ינון לנדנברג ואנדי רם בשת"פ: יוצאים בפרויקט מימון המונים לצמיד טכנולוגי למשחקי טניס
מי שעקב ברשת בשנה האחרונה אחרי ינון לנדנברג, לשעבר מייסד אידיאולוג'יק ושותף בקבוצת פובליסיס ישראל, ראה לא מעט את שחקן טניס הזוגות לשעבר אנדי רם שעבד איתו צמוד בשנה האחרונה. אתמול חשפו השניים את המוצר הטכנולוגי שעליו עבדו בשם Pulse Play - צמיד טכנולוגי חכם ולביש לשחקני טניס, בדמינגטון ופינג פונג, חובבנים ומקצוענים כאחד.
הצמיד פותח במסגרת החברה שבראשה עומד לנדנברג sFBI - Small Factory Big Ideas שהושקה בתחילת השנה ועם השקתה החלה לעבוד על פיתוח המוצר יחד עם אנדי רם המשמש כמנכ"ל חברת Pulse Play. הצמיד הוא למעשה כלי עזר לביש לשחקני טניס (פינג פונג, סקוואש, בדמינגטון וכו') שעוזר לשחקנים לנהל לוח תוצאות דיגיטלי בזמן אמת באמצעות לחיצה פשוטה על הצמיד.
פיצ'רים נוספים של הצמיד כוללים קריינות במגוון קולות שונים שמכריזים על תוצאת המשחק תוך כדי שהוא מתנהל, היסטוריית משחקים ותוצאות שהצמיד שומר בזכרון, מערכת דירוג גלובלית שמדמה את דירוג ה-ATP ומיועדת לשחקנים חובבנים המשתמשים בצמיד ואפשרות לאתר שחקנים ברמה זהה כדי לשחק מולם.
אתמול (יום ג') פתחו sFBI ו-Pulse Play במהלך מימון המונים באתר INDIEGOGO כאשר היעד לגיוס אותו הציבו לעצמם הוא 75 אלף דולר בחודש ימים. נכון לעכשיו, יום בלבד לאחר ההשקה, עומד קצב הגיוס על 27% לאחר גיוס של 20,453 דולר.
כמו בכל פרויקט מימון המונים גם כאן למשקיעים תוענק הטבה לפי סכום ההשקעה. אלו שישיקיעו 10$ יסתפקו ב"תודה גדולה". אלו שישקיעו 25$ יזכו בחולצה, אלו שישקיעו 75$ יקבלו צמיד וכן הלאה עד לסכומים הגדולים 2,500 דולר שיעניקו למשקיע 2 צמידים חתומים והזדמנות למשחק טניס זוגות מול אנדי רם. אלו שילכו על כל הקופה ושיקיעו 20 אלף דולר יוכלו לקבל 2 צמידים חתומים, ארוחת VIP עם אנדי רם וכניסה לטורניר ה-US OPEN או הרולאן גארוס בצרפת עם ליווי צמוד של אנדי רם.
sFBI שהוקמה על ידי לנדנברג מנוהלת ומתנהלת כחברת סטארט-אפ שמטרתה לייצר מוצרים טכנולוגיים חכמים מוכווני אדם שאמורים לענות על צורך אמיתי או לתת מענה פרקטי לבעיה. במסגרת זו ניתן למצוא פתרונות של טכנולוגיה לבישה שנועדה להקל ולשפר את חווית המשחק של שחקני טניס חובבנניים כגון זו שמציגה הצמיד של Pulse Play. הצוות של sFBI כולל את לנדנדבר המייסד, מארני מנדל, אסף סמו, יוגב ריינהולד, עודד לביא, נטלי אדוורדס, אנדי רם, הדר ישראלוב, רננה קישון ולימור בן ארי.
- הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- 3.פיט סאמפרס 03/05/2015 12:20הגב לתגובה זוואני בטוח שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
- 2.ינון הטפשון שחי בסרטון (ל"ת)מקנרו 29/04/2015 18:05הגב לתגובה זו
- 1.פיתוח מיותר, לא קונה! (ל"ת)איזה בולשיט 29/04/2015 17:53הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.