DELETE
צילום: יח"צ
TV

ונעבור לגרסה המלאה: צפו בפרסומת Wix לסופרבול - עם כמה פנים מוכרות

בשונה מהגרסה שתשודר בסופרבול ותעמוד על 30 שניות, Wix חשפה היום גרסה של 70 שניות שבה מככב לצד לשחקני ה-NFL רקס לי מהסדרה הפמליה
משה בנימין |
נושאים בכתבה NFL WIX סופרבול

3 שבועות לאחר שפרסמה את הטיזר הראשון לקראת הסופרבול, חברת Wix הישראלית שפועלת מסביב לעולם חשפה היום (יום ג') את הגרסה המלאה של הפרסומת שתופיע בערב המשחק.

למעשה מדובר בגרסה המלאה והמורחבת שאורכה עולה על זה של הפרסומת שתופיע בסופרבול. במשחק עצמו תשודר פרסומת של חצי דקה לעומת גרסה בת 70 שניות שהחברה שחררה היום תחת הקונספט של #ItsThatEasy.

הפרסומת מציגה 5 מכוכבי העבר הגדולים ביותר של ה-NFL, ברט פארב (Brett Favre), טרל אוונס (Terrell Owens), אמית סמית' (Emmitt Smith), לארי אלן (Larry Allen) ופרנקו האריס (Franco Harris).

הצופה הישראלי שלא כל כך מכיר את ענף הספורט הפופולרי מאוד באמריקה יוכל בכל זאת לזהות פנים מוכרות - של השחקן רקס לי, מכוכבי סדרת הטלוויזיה "הפמליה", בה הוא גילם את דמות העוזר האישי של ארי הסוכן. הפרסומת עוקבת אחר העסקים החדשים של השחקנים - מיזמים מצחיקים שנתפרו במיוחד למידותיו של כל שחקן באמצעות פלטפורמת האינטרנט של Wix.

בנוסף לפרסומת בת 30 השניות שתשודר במהלך משחק הסופרבול, יצרה Wix קמפיין מקיף העושה שימוש נרחב במדיה החברתית. במהלך הקמפיין חשפה החברה בהדרגה מגוון תכנים ובכללם סרטונים, בלוגים, תמונות, תחרויות ועוד, במטרה להגדיל את החשיפה וליצור מעורבות אקטיבית של הצופים. Wix הקימה עבור "העסקים" המוצגים בפרסומת, אתרי אינטרנט מקצועיים, עמודי פייסבוק וחשבונות טוויטר כשהיא משתמשת באינטרנט על מנת לשווק אותם באופן זהה לזה בו משתמשים עסקים קטנים במציאות.

"בקמפיין הסופרבול שלנו יצרנו סיפור שמשקף במדוייק את מה שאנחנו מאפשרים ללקוחות שלנו לעשות: ליצור, לנהל ולקדם נוכחות מקצועית ודינמית ברשת", אומר עומר שי, סמנכ"ל השיווק של Wix.com. "זאת הפעם הראשונה ש-Wix מפרסמת בסופרבול, במה שמושכת אליה את המותגים הגדולים בעולם. האתגר הוא להצליח להתבלט, ולהעביר מסר ברור למאות מיליוני הצופים ואני בטוח שנעמוד בו בכבוד".

Wix.com היא הפלטפורמה המובילה לפיתוח נוכחות מקצועית באינטרנט, עם למעלה מ-59 מיליון משתמשים רשומים ברחבי העולם. באמצעות שירותים חינמיים, כמו גם שירותים נוספים למנויי פרימיום, Wix מאפשרת למיליוני עסקים, ארגונים, אנשי מקצוע ואנשים פרטיים ליצור ולנהל נוכחות מקצועית ודינמית ברשת. מטה החברה ממוקם בתל-אביב ולחברה סניפים נוספים בסן פרנסיסקו, ניו יורק, וילנה ודנייפרופטרובסק.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.