סופרבול. פרסומת יהושע TBWA לרשת פתאל
צילום: צילום מסך
TV

יהושע TBWA לא מבין כלום בסופרבול: הנה פרסומת פתאל שתעלה הערב בגמר

מקווים שהקבוצה שלכם תחבוט הום-ראנים ושהכדורים ייכנסו "רק רשת". הפרסומת מנסה להצחיק את תושבי נברסקה ואז לסגור אותם לחופשה בארץ
משה בנימין | (9)

בפרסומת לרשת מלונות פתאל שתזניק את יהושע TBWA ללילה אחד לתודעה של תושבי נברסקה, משרד הפרסום התאמץ להוכיח עד כמה הוא לא מבין בדבר הזה שנקרא פוטבול. זה מתחיל בפרסומת מטורגטת לתושבי North Platte נברסקה וממשיך בבלבול בין ה-NBA, הבייסבול והפוטבול.

כזכור, הפרסומת תשודר הלילה (שעון ישראל) במהלך משחק הסופרבול שיפגיש בין הניו אינגלנד פטריוטס לסיאטל סיהוקס. תחת הקונספט של "אנחנו לא מבינים כלום בפוטבול אבל כן מבינים באירוח" משרד הפרסום יעלה עבור רשת מלונות פתאל פרסומת שתשודר בערוצים המקומיים (להבדיל מהערוץ הארצי, עם הבדל אסטרונומי בחירי המדיה) בנברסקה.

הפרסומת שמועצבת כהומאז' אמריקאי מעוטרת בפסים אדומים וכוכבים ומאחלת לתושבי North Platte, עיירה שאין לה אפילו קבוצת פוטבול - "הצלחה הערב במשחק הגדול". עוד בברכות, רשת פתאל ויהושע מאחלים לתושבי נברסקה שהקבוצה שלהם "תחבוט כמה שיותר הום-ראנים", מונח מעולם הבייסבול וכן ש"הכדורים שייכנסו יהיו רק רשת" - מעולם הכדורסל.

לצד פתאל במקבץ הפרסומות יופיעו חברות ענק כמו דוריטוס, פפסי, צ'יריוס, קרייזלר, BMW ועוד. המחיר, כפי שפורסם בחודשים האחרונים עומד על 4.5 מיליון דולר לחצי דקה בפרסום ארצי.

עם זאת, ביהושע TBWA שמפרסם בערוץ מסחרי מקומי בארה"ב שילמו סכום נמוך שמוערך בפחות מ-50 אלף דולר עבור ההפקה וזמן האוויר. את המדיה רכשו פתאל ויהושע באמצעות חברת המדיה הבינ"ל OMD שמיוצגת בישראל על ידי חברת המדיה TMF של יהושע TBWA וגיתם.

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    לא וואו אבל לא כזה גרוע (ל"ת)
    חמודי 03/02/2015 08:12
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    מביכוש... חזקים במדיה, פחות בקריאייטיב (ל"ת)
    קריאייטיב 01/02/2015 22:17
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    צחי 01/02/2015 21:18
    הגב לתגובה זו
    מה התובנה? מה המסר? מה הם מנסים להשיג? ולמה לעזאזל אלו התמונות שבחרו להציג את המלון?! לא ייאמן שבשביל אגו הם עלו עם תוצר כזה בינוני. בעצם הכי ייאמן.
  • 5.
    אנציקלופדיה 01/02/2015 21:18
    הגב לתגובה זו
    אני הולך למלונות של פתאל עם פרסומת ,בלי פרסומת. ליאונארדו בוטיק תל אביב .אחלה מלון. להתראות בוולנטיין דיי.
  • 4.
    דוד פתאל 01/02/2015 16:22
    הגב לתגובה זו
    אין מצב שאני משלם 50 אלף כינים אפילו למשרד הפרסום כדי שיקבל יח״צ בברנז'ה הישראלית. אני יכול לקבל קמפיין שמביא לי חדרים סגורים בכלל הרשת ולא עוד גימיק של פרסומאים שעפים על עצמם?
  • WORD. (ל"ת)
    שרי רכס 01/02/2015 18:42
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    פליטת הביצה 01/02/2015 15:16
    הגב לתגובה זו
    מתי תלמדו?? תתחילו לעשות כדי לעשות טוב ולא רק בשביל להגיד שעשיתם. האמת? הלקוח מטומטם ולכן הלקוח ישלם. בעיה של פתאל. כשהלקוחות יתחילו לשלם על עבודה על בסיס תוצאות אז תפסיקו לעשות בשביל לסמן V. בינתיים תפסיקו ליחצן את זה כאילו אין מחר. באמת. זה מביך.
  • 2.
    מה זאת השטות הזאת... (ל"ת)
    שני 01/02/2015 12:53
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יוסי 01/02/2015 12:34
    הגב לתגובה זו
    את זה אולי אין לנו...אבל... הקונספט הראשון בקורס קופי לפחות הייתם משקיעים בקריין אמריקאי