שומרים על הילדים
צילום: יוטיוב/ צילון מסך
טור

לדפדף וידאו בעיתון, למצוא כלב שנעלם ולשמור על הילדים: מהלכי פרסום בולטים מהעולם

איבדתם את הכלב בפארק? אין סיבה להיבהל. אפליקציית מובייל חדשה של חברת פדיגרי הביאה פיצוח מעולה ופתרון חדשני לבעיה. לירון בן יעקב עם סקירה עולמית
לירון בן יעקב |

1. אם חשבתם שראיתם הכול, אז חכו עוד כמה שורות, שברולט משוויצה ללקוחות שלה ומוציאה מודעה בלעדית שמכילה לא אחר מאשר סרטון וידאו, המודעה מפעילה (עדיין לא מאמין שאני כותב את זה) את הפרסומת של שברולט מהרגע שאתם מגיעים אליה וכוללת סאונד וכמובן נגן וידאו קטנטן שמוטמע בתוך המודעה עצמה. המודעה מקדמת את פרסום משאיות "קולורדו" של שברולט לכ-10,000 לקוחות פוטנציאלים ותופיע במגזיני גברים יוקרתיים כמו אסקווייר. צפו במודעה או בסרטון או בסרטון מודעה או איך שתרצו לקרוא לזה.

יוצאים לפרסומות - בעיתון!

2. בעלים רבים של כלבים וחתולים מכירים היטב את תחושת חוסר האונים של לאבד את חיית המחמד שלהם, ריצות חוזרות ונשנות סביב הפארק, עצים עירוניים שהופכים ללוחות מודעות של כלבים אבודים וקריאות עוצמתיות ומחרישות אוזניים. אפליקציית מובייל חדשה של חברת פדיגרי, שמייצרת מזון לכלבים, הביאה פיצוח מעולה ופתרון חדשני לבעיה, ברגע שהכלב שלך הולך לאיבוד אתה רושם את המיקום המדויק של איפה זה קרה, מעלה תמונה חמודה של הכלב שלך ואז מודעות מבוססות מיקום של גוגל חושפות בזמן אמת את מודעת החיפוש שלך לבעלי כלבים נוספים שנמצאים בסביבה הקרובה למקום. מה שהופך את החיפוש ליעיל וקל יותר והכי חשוב עוזר לבעלים רבים להחזיר את בעל החיים שלהם כמה שיותר מהר הביתה.

 

כלבים מבוססי מיקום

3. עידן הסמארטפונים הביא איתו תופעה קשה ומסוכנת של חוסר ריכוז ותשומת לב של נהגים ושל הולכי רגל, הבעיה נפוצה בעיקר בקרב בני נוער שחוצים את מעברי החצייה בזמן שהם בעצם מתכתבים וצופים ברשתות החברתיות. חברת התקשורת הבינלאומית, O2, מציעה פתרון חדשני וטכנולוגי לתופעה המסוכנת. חיבור צמיד בלוטוס מיוחד על עמודים הנמצאים לפני מעברי חצייה מתממשק לאפליקציית מובייל ושולח התרעה מיידית לסמארטפון של הצעירים שנייה לפני שהם חוצים את הכביש. שימוש מדהים שיכול להציל צעירים וגם מבוגרים רבים מטעויות שיכולות להוביל לאסון.

תרימו את הראש!

   

 

4. כשזה מגיע לחנייה בעיר אין על סמארט, בכל פעם שרואים את הרכב הקטן משתחל לחנייה זה כמעט כמו לראות פרסומת על גלגלים. את התובנה הזאת לקחה חברת מרצדס בנץ צעד קדימה ויצרה קמפיין חכם ומשעשע משהו שהפך את כל רכבי סמארט ברחוב למיני שלט חוצות. איך? במקום לשים את הסמארט על השלט, שמו את השלט על הסמארט.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

שילוט חכם לרכב חכם

 

5. מחלת האוסטיאופורוזיס (דלדול העצמות) משאירה חולים רבים על כיסא גלגלים ופוגעת באיכות החיים בצורה משמעותית. המחלה שתוקפת בעיקר נשים שאחרי גיל המעבר, לעיתים רבות זוכה להתעלמות, הפליירים המחולקים פשוט נזרקים לפחים משום שהקהל פשוט מפחד להתעסק בנושא. Crouse, בית חולים פרטי בניו יורק, יצא בקמפיין גרילה מיוחד שעזר לקהל להבין את המשמעות של הסכנה שמתקרבת, תרתי משמע ובצורה שקשה להתעלם ממנה. מאיים משהו אבל למטרה טובה.

זהירות, כסא גלגלים מאחוריך!

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.