מייק סוטק. The Hoffman Agency
צילום: יח"צ

משרד היח"צ דוניצה תקשורת חתם על הסכם שת"פ עם חברת היח"צ הגלובלית Hoffman

במסגרת השת"פ דוניצה תקשורת ו-Hoffman הפעילה בארה"ב, קנדה, אירופה ואסיה יספקו שירותי תקשורת משולבים לחברות סטארט-אפ ישראליות
משה בנימין | (1)

משרד יחסי הציבור הישראלי דוניצה תקשורת בבעלותו של נחום דוניצה חתם על הסכם שיתוף פעולה עם חברת היח"צ הגלובלית Hoffman שבסיס הפעילות שלה בעמק הסיליקון, בסן פרנסיסקו ארה"ב.  

 

במסגרת שיתוף הפעולה בין 2 הגופים - הם יספקו שירותי תקשורת משולבים לחברות סטארט-אפ ישראליות, באמצעות יוזמות משותפות ליצירת תכנים, פיתוח קשרי עיתונות ופעילות בזירה השיווק הדיגיטלית, לטובת מיצוב לקוחות מזירת ההייטק בשווקים תחרותיים, בישראל ובעולם.

 

ההצעה המסחרית ש-2 הגופים מציעים ללקוחות כוללת גם "חבילות מדף" ייעודיות - "PR starter kits" ש'נתפרו' במיוחד עבור הצרכים המיוחדים של חברות ההזנק ושיסייעו להן לטרגט שווקים ואזורים גיאוגרפיים ספציפיים. במסגרת החבילות יקבלו הסטארט-אפים סיוע במיקוד המסרים, יצירת תכנים טקסטואליים וויזואליים והתאמה של תוכניות יחסי ציבור למטרות העסקיות של החברות. בדוניצה מסבירים כי "החבילות מורכבות מאלמנטים מודולריים שניתן להוסיף, דוגמת רכיבי פעילות מדיה חברתית, פיתוח בלוג חברה וייזום וניהול אירועי תקשורת ומשקיעים, כשהמטרה, היא להקל על החברות הצעירות ולהוריד מהן את ההתעסקות בפעילות היכולה לגזול משאבי זמן יקרים ובתחומי עיסוק הדורשים התמחות ייחודית".

 

"זהו חיבור אידיאלי של משאבים ונסיון, של שני גופים בעלי DNA טכנולוגי זהה", אמר מייק סוטק, מנכ"ל אזור EMEA ב-Hoffman. "לשתי החברות יש ראייה קדימה, מודל עסקי דומה ונסיון רב שנים בזירה הטכנולוגית. חיבור הכוחות מציע ליזמים הישראלים ולחברות הסטארט-אפ אפשרות להתרחבות לשווקים חדשים ברחבי העולם תוך בניית מודעות בקרב לקוחות, התקשורת, משקיעים ושותפים אפשריים".

 

לדברי נחום דוניצה: "כאחד ממרכזי החדשנות הטכנולוגית המובילים בעולם, ישראל הותירה חותם על תעשיות רבות ואין ספק שבצנרת מחכות חברות צעירות ישראליות לתורן. הנסיון שיש לדוניצה בזירה הישראלית, הבנת הצרכים והתרבות העסקית של החברות המקומיות, עם הגב הגלובלי של Hoffman והנסיון שיש לנו ולהם, וחבילת שירותים אטרקטיבית המתומחרת בהתאם ליכולות של חברות צעירות, מספקים לסטארט-אפ הישראלי אפשרות לקפיצה מוצלחת למים הבינלאומיים ולהפצת הבשורה שלהן כפי שצריך".

Hoffman היא מחברות יחסי הציבור העצמאיות המובילות בעולם. לחברה 9 סניפים ברחבי אירופה, ארה"ב, קנדה ואסיה. ברשימת הלקוחות: 3M, Acer, אלקטל-לוסנט, ARM, בריטיש טלקום יפן, Dassault Systemsֿ, פוג'יטסו, גוגל, היטאצ'י, ג'אברה, RED HAT ו-XILINX.

סוכנות יחסי הציבור דוניצה תקשורת, מספקת פעילות קשרי עיתונות, ייעוץ תקשורתי-שיווקי ויחסי ציבור, עבור חברות מתחומים כלכליים שונים - עם התמחות בתחומי ההייטק, הביומד, אלקטרוניקה צרכנית/בידורית והמובייל. על רשימת הלקוחות של החברה נמנים: סאנדיסק, אוטודסק, אפסון, מייקרבוט, KLA-TENCOR, רד, טלפוניקה, האב ראום של דויטשה טלקום, ואחרות. 

