שחר בן נעים
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

מיהושע TBWA לליאו ברנט: שחר בן נעים מצטרף וימונה למשנה למנכ"ל תחת גיא קלנר

ב-3 השנים האחרונות שימש בן נעים כסמנכ"ל לקוחות ביהושע TBWA. את דרכו בענף הפרסום הוא החל לפני 10 שנים בקבוצת מקאן
משה בנימין | (11)

לאחר 3 שנים כסמנכ"ל לקוחות במשרד הפרסום יהושע TBWA, שחר בן נעים עוזב ומצטרף לליאו ברנט, בו ימונה למשנה למנכ"ל תחת גיא קלנר - כך נודע לאייס. 

בן נעים (38) החל את דרכו בקבוצת מקאן לפני למעלה מעשור ושימש בה במגוון תפקידים בגזרת ניהול הלקוחות עד לתפקיד של מנהל לקוחות בכיר. לאחר 7 שנים במקאן הוא פרש ועבר ליהושע. בשנים אלו הוא היה שותף ואחראי למגוון מהלכים וקמפיינים של מותגים מובילים במשק. בין השאר הוא טיפל בלקוחות עוגן כמו אל-על, לאומי, טמפו, אופטיקנה, אסם וחוגלה. ב-3 השנים ביהושע הוא ניהל את תיקי הלקוח של תאגיד המיחזור, פרימור, LG, מגדל, דיסקונט, ויזה כאל, טויוטה, Winnerטוטו ועוד. 

שחר בן נעים: "אני מודה לרמי ועינת על האמון הגדול והזכות שניתנה בידיי ב-3 השנים האחרונות. כעת אני פונה לדרך חדשה ומאתגרת בליאו ברנט".

המעבר של בן נעים לליאו ברנט הוא הרכש השני שגיא קלנר לוקח מיהושע. לפני פחות משנה הוא גייס לשורות המשרד את תומר פולישוק שהצטרף ומונה לסמנכ"ל הקריאייטיב. עיבוי המערך של קלנר הוא פועל יוצא של השלמת העסקה לרכישת פעילותו של משרד הפרסום מומה פרסומאים עליה פורסם לראשונה באייס. 

 

מנכ"ל ליאו ברנט, גיא קלנר: "שחר הוא איש מקצוע בעל רקורד מוכח בניהול לקוחות והובלת תהליכים פרסומיים גדולים ומרשימים. מעבר לזה הוא אדם מקסים עם אישיות כובשת ואני בטוח שהצטרפותו למשפחת "ליאו ברנט" תהווה תוספת כח משמעותית ומורגשת".  

 

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    מירב 29/04/2015 11:07
    הגב לתגובה זו
    ליאו ברנט גרועה ובלי עתיד. שחר למה אתה עושה את הטעות הזאת?
  • 10.
    כמה פוטושופ על התמונה? השתגעתם? (ל"ת)
    PC 29/04/2015 09:50
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    ביי ביי (ל"ת)
    חחחח 29/04/2015 00:19
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    אחת שיודעת 28/04/2015 20:27
    הגב לתגובה זו
    מקנאה בכל מי שהולך לקחת חלק בעשייה שלך בתוך המשרד ומחוצה לו. ליאו ברנט זכו בווינר אמיתי שיש המון מה ללמוד ממנו. דש לפולישוק :) המון בהצלחה!
  • 7.
    בתמונה יצאת גבר, במציאות אתה נשי (ל"ת)
    איתן 28/04/2015 20:08
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    עבדה איתו 28/04/2015 17:40
    הגב לתגובה זו
    איזה כיף להם בליאו...שחר איש מקצוע אמיתי , עם אהבה רבה לתחום. בהצלחה!!
  • 5.
    לקוח שלו 28/04/2015 16:56
    הגב לתגובה זו
    מבין פרסום , מבין שיווק, מקצוען אמיתי ,אתגעגע אליו
  • 4.
    זרח 28/04/2015 16:16
    הגב לתגובה זו
    ואני בטוח שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
  • 3.
    מכיר אותו 28/04/2015 15:55
    הגב לתגובה זו
    לא סובל אותו ברמה המקצועית אבל הבנתי שהוא אחלה גבר.
  • 2.
    תנקי 28/04/2015 15:20
    הגב לתגובה זו
    מדובר במקצוען שלא מתפשר על איכות, מעמיד סטנדרטים גבוהים ודואג לעמוד בכל אחת מהמשימות שהוא מציב לעצמו! אז שיהיה המון בהצלחה ו... יאללה, תוריד ת'תיק ותתחיל לעבוד! נתגעגע (:
  • 1.
    שחר יצאת גייז בצילום (ל"ת)
    החברים ממקאן 28/04/2015 15:13
    הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.