מודעת דג הזהב של גיתם לאורביט נבחרה למודעת השבוע ב-Archive
תחרות דג הזהב של שוקן ממשיכה לשמש כפלטפרומה לתצוגות התכלית של משרדי הפרסום בישראל. העובדים שמנסים להשיג את הכרטיסים הנחשקים לשבוע בקאן (המוענקים לצוות הזוכה בתחרות) מוציאים מעצמם את המיטב מדי שנה ומגיעים להישגים נוספים בעקיפין. אחד מהם הוא הכניסה המכובדת למגזין הפרסום היוקרתי luerzers archive כפי שעשה גיתם BBDO.
מודעה של גיתם עבור מותג המסטיקים Orbit נבחרה למודעה הטובה ביותר השבוע על פי מגזין הפרסום. במודעה שעוצבה במסגרת דג הזהב, מופיעה תמונה לילית אופיינית של לאס וגאס שבה נראים המלונות על שלטיהם המוארים בנורות ניאון. במקום שמות המלונות ובתי הקזינו השלטים מציגים שמות ותמונות של מאכלים כגון בצל, כדורי בשר, עוף, גבינה, שום, ברוקולי ועוד.
בחזית התמונה מופיעה האמרה המפורסמת שהפכה למזוהה ביותר עם וגאס, בשינוי קל: What happens at lunch, stays at lunch - "מה שקורה בארוחת צהריים נשאר בארוחת צהריים", במקום המשפט המקורי: "מה שקורה בווגאס, נשאר בווגאס".
מגזין הפרסום luerzers archive מתפרסם חת לחודשיים ובכל שבוע בוחר במודעה אחת הזוכה לתואר מודעת השבוע שעולה לאתר המגזין. במגזין עצמו מתפרסמות מודעות נוספות מכל רחבי העולם.
- לקראת המיזוג עם Kratos - אורביט רושמת צמיחה דו ספרתית
- אורביט: "בעזרת חברה אמריקאית גדולה נוכל לפתוח דלתות חדשות בשוק הביטחוני"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קרדיטים: שני גרשי, דני יעקובוביץ', אהרל'ה קידרון, שירה שייביץ, עודד נדיר, אלכס מליק-אדמוב, אריאל ויתקון, תום האן.
- 8.04/03/2015 10:50הגב לתגובה זוישר כח לצוות בגיתם, יופי של מודעה
- 7.אחלה!!!!! (ל"ת)אחת 03/03/2015 14:32הגב לתגובה זו
- 6.שירי 03/03/2015 12:54הגב לתגובה זומודעה "מזיעה"
- 5.מודעה מהממת (ל"ת)ברכץ 02/03/2015 18:41הגב לתגובה זו
- 4.אבל 02/03/2015 16:43הגב לתגובה זואבל כבר הייתה מודעה כזאת. היא לא מקורית.
- 3.איוב 02/03/2015 16:41הגב לתגובה זואבל מודעה כזו כבר הייתה (ולא פעם אחת) - http://www.coloribus.com/adsarchive/prints/berlitz-language-school-chinatown-6819255/
- 2.תנחומי 02/03/2015 15:15הגב לתגובה זואבל כבר עשו כמה מודעות כאלה. הנה אחת מהן - http://www.coloribus.com/adsarchive/prints/berlitz-language-school-chinatown-6819255/
- 1.אלירן 02/03/2015 15:02הגב לתגובה זוובמיוחד לשירה ועודד התותחים
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
