מעיין יחבס
צילום: עומרי שפירא

סוכנות המדיה החברתית MY social של מעיין יחבס תטפל בתקציב הסושיאל של יקב הרי גליל

חברת המדיה החברתית בבעלותו של יחבס מטפלת בנוסף בתקציבי הסושיאל של אדידס, מעדני מיקי, ג׳ק קובה, ופלים ועוגיות מן ופקטורי 54
כתבי אייס | (1)

MY social, סוכנות המדיה החברתית בבעלותו של מעיין יחבס תחל לטפל בתקציב המדיה החברתית של יקב הרי גליל.

יחבס המחזיק בכובע נוסף של עיתונאי בטיים אאוט תל אביב, מנהל כיום בין היתר את מערך המדיה החברתית של אדידס בישראל, מעדני מיקי, מותג ההלבשה התחתונה היוקרתי - ג׳ק קובה, ופלים ועוגיות מן, ועובד בנוסף גם עם רשת האופנה פקטורי 54.

לדברי יחבס, המנכ״ל והבעלים: ״אנחנו מתרגשים מהצטרפות יקב הרי גליל למשפחת לקוחותינו, ומאוד מאמינים בחיבור בין יין לבין פעילות ברשתות חברתיות. החוק המגביל פרסום אלכוהול פתח בפני היקבים חלון הזדמנויות חדש, והוא פעילות ברשתות החברתיות, ונראה שיקבים רבים מחשבים את המסלול הפרסומי שלהם מחדש, ומפנים את התקציבים לזירה הזו. אחד מהצעדים הראשונים שעשינו עם יקב הרי גליל, הוא גיבושה של חבורת מובילי דעת קהל שנבחרו כשגרירי היין של היקב, ויחד איתם אנחנו הולכים לבשר את הבשורה של היקב בכל רחבי הרשת, הישארו מחוברים".

לדברי אייל פרנקו מנהל השיווק של יקב הרי גליל: "כיקב מוביל ובעל גישה פתוחה וסקרנית ,אנו מאמינים גדולים ברשת החברתית כחלק מתוכנית השיווק הכוללת. מעבר לחיבור ישיר, חם ומתעדכן עם הגולשים - אנו מקווים לצרף לקהל חובבי היין בכלל והיקב בפרט - דור צעיר וחדש שירחיב את מעגל תרבות צריכת היין בישראל. החיבור עם מעיין וצוות MY Social טבעי ונכון ואנו מקווים להוליד ביחד רעיונות חדשים ומקוריים במטרה לחשוף את הציבור לפעולות ולאירועים שיקב הרי גליל מתכנן לעתיד".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    סושיאל מן 21/04/2015 13:15
    הגב לתגובה זו
    אני בטוח שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.