מי נתן במזומן, מי מחביא אפיקומן ואיפה יאכלו טוב? המתנות לחג בענף בפרסום
חג החירות בפתח וזה הזמן לבדוק מה יקבלו העבדים (לא טעינו) במשרדי הפרסום, חברות הסושיאל, הדיגיטל, התוכן השיווקי וחברות המדיה. מי נותן מאני מזומני, מי מארגן חיפוש אחרי האפיקומן בנבכי מסדרונות המשרד ומי קופץ למסעדה?
בחברת הסושיאל של אדם שוב ריפרש, ממשיכים את מסורת המתנה והמסעדה ובפעם זה יהיה 300 שקלים וארוחה במסעדת צפרה. בסוכנות הדיגיטל פרפל אינטראקטיב יעניקו לעובדים בין 300 ל-450 שקלים, בהתאם לוותק ובכסף מזומן. ב-Blink - חברת הסושיאל בבעלות שגיא חמץ יקבלו העובדים 350 שקל בתלושים.
במשרד הפרסום חברון זלצמן (כבר ללא שביט) יקבלו כרגיל 300 שקלים ובמשרד מוסיפים שאת החגיגות הגדולות שומרים לעוד חודש, למעבר למשרדים החדשים. ב-JWT מפרגנים לעובדים עם תלושים בסך 500 שקלים ובמשרד הפרסום y&r ישראל הולכים על מסורת של יציאה לחופשה בכל ימי חול המועד, כאשר ימי החופשה של העובדים הם על חשבון המשרד. במשרד הפרסום אשכנזי זלצמן יקבלו כל העובדים 250 שקלים במזומן ובנוסף, העובד שימצא את האפיקומן שהוחבא במשרד יזכה בסוף שבוע בחו"ל.
בטוויסטד שבבעלות אלון מוליאן, קרן פרידמן ואייל גן-מור גם עובדים בשיטת הוותק והתפקיד. במשרד הפרסום יעניקו לעובדים מתנת בכסף מזומן שינועו בין 250 ל-1000 שקלים. במשרד הפרסום d-say יקבלו העובדים תלושים בסך 300 שקלים. בחברת הסושיאל iSOCIA בבעלות קובי גמליאל יקבלו העובדים חבילת ספא "מפנקת". במשרד התוכן השיווקי C יקבלו העובדים 400-500 שקלים לסופר פארם ו-100 שקל לקניות בדליקטסן "כדי לעשות סדר בארוחת הסדר". בקבוצת פובליסיס ישראל שכוללת את פובליסיס, ליאו ברנט, באומן בר ריבנאי וזניט יעניקו לעובדים תלושים על סך 350 שקלים. באדלר חומסקי יקבלו העובדים 300 שקל בתלושים וביהושע TBWA יקבלו העובדים 250 שקל בתלושים של הלקוח החדש רשת יינות ביתן. במשרד הפרסום גיתם BBDO הולכים על מתנה ברוח לקוחות המשרד ויעניקו לעובדים 400 שקל בתלושים של שופרסל. גם בראובני פרידן העובדים יקבלו לפסח 400 שקל בתלושים. החגיגות במשרד כבר החלו השבוע - לאחר הזכייה של המשרד במכרז על תקציב הפרסום של AIG - הסביח המפורסם של עובד פתח עמדה בתוך המשרד בנוכחותו של עובד המפורסם על החצילים והפיתות.
- איידיאו: מחזיקי האג"ח דחו את הצעת החברה ודורשים פירעונות מידיים
- בראק קפיטל: נציע לשותפים בנכסים לקנות את חלקם
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בחברת פרסום החוצות LAVI MEDIA בבעלות גבי לביא יקבלו העובדים תלושים בסך 1000 שקלים וכן יחגגו יחד בארוחת ערב במסעדת מיטבר. בחברת פרסום החוצות ברעם מדיה בבעלות גיא ברעם יקבלו העובדים 500 שקלים.
במשרד הפרסום החדש m&c Saatchi (לשעבר בן נתן גולן) בבעלותם של ענת בן נתן, צור גולן ואלון הוכדורף יקבלו העובדים תלושים בשויי 300 שקלים בנוסף לערכת מרצ'נדייס ממותגת בחסות רשת הפרסום הבינלאומית.
במשרד הפרסום פוגל אוגילבי שומרים על עקביות וגם בחג הזה יעניקו לעובדים 250 שקל בתלושים. אצל הביילינים, אורי וגיל, העובדים יקבלו מתנה מקיקסטארטר - מקשר מכל רצועת שעון, לשעון של אפל. אצל ה-HOOLIGANS יקבלו העובדים 313 שקל בקאש מאני מזומני.
במשרד הפרסום ברוקנר יער לוי שקלט לאחרונה כמה שחקני רכש חדשים (עמית סטולר ודרור טנקוס) יקבלו העובדים תלושים על סך 400 שקלים. את אותו הסכום בדיוק - 400 שקלים בתלושים יקבלו גם העובדים במשרד הפרסום ענבר מרחב G.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בחברת קליקסמוב המפתחת פלטפורמה לפרסום מבוסס תוצאות במובייל, קיבלו העובדים מתנה מפנקת מעולמות הג'אדגטים: מצלמת GoPro Hero 4 יחד עם מוט סלפי וכרטיס זיכרון. במשרד מציינים כי חבילת המתנה היא בשווי של מעל 2000 שקל.
ואילו אצלנו בקבוצת קו מנחה, המפעילה את האתרים ביזפורטל, תפוז, פליקס, תקדין וכמובן אייס, המתנה לפסח תעמוד על 500 שקלים בגיפט-קארד.
רוצים למחות על הסכום שקיבלתם? חושבים שהבוס קיפח אתכם? קיבלתם אחלה מתנה שלא ציינו כאן? בא לכם לצחוק על המתחרים? טקבקו. חג שמח.
- 6.אלמונימי 14/04/2015 08:00הגב לתגובה זו200 שח בלבד ללא קשר לוותק...
- 5.נעמי 05/04/2015 08:08הגב לתגובה זולא ידעתי שהם איבדו את AIG :)
- 4.אליהו ענבים 02/04/2015 13:06הגב לתגובה זוחג שמח, תעשו חיים בחופש, באמא שלכם תשאירו את הידיעה הזו נקיה מטוקבקים מלוכלכים, נמשיך לעקוץ אחד את השני בעוד 10 ימים בדיוק.
- 3.המתנה לחג זה הדרך של בוס להגיד לך מה הוא שווה (ל"ת)שישאר להם לתרופות 01/04/2015 21:47הגב לתגובה זו
- 2.פרעה 01/04/2015 14:50הגב לתגובה זואכן - שוק עבדים
- 1.ב-ynetהכי משתלם, תלושים ב-500 שקל (ל"ת)אפרת 01/04/2015 14:18הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
