הבעת אמון: לאחר 8 שנים במשרד - קרן בכר אמיתי מונתה לסמנכ"ל לקוחות בגיתם BBDO
8 שנים בכל מקום הן זמן מספיק כדי לזכות בקידום, במיוחד שמדובר בענף הפרסום שמאופיין במוביליות גבוהה: נוטשים מהר ומתקדמים מהר. לאחר 8 שנים בגיתם BBDO, קרן בכר אמיתי מקבלת את חותמת האיכות הגבוהה ביותר בתחום ניהול הלקוחות ומתמנה לתפקיד סמנכ"ל לקוחות במשרד.
בכר אמיתי, בעלת תואר שני במנהל עסקים, החלה את דרכה בענף הפרסום, בגיתם לפני 8 שנים, כסופרוויזר. היום (יום ג') היא מונתה לסמנכ"לית לקוחות ותחתיה ינוהל אשכול של 9 לקוחות מובילים של המשרד, ביניהם: מפעל הפיס, בנק הפועלים, גינדי החזקות, בוש, מדעטק, כרומגן ועוד.
עדו הר-טוב, מנכ"ל משותף במשרד: "קרן ניחנת במסירות גדולה, בנחישות ובחתירה למגע. היא מקיימת את החשוב מכל - האהבה. אהבה למקצוע, תשוקה למקצוענות, אהבה למשרד ואהבה עם הלקוחות. מכל עבר אנחנו שומעים מלקוחותינו עד כמה קרן היא הפנים היפות שלנו. נאמנים למדיניות של צמיחה מבית, אנחנו גאים כי קרן צמחה אצלנו לאורך שנים, ושמחים על הקידום".
קרן בכר אמיתי: "פרסום תמיד היה האהבה הגדולה שלי, הידיעה שאפשר להשפיע על דעת הקהל בתוך המון רב, ולהגיע להישגים אמתיים בתוצאות מוכחות של לקוחות ממשיך לקסום לי".
- איה בכור קוחניצקי מונתה לסמנכ"לית קריאייטיב בגיתם BBDO
- נערכים לחג: שופרסל גייסה את עמרי כספי לקמפיין לפסח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
במהלך השנים האחרונה היתה בכר אמיתי שותפה למהלכים אסטרטגים רבים במשרד. אחד מהם הוא מהלך LOVE דרום - פעילות יזומה לבנק הפועלים - שכללה הקמת זירה אינטרנטית לכל העסקים בקו האש בזמן צוק איתן. הזירה האינטרנטית בשיתוף ynet אספה אליה מאות בעלי עסקים מהדרום וקונים מכל רחבי הארץ. הצלחת היוזמה התפתחה לאירוע מכירות של עסקים מהדרום שבנק הפועלים קיים במתחם שפיים.
- 14.רומי שמואלי 18/04/2017 13:07הגב לתגובה זוילדה עם בעיות קשב וריכוז אוהבת חיות ומתענינת בחיות למשל:כלב,חתול,סוסים ועוד והיא רוצה שידעו כמה אהבה אפשר לקבל מחיות
- 13.לקוחה . א 26/04/2015 21:47הגב לתגובה זובחורה מקסימה ומינוי ראוי בהחלט. מבחינתי כלקוחה זה מוסיף נק׳ לגיתם ולקברניטי המשרד שהבינו איזה אוצר יש להם בידיים!
- 12.עופר רפאלי 22/04/2015 00:21הגב לתגובה זובראבו
- 11.תעודת עניות (ל"ת)גיא 21/04/2015 21:07הגב לתגובה זו
- 10.תמר 21/04/2015 18:07הגב לתגובה זואני סבור שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
- גיתםיסט 22/04/2015 13:16הגב לתגובה זולמרות שאני סבור שרק טוב יצא מההעתקה הזו. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
- 9.מרוצה 21/04/2015 17:19הגב לתגובה זולאחר עבודה רבה יחדיו שמחים לשמוע על כך. תצליחי
- 8.קרן את תותחית (ל"ת)אבי 21/04/2015 16:32הגב לתגובה זו
- 7.המפרגן 21/04/2015 16:30הגב לתגובה זודי עם הבולשיט
- 6.sharon 21/04/2015 15:48הגב לתגובה זולא ברור מה נלעג יותר. דרך ההתנסחות של הכתב, שכנראה נרדם בשנת 2001 ומסרב להתעדכן, או הציטוטים המפגרים מהקומוניקט. ואולי בכלל אני טועה ומשה בנימין גאון, המסווה את הציניות שלו בניסוח כאילו מפרגן. כך או כך, 8 שנים לחכות לקידום בענף הפרסום מעיד שהיא הייתה אחרונה בתור ואז גם המועמד לפניה ברח, אז לקחו אותה. אני לא מכיר את קרן, אבל במקומה הייתי דורש עדכון מיידי לטקסט העלוב הזה.
- 5.חתירה למגע? יש אפוד קרמי? (ל"ת)אחד העם 21/04/2015 15:36הגב לתגובה זו
- 4.הייתי שם 21/04/2015 13:35הגב לתגובה זואכזרי, סזיפי ומיותר. עולם הפרסום שינה פניו והגיעה העת שמשרדי הפרסום יפנימו זאת. קרן, דברי איתנו על אהבה כשאת צריכה לטחון שעות רק כדי להעביר משהו דחוף לאיזה סמרטוטון שנסגר עוד הלילה. או כשצריך להכפיף את האסטרטגיה לקריאייטיב או להיפך.
- 3.גיתםיסט 21/04/2015 12:56הגב לתגובה זוואני בטוח שרק טוב יצא מהקידום הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
- 2.מוכשרת ואדם מקסים ומדהים (ל"ת)איתי 21/04/2015 12:24הגב לתגובה זו
- 1.יוני 21/04/2015 11:22הגב לתגובה זושמחים מאוד עבורך!!!
- יונתן 21/04/2015 12:35הגב לתגובה זומעניין איך היא הצליחה לדלג על שנות התקציבאות. גם אני רוצה!

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.