דוגמנית, זמר וכדורגלן עבר: 'האח הגדול VIP' חזרה עם 39.6% ו-1.1 מיליון צופים
עונת ה-VIP של האח הגדול שהושקה אמש (יום א') רשמה נתון גבוה של 39.6%, השלישית בגובהה ב-7 עונות 'האח' - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. בתכנית צפו 1.1 מיליון איש, וברגע השיא המספר עלה ל-1.2 מיליון - ו-43.8%.
בעונה זו לוקחים חלק בין היתר הדוגמנית הפרובוקטיבית שיר אלמליח, שחקן הכדורגל לשעבר ופרשן הכדורגל בהווה איציק זוהר, העיתונאית אריאנה מלמד, השחקן נירו לוי, האדריכל ישראל גודוביץ, השחקן והחקיין מוטי גלעדי, הזמר מושיק עפיה והשחקנית והדוגמנית נטלי עטיה.
השקת העונה הנוכחית גבוהה מהשקת העונה הקודמת - עונה 6 שהחלה בדיוק לפני שנה, וקיבלה 37.4% בפרק ההשקה ווממוצע עונתי של 33%. אותה עונה ניצחה טל גלבוע, סבלה במהלכה ממבצע צוק איתן ובתחילתה מתחרות עזה מצד טורניר המונדיאל ששודר בערוץ 1.
השקת העונה ה-5 בחודש מאי 2013 רשמה 43.6%, פרק השקת העונה הרביעית בינואר 2012 הניב 45.5%, השקת העונה ה-3 בדצמבר 2010 קיבלה 35.3%, פרק ההשקה של עונת ה-VIP האחרונה בחורף 2009 קיבל 35.1%, פרק ההשקה של עונה 2 בנובמבר 2009 זכה ב-31.5%, ואילו הפרק הראשון אי פעם של 'האח הגדול' בישראל, ההשקה בספטמבר 2008, הניבה 30.3%.
- כמה מרוויח האח הגדול והאם זה חבל ההצלה של רשת 13?
- חיפה הפסידה, ערוץ הספורט ניצח: 17.6% למשחק נגד פ.ס.ז' ומסי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מנגד שודר בערוץ 10 הסרט 'הסוד האפל של דימונה' שקיבל 6.7%, ובהמשך כל הערב של הערוץ סובל מרייטינג נמוך: 'הצינור' הסתפקה ב-3.4%, 'היום שהיה' רשמה 3.5%, 'לילה כלכלי' הניבה 5%, והשידור חוזר של 'ערב טוב עם גיא פינס' עם 2.8%. מי שנהנתה מ'האח' הייתה 'החדשות הלילה' (חדשות 2) עם נתון גבוה של 15.2%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'האח הגדול - רגע לפני' (קשת, ערוץ 2) הניבה 11.3%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 12.7%. מנגד, קיבלה 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) נתון גבוה של 10.3%, ואילו 'המוסף' (ערוץ 1) רשמה 3.5%.
בגזרת החדשות: רייטינג גבוה של 'חדשות 2' לפני 'האח' - עם 26.7%. מהדורת 'חדשות 10' רשמה 10% עגולים, ואילו 'מבט' (ערוץ 1) הניבה 6.3%.
- 4.במילה :פח (ל"ת)אלי 11/05/2015 12:06הגב לתגובה זו
- 3.מצבעי ביבי- תהינו מהזבל הזה. התקשורת דאגה למצח הנמוך שלכם. (ל"ת)שולמן 11/05/2015 11:38הגב לתגובה זו
- 2.אכזבה קשה מהקאסט 11/05/2015 10:42הגב לתגובה זונטליה עטיה קבצנית שמקפצת ממיטה של עשיר אחד למיטה של עשיר שני ושיר אלמליך שלמעט פורנו עשתה הכל כדי להיכנס לשורה אחת עם גל גדות מורן אטיאס ובר רפאלי. שתי פרחות שכולם יודעים כמה שערות יש להן בתחת וממש לא מעניינות אף אחד . חבל שמלהקים לא הביאו בנות בתחילת דרכן עם עבר נקי שנלמד להכיר.
- 1.40 אחוז של טינופת מזרחית (ל"ת)rr 11/05/2015 10:36הגב לתגובה זו
- נא למחוק. (ל"ת)משה 11/05/2015 12:08הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.