סוכנות המדיה החברתית MY social של מעיין יחבס תטפל בתקציב הסושיאל של יקב הרי גליל
MY social, סוכנות המדיה החברתית בבעלותו של מעיין יחבס תחל לטפל בתקציב המדיה החברתית של יקב הרי גליל.
יחבס המחזיק בכובע נוסף של עיתונאי בטיים אאוט תל אביב, מנהל כיום בין היתר את מערך המדיה החברתית של אדידס בישראל, מעדני מיקי, מותג ההלבשה התחתונה היוקרתי - ג׳ק קובה, ופלים ועוגיות מן, ועובד בנוסף גם עם רשת האופנה פקטורי 54.
לדברי יחבס, המנכ״ל והבעלים: ״אנחנו מתרגשים מהצטרפות יקב הרי גליל למשפחת לקוחותינו, ומאוד מאמינים בחיבור בין יין לבין פעילות ברשתות חברתיות. החוק המגביל פרסום אלכוהול פתח בפני היקבים חלון הזדמנויות חדש, והוא פעילות ברשתות החברתיות, ונראה שיקבים רבים מחשבים את המסלול הפרסומי שלהם מחדש, ומפנים את התקציבים לזירה הזו. אחד מהצעדים הראשונים שעשינו עם יקב הרי גליל, הוא גיבושה של חבורת מובילי דעת קהל שנבחרו כשגרירי היין של היקב, ויחד איתם אנחנו הולכים לבשר את הבשורה של היקב בכל רחבי הרשת, הישארו מחוברים".
לדברי אייל פרנקו מנהל השיווק של יקב הרי גליל: "כיקב מוביל ובעל גישה פתוחה וסקרנית ,אנו מאמינים גדולים ברשת החברתית כחלק מתוכנית השיווק הכוללת. מעבר לחיבור ישיר, חם ומתעדכן עם הגולשים - אנו מקווים לצרף לקהל חובבי היין בכלל והיקב בפרט - דור צעיר וחדש שירחיב את מעגל תרבות צריכת היין בישראל. החיבור עם מעיין וצוות MY Social טבעי ונכון ואנו מקווים להוליד ביחד רעיונות חדשים ומקוריים במטרה לחשוף את הציבור לפעולות ולאירועים שיקב הרי גליל מתכנן לעתיד".
- 1.סושיאל מן 21/04/2015 13:15הגב לתגובה זואני בטוח שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
