
חוזרת ומתפוצצת על המסך: יותר מממיליון צופים ו-34.7% להשקת העונה ה-2 של 'בוס בהסוואה'
ערב מוצלח לזכיינית רשת ביום שבת. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי השקת העונה השנייה של בוס בהסוואה (רשת, רוץ 2) השיגה נתון גבוה מאד של 34.7%, עם 1.034 מיליון צופים, מול 37.5% להשקת העונה הקודמת, שהושקה בינואר 2013. מאחורי הקלעים של העונה השנייה של שנות ה-80 (רשת, ערוץ 2), נהנתה מההגשה של 'בוס בהסוואה', והניבה 23.4%. מול הערב של 'רשת', בערוץ 10 היו הרבה הרבה יותר צנועים. המטה המרכזי (ערוץ 10) שרשמה במשבצת החדשה שלה לאחר החדשות, נתוני צפייה נאים מאד בזמן הבחירות, התרסקה ל-3.9% בלבד. 'אם וכאשר' (ערוץ 10) הניבה 6.7%, ו'פושרז' (ערוץ 10) עם 4.4%. ראש בראש בפרה-פריים: התכנית פגוש את העיתונות (חדשות 2) הניבה 8.2%, מול 'פשוט וטעים' (ערוץ 1) עם 2.1% ולקט של 'הכל כלול' (ערוץ 10) עם 2.8%. בגזרת החדשות: 'חדשות סוף השבוע' (חדשות 2) עם נתון נאה של 24%, מול 8.9% ל'המגזין' (ערןץ 10), ו'חדשות השבת' (ערוץ 1) עם 3.4%. 'רואים עולם' (ערוץ 1) ששודרה לאחר מכן, הניבה 4.8%. יום ו' הערוצים עדיין לא התאוששו מהמכה הגדולה של חג הפסח – השידור החוזר, וגם בשישי נהגו כך. לקט של הכל הולך (רשת, ערוץ 2) רשם נתון נמוך של 11.7%, לפני שידור חוזר של 'סלבריישן' (רשת, ערוץ 2) עם 7.6%. מנגד, לקט של שי בשידור (ערוץ 10) רשם 7%. שידור ראשוני של הכל שפיט (רוץ 10) הניב 3.9%, מאחורי הקלעים של הסרט 'מהיר ועצבני 7' (רשת, ערוץ 2) קיבל 5.2%, ואילו שידור חוזר של הסרט 'מבול' (ערוץ 10) הניב 1.9%. בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) עם נתון פושר של 15.2%, מול 6.3% ל'שישי' (ערוץ 10) ו-4.8% ל'יומן' (ערוץ 1). יום ה' אבודים (רשת, ערוץ 2) זכתה ב-24.8%, מול משחק היורוליג של מכבי תל אביב נגד אולקר (ערוץ 10) בשלב ההצלבה, שרשם נתון גבוה אף הוא של 13.9%. שידור חוזר של 'המערכת' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 10.7%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) עם 9.7%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) ניפקה 8.4%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) שזכתה בנתון מרשים של 7.4%, יותר מ'החדשות הלילה' (חדשות 2) עם 5.1%. ראש בראש בפרה-פריים: 'כידון ובן סימון' (רשת, ערוץ 2) זכתה ב-11.4%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) שרשמה נתון נאה מאד של 16.1%. מנגד, שידור חוזר של 'רבקה ויוסף - סיפור אהבה' (ערוץ 10) הניב 6.4%. בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 23.3%, מול 9.6% ל'חדשות 10' ו-6.4% ל'מבט' (ערוץ 1).