייטינג ו-54 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.5% רייטינג ו-31 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, נרשמו מעט צופים מדרך כלל, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 1.8% ו-38 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.3% רייטינג ו-35 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-23 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 עם אלמז היתה עם 3.3% ו-62 אלף צופים, במקום השני היה האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן שעמד על 2.3% רייטינג ו-44 אלף צופים, את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.6% רייטינג ו-33 אלף צופים.

חדשות 13 עם אודי סגל ודוריה למפל. קרדיט: ערוץ 13חדשות 13 עם אודי סגל ודוריה למפל. קרדיט: ערוץ 13
רייטינג

חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית

המהדורה המרכזית של חדשות 13 ממשיכה לצנוח, והיא במקום האחרון מבין כל המהדורות, ולא רק שירדה מתחת לרף מאה אלף צופים, אלא עומדת על 66 אלף צופים בלבד

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך כל הצופים במהדורות המרכזיות אתמול ממשיך לרדת, כשאתמול עמד על 700 אלף צופים בדיוק (כמובן, בהתאם לנתוני המדידה), אבל הדרמה ממשיכה להתרחש במהדורה המרכזית של ערוץ 13, שממשיך להתרסק מבחינת הרייטינג ונמצא במקום האחרון בטבלת המהדורות. 

בראש, כמו תמיד, נמצאת המהדורה המרכזית של חדשות 12 שעמדה על 14% רייטינג ו-353 אלף צופים, ואילו גם חדשות 14 שומרת על יציבות והיתה עם רייטינג של 7.7% ו-208 אלף צופים. שני גופי השידור הנוספים הציגו נתונים לא מחמיאים, ולא רק שסכום הצופים של שניהם יחד היה פחות מצופי חדשות 12, אלא אף היה משמעותית פחות מערוץ 14. המהדרוכה המרכזית של כאן11 עמדה על 2.9% רייטינג ו-73 אלף צופים ואילו חדשות 13 הגיעו לשפל חדש, ורשמו 2.6% רייטינג ו-66 אלף צופים בלבד.


פריים טיים

חזרתה של "ארץ נהדרת" ללוח השידורים היא גם חזרתה לראש הפריים טיים. התכנית הותיקה של קשת עמדה על נתון חריג של 18.9% ו-441 אלף צופים והיתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריה, היתה הפטריוטים, שנמצאת באופן קבוע בחמשת התכניות הנצפות ביותר, ועמדה על 8.3% רייטינג ו-264 אלף צופים. אחריה היה ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", שעמד על 5.9% רייטינג ו-128 אלף צופים. את הרשימה סגרה "סודות המטבח נחשפים", התכנית המקדימה ל-"משחקי השף" של רשת, שקיבלה 3.4% רייטינג ו-83 אלף צופים בלבד. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-69 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שמתחזקת מדי יום, עם 2.8% רייטינג ו-58 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.2% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, נרשמו מעט צופים מדרך כלל, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 1.8% ו-38 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.3% רייטינג ו-35 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-23 אלף צופים בלבד.