שומרים על הילדים
צילום: יוטיוב/ צילון מסך
טור

לדפדף וידאו בעיתון, למצוא כלב שנעלם ולשמור על הילדים: מהלכי פרסום בולטים מהעולם

איבדתם את הכלב בפארק? אין סיבה להיבהל. אפליקציית מובייל חדשה של חברת פדיגרי הביאה פיצוח מעולה ופתרון חדשני לבעיה. לירון בן יעקב עם סקירה עולמית
לירון בן יעקב |

1. אם חשבתם שראיתם הכול, אז חכו עוד כמה שורות, שברולט משוויצה ללקוחות שלה ומוציאה מודעה בלעדית שמכילה לא אחר מאשר סרטון וידאו, המודעה מפעילה (עדיין לא מאמין שאני כותב את זה) את הפרסומת של שברולט מהרגע שאתם מגיעים אליה וכוללת סאונד וכמובן נגן וידאו קטנטן שמוטמע בתוך המודעה עצמה. המודעה מקדמת את פרסום משאיות "קולורדו" של שברולט לכ-10,000 לקוחות פוטנציאלים ותופיע במגזיני גברים יוקרתיים כמו אסקווייר. צפו במודעה או בסרטון או בסרטון מודעה או איך שתרצו לקרוא לזה.

יוצאים לפרסומות - בעיתון!

2. בעלים רבים של כלבים וחתולים מכירים היטב את תחושת חוסר האונים של לאבד את חיית המחמד שלהם, ריצות חוזרות ונשנות סביב הפארק, עצים עירוניים שהופכים ללוחות מודעות של כלבים אבודים וקריאות עוצמתיות ומחרישות אוזניים. אפליקציית מובייל חדשה של חברת פדיגרי, שמייצרת מזון לכלבים, הביאה פיצוח מעולה ופתרון חדשני לבעיה, ברגע שהכלב שלך הולך לאיבוד אתה רושם את המיקום המדויק של איפה זה קרה, מעלה תמונה חמודה של הכלב שלך ואז מודעות מבוססות מיקום של גוגל חושפות בזמן אמת את מודעת החיפוש שלך לבעלי כלבים נוספים שנמצאים בסביבה הקרובה למקום. מה שהופך את החיפוש ליעיל וקל יותר והכי חשוב עוזר לבעלים רבים להחזיר את בעל החיים שלהם כמה שיותר מהר הביתה.

 

כלבים מבוססי מיקום

3. עידן הסמארטפונים הביא איתו תופעה קשה ומסוכנת של חוסר ריכוז ותשומת לב של נהגים ושל הולכי רגל, הבעיה נפוצה בעיקר בקרב בני נוער שחוצים את מעברי החצייה בזמן שהם בעצם מתכתבים וצופים ברשתות החברתיות. חברת התקשורת הבינלאומית, O2, מציעה פתרון חדשני וטכנולוגי לתופעה המסוכנת. חיבור צמיד בלוטוס מיוחד על עמודים הנמצאים לפני מעברי חצייה מתממשק לאפליקציית מובייל ושולח התרעה מיידית לסמארטפון של הצעירים שנייה לפני שהם חוצים את הכביש. שימוש מדהים שיכול להציל צעירים וגם מבוגרים רבים מטעויות שיכולות להוביל לאסון.

תרימו את הראש!

   

 

4. כשזה מגיע לחנייה בעיר אין על סמארט, בכל פעם שרואים את הרכב הקטן משתחל לחנייה זה כמעט כמו לראות פרסומת על גלגלים. את התובנה הזאת לקחה חברת מרצדס בנץ צעד קדימה ויצרה קמפיין חכם ומשעשע משהו שהפך את כל רכבי סמארט ברחוב למיני שלט חוצות. איך? במקום לשים את הסמארט על השלט, שמו את השלט על הסמארט.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

שילוט חכם לרכב חכם

 

5. מחלת האוסטיאופורוזיס (דלדול העצמות) משאירה חולים רבים על כיסא גלגלים ופוגעת באיכות החיים בצורה משמעותית. המחלה שתוקפת בעיקר נשים שאחרי גיל המעבר, לעיתים רבות זוכה להתעלמות, הפליירים המחולקים פשוט נזרקים לפחים משום שהקהל פשוט מפחד להתעסק בנושא. Crouse, בית חולים פרטי בניו יורק, יצא בקמפיין גרילה מיוחד שעזר לקהל להבין את המשמעות של הסכנה שמתקרבת, תרתי משמע ובצורה שקשה להתעלם ממנה. מאיים משהו אבל למטרה טובה.

זהירות, כסא גלגלים מאחוריך!

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי (יוטיוב)
בלעדי

פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS

פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים

ליאור דנקנר |

ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור. 

גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון. 

דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.

קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת


קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים

הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים. 

פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי (יוטיוב)
בלעדי

פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS

פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים

ליאור דנקנר |

ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור. 

גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון. 

דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.

קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת


קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים

הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים.