מודעת אורביט של גיתם
צילום: יח"צ

מודעת דג הזהב של גיתם לאורביט נבחרה למודעת השבוע ב-Archive

מה שקורה בארוחת צהריים, נשאר בארוחת צהריים. המשפט המזוהה עם לאס וגאס ועיר בתי הקזינו שימשו לגיתם השראה למודעה שזכתה לתואר המכובד
משה בנימין | (8)

תחרות דג הזהב של שוקן ממשיכה לשמש כפלטפרומה לתצוגות התכלית של משרדי הפרסום בישראל. העובדים שמנסים להשיג את הכרטיסים הנחשקים לשבוע בקאן (המוענקים לצוות הזוכה בתחרות) מוציאים מעצמם את המיטב מדי שנה ומגיעים להישגים נוספים בעקיפין. אחד מהם הוא הכניסה המכובדת למגזין הפרסום היוקרתי luerzers archive כפי שעשה גיתם BBDO.

מודעה של גיתם עבור מותג המסטיקים Orbit נבחרה למודעה הטובה ביותר השבוע על פי מגזין הפרסום. במודעה שעוצבה במסגרת דג הזהב, מופיעה תמונה לילית אופיינית של לאס וגאס שבה נראים המלונות על שלטיהם המוארים בנורות ניאון. במקום שמות המלונות ובתי הקזינו השלטים מציגים שמות ותמונות של מאכלים כגון בצל, כדורי בשר, עוף, גבינה, שום, ברוקולי ועוד.

בחזית התמונה מופיעה האמרה המפורסמת שהפכה למזוהה ביותר עם וגאס, בשינוי קל: What happens at lunch, stays at lunch - "מה שקורה בארוחת צהריים נשאר בארוחת צהריים", במקום המשפט המקורי: "מה שקורה בווגאס, נשאר בווגאס".

מגזין הפרסום luerzers archive מתפרסם חת לחודשיים ובכל שבוע בוחר במודעה אחת הזוכה לתואר מודעת השבוע שעולה לאתר המגזין. במגזין עצמו מתפרסמות מודעות נוספות מכל רחבי העולם.

קרדיטים: שני גרשי, דני יעקובוביץ', אהרל'ה קידרון, שירה שייביץ, עודד נדיר, אלכס מליק-אדמוב, אריאל ויתקון, תום האן. 

 

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    04/03/2015 10:50
    הגב לתגובה זו
    ישר כח לצוות בגיתם, יופי של מודעה
  • 7.
    אחלה!!!!! (ל"ת)
    אחת 03/03/2015 14:32
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    שירי 03/03/2015 12:54
    הגב לתגובה זו
    מודעה "מזיעה"
  • 5.
    מודעה מהממת (ל"ת)
    ברכץ 02/03/2015 18:41
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אבל 02/03/2015 16:43
    הגב לתגובה זו
    אבל כבר הייתה מודעה כזאת. היא לא מקורית.
  • 3.
    איוב 02/03/2015 16:41
    הגב לתגובה זו
    אבל מודעה כזו כבר הייתה (ולא פעם אחת) - http://www.coloribus.com/adsarchive/prints/berlitz-language-school-chinatown-6819255/
  • 2.
    תנחומי 02/03/2015 15:15
    הגב לתגובה זו
    אבל כבר עשו כמה מודעות כאלה. הנה אחת מהן - http://www.coloribus.com/adsarchive/prints/berlitz-language-school-chinatown-6819255/
  • 1.
    אלירן 02/03/2015 15:02
    הגב לתגובה זו
    ובמיוחד לשירה ועודד התותחים
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.