LIFE PAINT. VOLVO
צילום: יח"צ
טור

קמפיין השקופים, כבוד מלונדון ואקזיט מארץ עוץ: 3 מהלכי פרסום מהעולם

מנהל הקריאייטיב דיגיטל בגליקמן נטלר סמסונוב על 3 מהלכים שתפסו כותרות. VOLVO מטפלת בתאונות הדרכים, לונדון מארחת ודורות'י בורחת
לירון בן יעקב |

בכל שנה יותר מ-19,000 אלף איש בבריטניה מעורבים בתאונות דרכים קטלניות עם רכבים, וכמעט בכל יום מתרחשת תאונה. כדי להלחם בתופעה, יצאה וולבו במהלך חדש שנועד להדגיש את תכונות הבטיחות של דגם ה-XC90 החדש שלה, ובפרט את טכנולוגיית הבטיחות של הדגם לזיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים.

החברה המציאה ספריי מיוחד שהוא בלתי נראה ביום ונראה לאור פנסי הרכבים בלילה, מדובר במוצר אמיתי ומדהים שיכול להציל את חייהם של אלפי רוכבי אופניים בבריטניה ומיליוני רוכבי אופניים בעולם. חדשנות מוצרית במיטבה של חברה, שמצליחה להפוך את הקשר בין רכבים לאופניים, מתאונות דרכים לבטיחות בדרכים.   כבר לא שקופים

זה לא שממש צריך להשקיע בלשכנע את אזרחי העולם להגיע לביקור בלונדון, אבל בכל זאת. מותג התיירות הלונדוני, VISITLONDON, יצא בתחרות בינלאומית ברשת החברתית כשהוא פנה לאזרחים מכל העולם והזמין אותם לשלוח סרטונים קצרים שבהם הם מתארים את היום המושלם שלהם בלונדון ומסבירים מדוע דווקא הם צריכים להיות אזרחי הכבוד של הממלכה הבריטית. את רוב המשאבים בחרו הבריטים להשקיע בפרס עצמו שנתן וואחד כבוד לזוכה אחת ומאושרת. התחרות ממשיכה גם השנה, אז אם הייאוש כאן לא נהיה יותר נוח, זאת ההזדמנות שלכם.   לונדון כן מחכה לי
"אין מקום כמו בבית", בטח לא כשאתם מוצאים את עצמכם בבליינד דייט מהגיהנום. המשפט שנאמר על ידי דורותי גיבורת הספר "הקוסם מארץ עוץ" הפך היום לרלוונטי מתמיד ומתקשר לאחד מהפתרונות הכי מקוריים להיחלצות מדייט. החברה שאת שמה אתם יכולים לנחש...נכון, "dorothy" המציאה מוצר שמחלץ אתכם מדייט בצורה חדשנית ופורצת דרך. כן, כבר אין צורך בתירוצים מטופשים, פשוט הקישו עם הרגליים שלוש פעמים, כמו דורותי, והופ המובייל שלכם ישלח לחבר/ה הודעה חילוץ כולל מיקום או יזייף שיחה דחופה ומפתיעה מהבוס. הכל בצורה אלגנטית, טכנולוגית ובלי תירוצים מביכים.  אקזיט מארץ עוץ

Dorothy from iStrategyLabs on Vimeo.

 הכותב הוא מנהל קריאייטיב דיגיטל בגליקמן נטלר סמסונוב/GNS DIGITAL מרצה לפרסום וקריאייטיב במסלול האקדמי המכללה למנהל    

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״