סוכנות המדיה החברתית MY social של מעיין יחבס תטפל בתקציב הסושיאל של יקב הרי גליל
MY social, סוכנות המדיה החברתית בבעלותו של מעיין יחבס תחל לטפל בתקציב המדיה החברתית של יקב הרי גליל.
יחבס המחזיק בכובע נוסף של עיתונאי בטיים אאוט תל אביב, מנהל כיום בין היתר את מערך המדיה החברתית של אדידס בישראל, מעדני מיקי, מותג ההלבשה התחתונה היוקרתי - ג׳ק קובה, ופלים ועוגיות מן, ועובד בנוסף גם עם רשת האופנה פקטורי 54.
לדברי יחבס, המנכ״ל והבעלים: ״אנחנו מתרגשים מהצטרפות יקב הרי גליל למשפחת לקוחותינו, ומאוד מאמינים בחיבור בין יין לבין פעילות ברשתות חברתיות. החוק המגביל פרסום אלכוהול פתח בפני היקבים חלון הזדמנויות חדש, והוא פעילות ברשתות החברתיות, ונראה שיקבים רבים מחשבים את המסלול הפרסומי שלהם מחדש, ומפנים את התקציבים לזירה הזו. אחד מהצעדים הראשונים שעשינו עם יקב הרי גליל, הוא גיבושה של חבורת מובילי דעת קהל שנבחרו כשגרירי היין של היקב, ויחד איתם אנחנו הולכים לבשר את הבשורה של היקב בכל רחבי הרשת, הישארו מחוברים".
לדברי אייל פרנקו מנהל השיווק של יקב הרי גליל: "כיקב מוביל ובעל גישה פתוחה וסקרנית ,אנו מאמינים גדולים ברשת החברתית כחלק מתוכנית השיווק הכוללת. מעבר לחיבור ישיר, חם ומתעדכן עם הגולשים - אנו מקווים לצרף לקהל חובבי היין בכלל והיקב בפרט - דור צעיר וחדש שירחיב את מעגל תרבות צריכת היין בישראל. החיבור עם מעיין וצוות MY Social טבעי ונכון ואנו מקווים להוליד ביחד רעיונות חדשים ומקוריים במטרה לחשוף את הציבור לפעולות ולאירועים שיקב הרי גליל מתכנן לעתיד".
- 1.סושיאל מן 21/04/2015 13:15הגב לתגובה זואני בטוח שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.