גבי זלצמן ודודי חברון
צילום: אילן בשור

לצד הבחירה בריטה - רויאלטי מעבירה את תקציב הפרסום לחברון זלצמן

ריטה מחליפה את מירי בוהדנה כפרזנטורית לרשת התכשיטים ובמקביל תקציב הפרסום שטופל ע"י ספי שקד יחליף ידיים ויעבור לדודי חברון וגבי זלצמן 
משה בנימין | (13)

לצד הרענון בגזרת הפרזנטורית של רשת התכשיטים ROYALTY והמעבר ממירי בוהדנה לזמרת ריטה, תקציב הפרסום של הרשת מחליף ידיים ועושה את דרכו מספי שקד שטיפל בו בשנים האחרונות לידי חברון זלצמן - כך נודע לאייס. למעשה, התקציב שב לחברון זלצמן לאחר שהמשרד טיפל בו ב-2011.

 

בשנים האחרונות מאז פרש משותפות במשרד הפרסום דרורי-שלומי-שקד, ספי שקד החל לטפל במספר לקוחות ופרויקטים באופן עצמאי. בין השאר טיפל ברויאלטי באופן שכזה. מהמחצית השנייה של 2014, אז החל שקד לעבוד עם מספר לקוחות בינלאומיים, הוא הפסיק לעבוד, בהדרגה, עם רויאלטי. בתחילת השנה הם פנו אליו שוב אך שקד כבר מונה למנהל קמפיין הפרסום של ש"ס ורשת התכשיטים נאלצה לגשש אחר פרטנר חדש.

לדברי מנהל השיווק, שוביאל פלח: "מצאנו בחברון זלצמן שותפים קריאטיביים שהטיבו לבטא ולהציג בפנינו את האבולוציה הבאה של המותג, עם בחירתה של ריטה עומדים בפנינו אתגרים גדולים ומרגשים ואני בטוח שיחד עם משרד הפרסום נהפוך את המותג לנחשק יותר בקרב קהלים רחבים יותר".

מאחורי המהלך של החלפת בוהדנה בריטה עומדת אשת יחסי הציבור של רשת התכשיטים - שרי ישראלי שמנהלת גם את יחסי הציבור של ריטה ולמעשה חיברה בין 2 לקוחותיה לטובת המהלך. 

חברון זלצמן יהיו אחראים על השפה החדשה והמיתוג של הרשת. ריטה כאמור, נבחרה להוביל את הקמפיין שיעלה כבר באפריל הקרוב, עם השקת קולקציית אביב‑קיץ 2015, ויכלול סרטון פרסומת ומודעות בעיתונים ובאינטרנט. תקציב הפרסום של הרשת ל־2015, צפוי לעמוד על כ־7.5 מיליון שקל, זאת לעומת 6.5 מיליון בשנה החולפת. על פי הערכות, רשת ROYALTY שמונה למעלה מ-50 חנויות בפריסה ארצית, תשלם לריטה שכר שנתי של כ-600 אלף שקלים עבור חוזה הייצוג.  

דודי חברון, שותף ומייסד חברון זלצמן: ״אנו גאים לקבל למשרד את רשת התכשיטים והשעונים הגדולה ביותר בארץ. אני מודה להנהלת הרשת שמצאה בנו ראויים ואני מתרגש באופן אישי לעבוד עם ריטה, הפרזנטורית החדשה של רויאלטי".

