מייק סוטק. The Hoffman Agency
צילום: יח"צ

משרד היח"צ דוניצה תקשורת חתם על הסכם שת"פ עם חברת היח"צ הגלובלית Hoffman

במסגרת השת"פ דוניצה תקשורת ו-Hoffman הפעילה בארה"ב, קנדה, אירופה ואסיה יספקו שירותי תקשורת משולבים לחברות סטארט-אפ ישראליות
משה בנימין | (1)

משרד יחסי הציבור הישראלי דוניצה תקשורת בבעלותו של נחום דוניצה חתם על הסכם שיתוף פעולה עם חברת היח"צ הגלובלית Hoffman שבסיס הפעילות שלה בעמק הסיליקון, בסן פרנסיסקו ארה"ב.  

 

במסגרת שיתוף הפעולה בין 2 הגופים - הם יספקו שירותי תקשורת משולבים לחברות סטארט-אפ ישראליות, באמצעות יוזמות משותפות ליצירת תכנים, פיתוח קשרי עיתונות ופעילות בזירה השיווק הדיגיטלית, לטובת מיצוב לקוחות מזירת ההייטק בשווקים תחרותיים, בישראל ובעולם.

 

ההצעה המסחרית ש-2 הגופים מציעים ללקוחות כוללת גם "חבילות מדף" ייעודיות - "PR starter kits" ש'נתפרו' במיוחד עבור הצרכים המיוחדים של חברות ההזנק ושיסייעו להן לטרגט שווקים ואזורים גיאוגרפיים ספציפיים. במסגרת החבילות יקבלו הסטארט-אפים סיוע במיקוד המסרים, יצירת תכנים טקסטואליים וויזואליים והתאמה של תוכניות יחסי ציבור למטרות העסקיות של החברות. בדוניצה מסבירים כי "החבילות מורכבות מאלמנטים מודולריים שניתן להוסיף, דוגמת רכיבי פעילות מדיה חברתית, פיתוח בלוג חברה וייזום וניהול אירועי תקשורת ומשקיעים, כשהמטרה, היא להקל על החברות הצעירות ולהוריד מהן את ההתעסקות בפעילות היכולה לגזול משאבי זמן יקרים ובתחומי עיסוק הדורשים התמחות ייחודית".

 

"זהו חיבור אידיאלי של משאבים ונסיון, של שני גופים בעלי DNA טכנולוגי זהה", אמר מייק סוטק, מנכ"ל אזור EMEA ב-Hoffman. "לשתי החברות יש ראייה קדימה, מודל עסקי דומה ונסיון רב שנים בזירה הטכנולוגית. חיבור הכוחות מציע ליזמים הישראלים ולחברות הסטארט-אפ אפשרות להתרחבות לשווקים חדשים ברחבי העולם תוך בניית מודעות בקרב לקוחות, התקשורת, משקיעים ושותפים אפשריים".

 

לדברי נחום דוניצה: "כאחד ממרכזי החדשנות הטכנולוגית המובילים בעולם, ישראל הותירה חותם על תעשיות רבות ואין ספק שבצנרת מחכות חברות צעירות ישראליות לתורן. הנסיון שיש לדוניצה בזירה הישראלית, הבנת הצרכים והתרבות העסקית של החברות המקומיות, עם הגב הגלובלי של Hoffman והנסיון שיש לנו ולהם, וחבילת שירותים אטרקטיבית המתומחרת בהתאם ליכולות של חברות צעירות, מספקים לסטארט-אפ הישראלי אפשרות לקפיצה מוצלחת למים הבינלאומיים ולהפצת הבשורה שלהן כפי שצריך".

Hoffman היא מחברות יחסי הציבור העצמאיות המובילות בעולם. לחברה 9 סניפים ברחבי אירופה, ארה"ב, קנדה ואסיה. ברשימת הלקוחות: 3M, Acer, אלקטל-לוסנט, ARM, בריטיש טלקום יפן, Dassault Systemsֿ, פוג'יטסו, גוגל, היטאצ'י, ג'אברה, RED HAT ו-XILINX.

סוכנות יחסי הציבור דוניצה תקשורת, מספקת פעילות קשרי עיתונות, ייעוץ תקשורתי-שיווקי ויחסי ציבור, עבור חברות מתחומים כלכליים שונים - עם התמחות בתחומי ההייטק, הביומד, אלקטרוניקה צרכנית/בידורית והמובייל. על רשימת הלקוחות של החברה נמנים: סאנדיסק, אוטודסק, אפסון, מייקרבוט, KLA-TENCOR, רד, טלפוניקה, האב ראום של דויטשה טלקום, ואחרות. 

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אריה 21/04/2015 17:14
    הגב לתגובה זו
    משרד כושל על סף סגירה. העיקר כותרת באייס לידיעה חסרת משמעות לחלוטין
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.