חוזרת ומתפוצצת על המסך: יותר מממיליון צופים ו-34.7% להשקת העונה ה-2 של 'בוס בהסוואה'
ערב מוצלח לזכיינית רשת ביום שבת. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי השקת העונה השנייה של בוס בהסוואה (רשת, רוץ 2) השיגה נתון גבוה מאד של 34.7%, עם 1.034 מיליון צופים, מול 37.5% להשקת העונה הקודמת, שהושקה בינואר 2013. מאחורי הקלעים של העונה השנייה של שנות ה-80 (רשת, ערוץ 2), נהנתה מההגשה של 'בוס בהסוואה', והניבה 23.4%.
מול הערב של 'רשת', בערוץ 10 היו הרבה הרבה יותר צנועים. המטה המרכזי (ערוץ 10) שרשמה במשבצת החדשה שלה לאחר החדשות, נתוני צפייה נאים מאד בזמן הבחירות, התרסקה ל-3.9% בלבד. 'אם וכאשר' (ערוץ 10) הניבה 6.7%, ו'פושרז' (ערוץ 10) עם 4.4%.
ראש בראש בפרה-פריים: התכנית פגוש את העיתונות (חדשות 2) הניבה 8.2%, מול 'פשוט וטעים' (ערוץ 1) עם 2.1% ולקט של 'הכל כלול' (ערוץ 10) עם 2.8%.
בגזרת החדשות: 'חדשות סוף השבוע' (חדשות 2) עם נתון נאה של 24%, מול 8.9% ל'המגזין' (ערןץ 10), ו'חדשות השבת' (ערוץ 1) עם 3.4%. 'רואים עולם' (ערוץ 1) ששודרה לאחר מכן, הניבה 4.8%.
יום ו'
הערוצים עדיין לא התאוששו מהמכה הגדולה של חג הפסח – השידור החוזר, וגם בשישי נהגו כך. לקט של הכל הולך (רשת, ערוץ 2) רשם נתון נמוך של 11.7%, לפני שידור חוזר של 'סלבריישן' (רשת, ערוץ 2) עם 7.6%. מנגד, לקט של שי בשידור (ערוץ 10) רשם 7%.
שידור ראשוני של הכל שפיט (רוץ 10) הניב 3.9%, מאחורי הקלעים של הסרט 'מהיר ועצבני 7' (רשת, ערוץ 2) קיבל 5.2%, ואילו שידור חוזר של הסרט 'מבול' (ערוץ 10) הניב 1.9%.
בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) עם נתון פושר של 15.2%, מול 6.3% ל'שישי' (ערוץ 10) ו-4.8% ל'יומן' (ערוץ 1).
יום ה'
אבודים (רשת, ערוץ 2) זכתה ב-24.8%, מול משחק היורוליג של מכבי תל אביב נגד אולקר (ערוץ 10) בשלב ההצלבה, שרשם נתון גבוה אף הוא של 13.9%. שידור חוזר של 'המערכת' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 10.7%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) עם 9.7%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) ניפקה 8.4%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) שזכתה בנתון מרשים של 7.4%, יותר מ'החדשות הלילה' (חדשות 2) עם 5.1%.
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
ראש בראש בפרה-פריים: 'כידון ובן סימון' (רשת, ערוץ 2) זכתה ב-11.4%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) שרשמה נתון נאה מאד של 16.1%. מנגד, שידור חוזר של 'רבקה ויוסף - סיפור אהבה' (ערוץ 10) הניב 6.4%.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
