"התקשורת מחפשת רגעי מחלוקת ולכן רצה אחרי כל דבר שטות. אבל זו דרכה"
אתמול (יום ג') הסתיימה מסתיימת אחת ממערכות הבחירות היצריות ביותר שנראו בישראל מעולם, ולרשתות החברתיות והאינטרנט יש חלק גדול מכך. ראינו את יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט מתחפש להיפסטר, את ראש הממשלה נתניהו עושה "ביביסיטר", ואת ראשת מרצ זהבה גלאון מקפיצה טקילות.
אבל בימים האחרונים לפני הבחירות, עשו מנהיגי המפלגות את המתבקש מבחינתם ופנו לתקשורת המסרותית. ראש הממשלה העניק עשרות ראיונות לטלוויזיה, תכניות רדיו, עיתונים ואתרי אינטרנט, שעל פניו גם העניקו לו כאמור את הניצחון הגדול אמש. יו"ר המחנה הציוני בוז'י הרצוג, הגיב באמצעו גם כן. יועץ התקשורת והאסטרטג הוותיק רוני רימון סיכם עבור BizportalTV ואייס כיצד נראו הבחירות מבחינתו. צפו בווידאו.
- 2.רוני תנוח - אתה די מגעיל (ל"ת)יובל 19/03/2015 10:34הגב לתגובה זו
- 1.אדם מלמד 18/03/2015 14:29הגב לתגובה זוראשית נתחיל בהיעדר המוחלט של כריזמה. מה זה ? איזה מן יצור אתה ? דבר שני, אין לך מושג מה אתה אומר. אתה עוסק בדברי הבל ורוח ואני לא מאמין שעדיין יש לך פרצוף לברבר עצמך לדעת.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