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אריה 21/04/2015 17:14
    הגב לתגובה זו
    משרד כושל על סף סגירה. העיקר כותרת באייס לידיעה חסרת משמעות לחלוטין
חדשות 13 עם אודי סגל ודוריה למפל. קרדיט: ערוץ 13חדשות 13 עם אודי סגל ודוריה למפל. קרדיט: ערוץ 13
רייטינג

חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית

המהדורה המרכזית של חדשות 13 ממשיכה לצנוח, והיא במקום האחרון מבין כל המהדורות, ולא רק שירדה מתחת לרף מאה אלף צופים, אלא עומדת על 66 אלף צופים בלבד

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך כל הצופים במהדורות המרכזיות אתמול ממשיך לרדת, כשאתמול עמד על 700 אלף צופים בדיוק (כמובן, בהתאם לנתוני המדידה), אבל הדרמה ממשיכה להתרחש במהדורה המרכזית של ערוץ 13, שממשיך להתרסק מבחינת הרייטינג ונמצא במקום האחרון בטבלת המהדורות. 

בראש, כמו תמיד, נמצאת המהדורה המרכזית של חדשות 12 שעמדה על 14% רייטינג ו-353 אלף צופים, ואילו גם חדשות 14 שומרת על יציבות והיתה עם רייטינג של 7.7% ו-208 אלף צופים. שני גופי השידור הנוספים הציגו נתונים לא מחמיאים, ולא רק שסכום הצופים של שניהם יחד היה פחות מצופי חדשות 12, אלא אף היה משמעותית פחות מערוץ 14. המהדרוכה המרכזית של כאן11 עמדה על 2.9% רייטינג ו-73 אלף צופים ואילו חדשות 13 הגיעו לשפל חדש, ורשמו 2.6% רייטינג ו-66 אלף צופים בלבד.


פריים טיים

חזרתה של "ארץ נהדרת" ללוח השידורים היא גם חזרתה לראש הפריים טיים. התכנית הותיקה של קשת עמדה על נתון חריג של 18.9% ו-441 אלף צופים והיתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריה, היתה הפטריוטים, שנמצאת באופן קבוע בחמשת התכניות הנצפות ביותר, ועמדה על 8.3% רייטינג ו-264 אלף צופים. אחריה היה ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", שעמד על 5.9% רייטינג ו-128 אלף צופים. את הרשימה סגרה "סודות המטבח נחשפים", התכנית המקדימה ל-"משחקי השף" של רשת, שקיבלה 3.4% רייטינג ו-83 אלף צופים בלבד. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-69 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שמתחזקת מדי יום, עם 2.8% רייטינג ו-58 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.2% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, נרשמו מעט צופים מדרך כלל, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 1.8% ו-38 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.3% רייטינג ו-35 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-23 אלף צופים בלבד.

חדשות 13 עם אודי סגל ודוריה למפל. קרדיט: ערוץ 13חדשות 13 עם אודי סגל ודוריה למפל. קרדיט: ערוץ 13
רייטינג

חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית

המהדורה המרכזית של חדשות 13 ממשיכה לצנוח, והיא במקום האחרון מבין כל המהדורות, ולא רק שירדה מתחת לרף מאה אלף צופים, אלא עומדת על 66 אלף צופים בלבד

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך כל הצופים במהדורות המרכזיות אתמול ממשיך לרדת, כשאתמול עמד על 700 אלף צופים בדיוק (כמובן, בהתאם לנתוני המדידה), אבל הדרמה ממשיכה להתרחש במהדורה המרכזית של ערוץ 13, שממשיך להתרסק מבחינת הרייטינג ונמצא במקום האחרון בטבלת המהדורות. 

בראש, כמו תמיד, נמצאת המהדורה המרכזית של חדשות 12 שעמדה על 14% רייטינג ו-353 אלף צופים, ואילו גם חדשות 14 שומרת על יציבות והיתה עם רייטינג של 7.7% ו-208 אלף צופים. שני גופי השידור הנוספים הציגו נתונים לא מחמיאים, ולא רק שסכום הצופים של שניהם יחד היה פחות מצופי חדשות 12, אלא אף היה משמעותית פחות מערוץ 14. המהדרוכה המרכזית של כאן11 עמדה על 2.9% רייטינג ו-73 אלף צופים ואילו חדשות 13 הגיעו לשפל חדש, ורשמו 2.6% רייטינג ו-66 אלף צופים בלבד.


פריים טיים

חזרתה של "ארץ נהדרת" ללוח השידורים היא גם חזרתה לראש הפריים טיים. התכנית הותיקה של קשת עמדה על נתון חריג של 18.9% ו-441 אלף צופים והיתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריה, היתה הפטריוטים, שנמצאת באופן קבוע בחמשת התכניות הנצפות ביותר, ועמדה על 8.3% רייטינג ו-264 אלף צופים. אחריה היה ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", שעמד על 5.9% רייטינג ו-128 אלף צופים. את הרשימה סגרה "סודות המטבח נחשפים", התכנית המקדימה ל-"משחקי השף" של רשת, שקיבלה 3.4% רייטינג ו-83 אלף צופים בלבד. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-69 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שמתחזקת מדי יום, עם 2.8% רייטינג ו-58 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.2% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, נרשמו מעט צופים מדרך כלל, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 1.8% ו-38 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.3% רייטינג ו-35 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-23 אלף צופים בלבד.