תגובות לכתבה(13):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    חברון חכול להיות במאי סרטי אימה .לא פרסומאי (ל"ת)
    קמפיין 13/04/2015 22:49
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    שקדיה 05/04/2015 22:48
    הגב לתגובה זו
    חברון זלצמן.שרפו כספים לזיו הרס את אלטמן ועכשיו את רויאלטי.ממש טייחים
  • 9.
    מוטי 01/03/2015 23:53
    הגב לתגובה זו
    טוב שעברו משרד
  • 8.
    משהו טוב קורה בחברון זלצמן שביט (ל"ת)
    דוד 01/03/2015 19:31
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    01/03/2015 17:42
    הגב לתגובה זו
    הרבה אנשים מגיבים סתם. מלכלכים על ספי, טוענים שעובדי המשרד אחראים לתגובות ולא מבינים, כן שביט גם אתה, שאפשר לפעמים לפרגן למשהו טוב. וזה משהו טוב מה שקורה שם. התפתחות, התקדמות, עבודה יסודית והישגיות מביאים לתוצאות. ריטה היא רק קצה הקרחון. רואילטי זו רק סנונית מהראשונות. עוד יקרו שם המון דברים. כשתקראו על אייל ברקוביץ כפרזנטור של פעמית סטור, תזכרו איפה קראתם על זה בפעם הראשונה. כשתגלו שמאחורי הקריאייטיב שם עומדי, (עדיין בצל לפני החשיפה הגדולה של השינוי שקורה שם) טאלנטים מהבולטים בענף תזכרו מי גילה לכם את זה. העובדות ידברו בעד עצמן בקרוב מאד
  • 6.
    שביט 01/03/2015 16:21
    הגב לתגובה זו
    הם מביאים הרבה עבודה. אבל מי תכלס עושה אותה? רב והתגובות פה זה של עובדי המשרד הכל או שיש משהו אותנטי ?
  • אני אותנטית (ל"ת)
    מאדים 01/03/2015 23:56
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    תותחים! פשוט אלופים (ל"ת)
    דנידין 01/03/2015 14:28
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    01/03/2015 14:16
    הגב לתגובה זו
    אני בטוח שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים הקריאייטיביים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
  • 3.
    שיחקו אותה: גם בבחירת משרד וגם עם ריטה (ל"ת)
    ליאת 01/03/2015 14:06
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    הדרית גולדמנית 01/03/2015 14:05
    הגב לתגובה זו
    לאן הגענו שאפילו שעונים ספי לא מצליח יותר למכור...כך חולפת תהילת עולם
  • דרורית שלומית 02/03/2015 11:24
    הגב לתגובה זו
    משני ג'וינטים בענבר מרחב ו40 שניות בדרורי שלומי לא בונים קריירה. לא נורא שקדון, זה סופו של כל בלון
  • 1.
    לא ברור בכלל 01/03/2015 13:28
    הגב לתגובה זו
    הוא בכלל עוד חי?
דני קושמרו חדשות 12
צילום: צילום מסך חדשות 12
רייטינג

העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות

עלייה של כ-10% בצופי מהדורות החדשות המרכזיות של כל הערוצים; חדשות 12 עדיין בראש כל המהדורות וכמו בכל מוצ"ש, רשת מטפסת למקום השני בעקבות כך שערוץ 14 אינו משדר בשבת
רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

ככל שמתקרב מועד העסקה (וכן ככל שהזמן המצטבר של השבתות והחגים הולך ומצטבר), כך אנחנו רואים עלייה בצפייה במהדורות החדשות והנתונים גבוהים מאשר בתקופתו הקודמות,   כשסך כל הצופים עדיין עומד על כ-850 אלף, עלייה של כ-10% לעומת מהדורות מוצאי שבת "רגילות", שהממוצע שלהן הוא כ-770 אלף צופים. 

חדשות 12 עדיין מובילה את הרייטינג במובהק, כל פעם במרווחים גדולים יותר, במהדורת החדשות המרכזית ובשאר מהדורות החדשות. המהדורה המרכזית של חדשות 12 של קשת עמדה אמש על 18.1% רייטינג עם 463 אלף צופים. וכמו בכל מוצאי שבת, חדשות 13 מנצלת את היעדרותו של ערוץ 14 מלוח השידורים עד צאת השבת ונמצאת במקום השני עם 5.6% רייטינג ו-152 אלף צופים. חדשות 14 היו עם 4.8% רייטינג עם 129 אלף צופים ואילו חדשות כאן11 עדיין תפסו את המקום האחרון, עם 4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים בלבד.


פריים טיים ושאר מהדורות החדשות 

בפריים טיים, המשך המהדורות הראה את קשת ממשיכה עם 16.9% רייטינג ו-434 אלף צופים ואילו רשת עם 6.3% ו-169 אלף צופים. לאחר מכן, בפריים טיים, "אור ראשון" לא שיחזרה את הרייטינג של הפרק הראשון, אך עדיין הובילה עם 15.4% ו-387 אלף צופים, ואילו הפטריוטים היציבה והמוצלחת הצליחה לגבור על שעשועון של רשת, כשעמדה על 9.2% רייטינג ו-264 אלף צופים, בעוד "כלוב הזהב" עמד על 8.8% רייטינג ו-234 אלף צופים. "שיר אחד" של כאן11 זכה ל-3.5% רייטינג בלבד ופחות ממאה אלף צופים, עם 79 אלף צופים בלבד. 


