'קניבל מדיה' של רוית בכמן ורז אבן צור זכה בתקציב הדיגיטל של ארומה בתל אביב
משרד הדיגיטל קניבל מדיה, הנמצא בתנופה בשנת 2015 ממשיך את המגמה החיובית ומצרף לשורותיו את תקציב הדיגיטל הנחשק של רשת ארומה תל אביב.
ארומה בתל אביב, הנמצאת בבעלות גולן עינת, מונה למעלה מ-30 סניפים הפרושים ברחבי העיר תל אביב, כאשר סניפים נוספים צפויים להיפתח בקרוב, ביניהם סניף רוטשילד המיועד להיות סניף הדגל של הרשת.
על התקציב בו זכתה קניבל מדיה, התמודדו מספר משרדי דיגיטל שהתבקשו להציג אסטרטגיית תוכן ופתרונות מדיה לקראת מהלך מיתוג מחדש אותו מתכוונת הרשת להוציא לפועל בקרוב.
רז אבן צור, מנכ"ל משותף קניבל מדיה: "קבלת הטלפון המבשר על זכייתנו היה ללא ספק אחד הרגעים המחויכים שלנו השנה. יש לארומה בתל אביב צוות שיווק קריאטיבי ודיגיטל אוריינטד, ואין לי ספק שנעשה דברים מרתקים ומרגשים יחד".
קניבל מדיה הוקמה בתחילת 2013 על ידי רוית בכמן ורז אבן צור. בין לקוחות החברה: קבוצת גזית גלוב, האגודה למען החייל, בוני התיכון, המכללה האקדמית בוינגייט, עיריית רחובות והסוכנות היהודית.
- 2.גם כן תקציב דיגיטל... (ל"ת)כל ממזר מלך 23/05/2015 20:59הגב לתגובה זו
- 1.נסים (ל"ת)ת-ו-ת-ח-י-ם-!!! 21/05/2015 19:03הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
