TV

"התקשורת מחפשת רגעי מחלוקת ולכן רצה אחרי כל דבר שטות. אבל זו דרכה"

עוד לפני קבלת תוצאות הבחירות, יועץ התקשורת רוני רימון מסמן את המפלגה שעשתה את הקמפיין הטוב ביותר, ומבקר את התנהלות התקשורת. צפו
אייס | (2)
נושאים בכתבה רוני רימון

אתמול (יום ג') הסתיימה מסתיימת אחת ממערכות הבחירות היצריות ביותר שנראו בישראל מעולם, ולרשתות החברתיות והאינטרנט יש חלק גדול מכך. ראינו את יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט מתחפש להיפסטר, את ראש הממשלה נתניהו עושה "ביביסיטר", ואת ראשת מרצ זהבה גלאון מקפיצה טקילות.

אבל בימים האחרונים לפני הבחירות, עשו מנהיגי המפלגות את המתבקש מבחינתם ופנו לתקשורת המסרותית. ראש הממשלה העניק עשרות ראיונות לטלוויזיה, תכניות רדיו, עיתונים ואתרי אינטרנט, שעל פניו גם העניקו לו כאמור את הניצחון הגדול אמש. יו"ר המחנה הציוני בוז'י הרצוג, הגיב באמצעו גם כן. יועץ התקשורת והאסטרטג הוותיק רוני רימון סיכם עבור BizportalTV ואייס כיצד נראו הבחירות מבחינתו. צפו בווידאו.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    רוני תנוח - אתה די מגעיל (ל"ת)
    יובל 19/03/2015 10:34
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אדם מלמד 18/03/2015 14:29
    הגב לתגובה זו
    ראשית נתחיל בהיעדר המוחלט של כריזמה. מה זה ? איזה מן יצור אתה ? דבר שני, אין לך מושג מה אתה אומר. אתה עוסק בדברי הבל ורוח ואני לא מאמין שעדיין יש לך פרצוף לברבר עצמך לדעת.
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.