גם במהלך השבת רוב לוח השידורים היה בסימן החדשות, והמשדר המוקדם של חדשות 12 עם אלמז עמד על 6% ו-134 אלף צופים בעוד החדשות של רשת בהגשת לוסי עמדו על 3% רייטינג ו-68 אלף צופים בלבד. לאחר מכן, ב-17:00, "שבת בחמש" עם גדעון של חדשות 12 היה על 7.9% ו-189 אלף צופים בעוד משדר החדשות של לוסי עלה ל-4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

פגוש את העיתונות היתה מול מוריה וברקו, ובשתי הרצועוה, המוקדמת והרגילה, היתה במקום הראשון עם 9.4% רייטינג ו-252 אלף צופים במוקדמת ו-10.7% רייטינג ו-292 אלף צופים במהדירה הרגילה, בעוד מוריה וברקו היו על 4.7% ו-107 אלף צופים במוקדמת ו-4.2% רייטינג ו-103 אלף צופים במהדורה הרגילה. 

ברצועה המאוחרת "אברי ושרקי" של קשת היו על 8% רייטינג ו-189 אלף צופים, בעוד לקט של "הצינור" הניב 4.8% רייטינג בלבד עם 120 אלף צופים. 

דני קושמרו חדשות 12
צילום: צילום מסך חדשות 12
רייטינג

העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות

עלייה של כ-10% בצופי מהדורות החדשות המרכזיות של כל הערוצים; חדשות 12 עדיין בראש כל המהדורות וכמו בכל מוצ"ש, רשת מטפסת למקום השני בעקבות כך שערוץ 14 אינו משדר בשבת
רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

ככל שמתקרב מועד העסקה (וכן ככל שהזמן המצטבר של השבתות והחגים הולך ומצטבר), כך אנחנו רואים עלייה בצפייה במהדורות החדשות והנתונים גבוהים מאשר בתקופתו הקודמות,   כשסך כל הצופים עדיין עומד על כ-850 אלף, עלייה של כ-10% לעומת מהדורות מוצאי שבת "רגילות", שהממוצע שלהן הוא כ-770 אלף צופים. 

חדשות 12 עדיין מובילה את הרייטינג במובהק, כל פעם במרווחים גדולים יותר, במהדורת החדשות המרכזית ובשאר מהדורות החדשות. המהדורה המרכזית של חדשות 12 של קשת עמדה אמש על 18.1% רייטינג עם 463 אלף צופים. וכמו בכל מוצאי שבת, חדשות 13 מנצלת את היעדרותו של ערוץ 14 מלוח השידורים עד צאת השבת ונמצאת במקום השני עם 5.6% רייטינג ו-152 אלף צופים. חדשות 14 היו עם 4.8% רייטינג עם 129 אלף צופים ואילו חדשות כאן11 עדיין תפסו את המקום האחרון, עם 4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים בלבד.


פריים טיים ושאר מהדורות החדשות 

בפריים טיים, המשך המהדורות הראה את קשת ממשיכה עם 16.9% רייטינג ו-434 אלף צופים ואילו רשת עם 6.3% ו-169 אלף צופים. לאחר מכן, בפריים טיים, "אור ראשון" לא שיחזרה את הרייטינג של הפרק הראשון, אך עדיין הובילה עם 15.4% ו-387 אלף צופים, ואילו הפטריוטים היציבה והמוצלחת הצליחה לגבור על שעשועון של רשת, כשעמדה על 9.2% רייטינג ו-264 אלף צופים, בעוד "כלוב הזהב" עמד על 8.8% רייטינג ו-234 אלף צופים. "שיר אחד" של כאן11 זכה ל-3.5% רייטינג בלבד ופחות ממאה אלף צופים, עם 79 אלף צופים בלבד. 


גם במהלך השבת רוב לוח השידורים היה בסימן החדשות, והמשדר המוקדם של חדשות 12 עם אלמז עמד על 6% ו-134 אלף צופים בעוד החדשות של רשת בהגשת לוסי עמדו על 3% רייטינג ו-68 אלף צופים בלבד. לאחר מכן, ב-17:00, "שבת בחמש" עם גדעון של חדשות 12 היה על 7.9% ו-189 אלף צופים בעוד משדר החדשות של לוסי עלה ל-4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

פגוש את העיתונות היתה מול מוריה וברקו, ובשתי הרצועוה, המוקדמת והרגילה, היתה במקום הראשון עם 9.4% רייטינג ו-252 אלף צופים במוקדמת ו-10.7% רייטינג ו-292 אלף צופים במהדירה הרגילה, בעוד מוריה וברקו היו על 4.7% ו-107 אלף צופים במוקדמת ו-4.2% רייטינג ו-103 אלף צופים במהדורה הרגילה. 

ברצועה המאוחרת "אברי ושרקי" של קשת היו על 8% רייטינג ו-189 אלף צופים, בעוד לקט של "הצינור" הניב 4.8% רייטינג בלבד עם 120 אלף צופים.