משרד היח"צ דוניצה תקשורת חתם על הסכם שת"פ עם חברת היח"צ הגלובלית Hoffman
משרד יחסי הציבור הישראלי דוניצה תקשורת בבעלותו של נחום דוניצה חתם על הסכם שיתוף פעולה עם חברת היח"צ הגלובלית Hoffman שבסיס הפעילות שלה בעמק הסיליקון, בסן פרנסיסקו ארה"ב.
במסגרת שיתוף הפעולה בין 2 הגופים - הם יספקו שירותי תקשורת משולבים לחברות סטארט-אפ ישראליות, באמצעות יוזמות משותפות ליצירת תכנים, פיתוח קשרי עיתונות ופעילות בזירה השיווק הדיגיטלית, לטובת מיצוב לקוחות מזירת ההייטק בשווקים תחרותיים, בישראל ובעולם.
ההצעה המסחרית ש-2 הגופים מציעים ללקוחות כוללת גם "חבילות מדף" ייעודיות - "PR starter kits" ש'נתפרו' במיוחד עבור הצרכים המיוחדים של חברות ההזנק ושיסייעו להן לטרגט שווקים ואזורים גיאוגרפיים ספציפיים. במסגרת החבילות יקבלו הסטארט-אפים סיוע במיקוד המסרים, יצירת תכנים טקסטואליים וויזואליים והתאמה של תוכניות יחסי ציבור למטרות העסקיות של החברות. בדוניצה מסבירים כי "החבילות מורכבות מאלמנטים מודולריים שניתן להוסיף, דוגמת רכיבי פעילות מדיה חברתית, פיתוח בלוג חברה וייזום וניהול אירועי תקשורת ומשקיעים, כשהמטרה, היא להקל על החברות הצעירות ולהוריד מהן את ההתעסקות בפעילות היכולה לגזול משאבי זמן יקרים ובתחומי עיסוק הדורשים התמחות ייחודית".
"זהו חיבור אידיאלי של משאבים ונסיון, של שני גופים בעלי DNA טכנולוגי זהה", אמר מייק סוטק, מנכ"ל אזור EMEA ב-Hoffman. "לשתי החברות יש ראייה קדימה, מודל עסקי דומה ונסיון רב שנים בזירה הטכנולוגית. חיבור הכוחות מציע ליזמים הישראלים ולחברות הסטארט-אפ אפשרות להתרחבות לשווקים חדשים ברחבי העולם תוך בניית מודעות בקרב לקוחות, התקשורת, משקיעים ושותפים אפשריים".
- המקבץ חוזר: מגבונים לתינוקות, ערכה חד פעמית לברית מילה, מטבחים ועומר אדם
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לדברי נחום דוניצה: "כאחד ממרכזי החדשנות הטכנולוגית המובילים בעולם, ישראל הותירה חותם על תעשיות רבות ואין ספק שבצנרת מחכות חברות צעירות ישראליות לתורן. הנסיון שיש לדוניצה בזירה הישראלית, הבנת הצרכים והתרבות העסקית של החברות המקומיות, עם הגב הגלובלי של Hoffman והנסיון שיש לנו ולהם, וחבילת שירותים אטרקטיבית המתומחרת בהתאם ליכולות של חברות צעירות, מספקים לסטארט-אפ הישראלי אפשרות לקפיצה מוצלחת למים הבינלאומיים ולהפצת הבשורה שלהן כפי שצריך".
Hoffman היא מחברות יחסי הציבור העצמאיות המובילות בעולם. לחברה 9 סניפים ברחבי אירופה, ארה"ב, קנדה ואסיה. ברשימת הלקוחות: 3M, Acer, אלקטל-לוסנט, ARM, בריטיש טלקום יפן, Dassault Systemsֿ, פוג'יטסו, גוגל, היטאצ'י, ג'אברה, RED HAT ו-XILINX.
סוכנות יחסי הציבור דוניצה תקשורת, מספקת פעילות קשרי עיתונות, ייעוץ תקשורתי-שיווקי ויחסי ציבור, עבור חברות מתחומים כלכליים שונים - עם התמחות בתחומי ההייטק, הביומד, אלקטרוניקה צרכנית/בידורית והמובייל. על רשימת הלקוחות של החברה נמנים: סאנדיסק, אוטודסק, אפסון, מייקרבוט, KLA-TENCOR, רד, טלפוניקה, האב ראום של דויטשה טלקום, ואחרות.
- משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
- הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- 1.אריה 21/04/2015 17:14הגב לתגובה זומשרד כושל על סף סגירה. העיקר כותרת באייס לידיעה חסרת משמעות לחלוטין
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
