לאחר 5 וחצי שנים: סמנכ"לית השיווק של HOT סביון בר-סבר פורשת מתפקידה
לאחר 5 וחצי שנים בתפקידה, סביון בר-סבר סמנכ"לית השיווק של HOT תפרוש מתפקידה. בר-סבר הודיעה היום (יום ב') למנכ"ל HOT אילן צחי על רצונה לסיים את תפקידה.
במהלך שנותיה ב-HOT ליוותה והובילה בר-סבר מהלכים אסטרטגים משמעותיים של הקבוצה, ובכללם כניסה לשירותים חדשים בשוק התקשורת ושינוי תפיסת HOT מחברת כבלים לקבוצת תקשורת. בר-סבר היתה גם זו שהניעה את המעבר של HOT לשפה תקשורתית חדשה, ישראלית ומדוברת באמצעת משרד הפרסום באומן בר ריבנאי ומאוחר יותר באמצעות ראובני פרידן IPG. במסגרת הקמפיינים המצליחים של החברה נעשה שימוש בכוכבים המופיעים בהפקות המקור של החברה כגון עספור, הבורר וזגורי אימפריה.
בטרם הגיעה בר-סבר ל-HOT היא סיימה את תפקידה כסמנכ"לית השיווק של קוקה קולה בחברה המרכזית למשקאות קלים בטונים צורמים לאחר ראיון שהעניקה לליידי גלובס. בר סבר ננזפה על ידי מנכ"ל החברה המרכזית למשקאות קלים בעקבות דבריה בכתבה וכן בעקבות הופעתה בחצאית מיני.
לדברי בר-סבר: "אני מוקירת תודה על התקופה המרתקת, האינטנסיבית ורבת העשייה שחוויתי פה. נהנתי מכל רגע ולמדתי המון. בחמש וחצי שנים אלו הובלתי יחד עם חבריי להנהלת HOT את אחד המהפכים העסקיים המשמעותיים ביותר בשוק התקשורת, מחברת כבלים לקבוצת תקשורת מובילה. העמקנו את היצע השירותים הייחודי שלנו, הבאנו את החברה למובילות טכנולוגית ובשורה התחתונה למדדים פיננסיים ראויים ביותר. אני מודה לאילן צחי על האמון המלא שנתן בי, להנהלת החברה ולשותפיי לדרך בחטיבת השיווק, על חמש שנים נפלאות של עשייה".
- כך תבחרו את ספקית הטלוויזיה הכי מתאימה לכם
- קנס קטן של 2 מיליון שקל לחברת הוט - לא ניתקה לקוחות למרות שביקשו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אילן צחי מנכ"ל HOT אמר היום, "בשם החברה ברצוני להודות לסביון בר-סבר על תרומתה האדירה ויוצאת הדופן ל-HOT. סביון הביאה עימה שילוב של יצירתיות יוצאת דופן עם יכולת אנליטית גבוה ומקצועיות ניהולית מעוררת השראה, שאפשרו לה להוביל בתקופה מורכבת ומלאת אתגרים להיות חלק בהזנקת החברה להובלה בשוק תחרותי, סבוך ומאתגר. אין ספק שסביון הטביעה את חותמה ואני מאחל לסביון הרבה הצלחה בהמשך דרכה".
- 3.מיכאל 02/06/2015 14:01הגב לתגובה זואובדן מקצועי להוט
- 2.עוד כלומניקית. בתקופת הוט איבדה הכי הרבה מנויים! (ל"ת)אייל 01/06/2015 23:34הגב לתגובה זו
- 1.כוסית (ל"ת)פששש 01/06/2015 18:51הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
