קרן בכר אמיתי
צילום: יח"צ

הבעת אמון: לאחר 8 שנים במשרד - קרן בכר אמיתי מונתה לסמנכ"ל לקוחות בגיתם BBDO

בכר אמיתי החלה את דרכה בעולם הפרסום כסופרוויזר לפני 8 שנים בגיתם. היא מנהלת במשרד אשכול של 9 לקוחות, ביניהם: מפעל הפיס, בנק הפועלים,  גינדי החזקות ועוד
משה בנימין | (16)

8 שנים בכל מקום הן זמן מספיק כדי לזכות בקידום, במיוחד שמדובר בענף הפרסום שמאופיין במוביליות גבוהה: נוטשים מהר ומתקדמים מהר. לאחר 8 שנים בגיתם BBDO, קרן בכר אמיתי מקבלת את חותמת האיכות הגבוהה ביותר בתחום ניהול הלקוחות ומתמנה לתפקיד סמנכ"ל לקוחות במשרד.

בכר אמיתי, בעלת תואר שני במנהל עסקים, החלה את דרכה בענף הפרסום, בגיתם לפני 8 שנים, כסופרוויזר. היום (יום ג') היא מונתה לסמנכ"לית לקוחות ותחתיה ינוהל אשכול של 9 לקוחות מובילים של המשרד, ביניהם: מפעל הפיס, בנק הפועלים, גינדי החזקות, בוש, מדעטק, כרומגן ועוד.

 

עדו הר-טוב, מנכ"ל משותף במשרד: "קרן ניחנת במסירות גדולה, בנחישות ובחתירה למגע. היא מקיימת את החשוב מכל - האהבה. אהבה למקצוע, תשוקה למקצוענות, אהבה למשרד ואהבה עם הלקוחות. מכל עבר אנחנו שומעים מלקוחותינו עד כמה קרן היא הפנים היפות שלנו. נאמנים למדיניות של צמיחה מבית, אנחנו גאים כי קרן צמחה אצלנו לאורך שנים, ושמחים על הקידום".

 

קרן בכר אמיתי: "פרסום תמיד היה האהבה הגדולה שלי, הידיעה שאפשר להשפיע על דעת הקהל בתוך המון רב, ולהגיע להישגים אמתיים בתוצאות מוכחות של לקוחות ממשיך לקסום לי". 

 

במהלך השנים האחרונה היתה בכר אמיתי שותפה למהלכים אסטרטגים רבים במשרד. אחד מהם הוא מהלך LOVE דרום - פעילות יזומה  לבנק הפועלים - שכללה הקמת זירה אינטרנטית לכל העסקים בקו האש בזמן צוק איתן. הזירה האינטרנטית בשיתוף ynet אספה אליה מאות בעלי עסקים מהדרום וקונים מכל רחבי הארץ. הצלחת היוזמה התפתחה לאירוע מכירות של עסקים מהדרום שבנק הפועלים קיים במתחם שפיים. 

תגובות לכתבה(16):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 14.
    רומי שמואלי 18/04/2017 13:07
    הגב לתגובה זו
    ילדה עם בעיות קשב וריכוז אוהבת חיות ומתענינת בחיות למשל:כלב,חתול,סוסים ועוד והיא רוצה שידעו כמה אהבה אפשר לקבל מחיות
  • 13.
    לקוחה . א 26/04/2015 21:47
    הגב לתגובה זו
    בחורה מקסימה ומינוי ראוי בהחלט. מבחינתי כלקוחה זה מוסיף נק׳ לגיתם ולקברניטי המשרד שהבינו איזה אוצר יש להם בידיים!
  • 12.
    עופר רפאלי 22/04/2015 00:21
    הגב לתגובה זו
    בראבו
  • 11.
    תעודת עניות (ל"ת)
    גיא 21/04/2015 21:07
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    תמר 21/04/2015 18:07
    הגב לתגובה זו
    אני סבור שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
  • גיתםיסט 22/04/2015 13:16
    הגב לתגובה זו
    למרות שאני סבור שרק טוב יצא מההעתקה הזו. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
  • 9.
    מרוצה 21/04/2015 17:19
    הגב לתגובה זו
    לאחר עבודה רבה יחדיו שמחים לשמוע על כך. תצליחי
  • 8.
    קרן את תותחית (ל"ת)
    אבי 21/04/2015 16:32
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    המפרגן 21/04/2015 16:30
    הגב לתגובה זו
    די עם הבולשיט
  • 6.
    sharon 21/04/2015 15:48
    הגב לתגובה זו
    לא ברור מה נלעג יותר. דרך ההתנסחות של הכתב, שכנראה נרדם בשנת 2001 ומסרב להתעדכן, או הציטוטים המפגרים מהקומוניקט. ואולי בכלל אני טועה ומשה בנימין גאון, המסווה את הציניות שלו בניסוח כאילו מפרגן. כך או כך, 8 שנים לחכות לקידום בענף הפרסום מעיד שהיא הייתה אחרונה בתור ואז גם המועמד לפניה ברח, אז לקחו אותה. אני לא מכיר את קרן, אבל במקומה הייתי דורש עדכון מיידי לטקסט העלוב הזה.
  • 5.
    חתירה למגע? יש אפוד קרמי? (ל"ת)
    אחד העם 21/04/2015 15:36
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    הייתי שם 21/04/2015 13:35
    הגב לתגובה זו
    אכזרי, סזיפי ומיותר. עולם הפרסום שינה פניו והגיעה העת שמשרדי הפרסום יפנימו זאת. קרן, דברי איתנו על אהבה כשאת צריכה לטחון שעות רק כדי להעביר משהו דחוף לאיזה סמרטוטון שנסגר עוד הלילה. או כשצריך להכפיף את האסטרטגיה לקריאייטיב או להיפך.
  • 3.
    גיתםיסט 21/04/2015 12:56
    הגב לתגובה זו
    ואני בטוח שרק טוב יצא מהקידום הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
  • 2.
    מוכשרת ואדם מקסים ומדהים (ל"ת)
    איתי 21/04/2015 12:24
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יוני 21/04/2015 11:22
    הגב לתגובה זו
    שמחים מאוד עבורך!!!
  • יונתן 21/04/2015 12:35
    הגב לתגובה זו
    מעניין איך היא הצליחה לדלג על שנות התקציבאות. גם אני רוצה!
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית. 

מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.