ונעבור לגרסה המלאה: צפו בפרסומת Wix לסופרבול - עם כמה פנים מוכרות
3 שבועות לאחר שפרסמה את הטיזר הראשון לקראת הסופרבול, חברת Wix הישראלית שפועלת מסביב לעולם חשפה היום (יום ג') את הגרסה המלאה של הפרסומת שתופיע בערב המשחק.
למעשה מדובר בגרסה המלאה והמורחבת שאורכה עולה על זה של הפרסומת שתופיע בסופרבול. במשחק עצמו תשודר פרסומת של חצי דקה לעומת גרסה בת 70 שניות שהחברה שחררה היום תחת הקונספט של #ItsThatEasy.
הפרסומת מציגה 5 מכוכבי העבר הגדולים ביותר של ה-NFL, ברט פארב (Brett Favre), טרל אוונס (Terrell Owens), אמית סמית' (Emmitt Smith), לארי אלן (Larry Allen) ופרנקו האריס (Franco Harris).
הצופה הישראלי שלא כל כך מכיר את ענף הספורט הפופולרי מאוד באמריקה יוכל בכל זאת לזהות פנים מוכרות - של השחקן רקס לי, מכוכבי סדרת הטלוויזיה "הפמליה", בה הוא גילם את דמות העוזר האישי של ארי הסוכן. הפרסומת עוקבת אחר העסקים החדשים של השחקנים - מיזמים מצחיקים שנתפרו במיוחד למידותיו של כל שחקן באמצעות פלטפורמת האינטרנט של Wix.
בנוסף לפרסומת בת 30 השניות שתשודר במהלך משחק הסופרבול, יצרה Wix קמפיין מקיף העושה שימוש נרחב במדיה החברתית. במהלך הקמפיין חשפה החברה בהדרגה מגוון תכנים ובכללם סרטונים, בלוגים, תמונות, תחרויות ועוד, במטרה להגדיל את החשיפה וליצור מעורבות אקטיבית של הצופים. Wix הקימה עבור "העסקים" המוצגים בפרסומת, אתרי אינטרנט מקצועיים, עמודי פייסבוק וחשבונות טוויטר כשהיא משתמשת באינטרנט על מנת לשווק אותם באופן זהה לזה בו משתמשים עסקים קטנים במציאות.
"בקמפיין הסופרבול שלנו יצרנו סיפור שמשקף במדוייק את מה שאנחנו מאפשרים ללקוחות שלנו לעשות: ליצור, לנהל ולקדם נוכחות מקצועית ודינמית ברשת", אומר עומר שי, סמנכ"ל השיווק של Wix.com. "זאת הפעם הראשונה ש-Wix מפרסמת בסופרבול, במה שמושכת אליה את המותגים הגדולים בעולם. האתגר הוא להצליח להתבלט, ולהעביר מסר ברור למאות מיליוני הצופים ואני בטוח שנעמוד בו בכבוד".
Wix.com היא הפלטפורמה המובילה לפיתוח נוכחות מקצועית באינטרנט, עם למעלה מ-59 מיליון משתמשים רשומים ברחבי העולם. באמצעות שירותים חינמיים, כמו גם שירותים נוספים למנויי פרימיום, Wix מאפשרת למיליוני עסקים, ארגונים, אנשי מקצוע ואנשים פרטיים ליצור ולנהל נוכחות מקצועית ודינמית ברשת. מטה החברה ממוקם בתל-אביב ולחברה סניפים נוספים בסן פרנסיסקו, ניו יורק, וילנה ודנייפרופטרובסק.
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
מאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקומאסטר שף בראש כל רצועות השידור
כמות הצופים במהדורות החדשות חזרה לנורמה, אחרי פיק חריג, אך המגמה נשמרה, 12 עדיין בראש, 14 מצמצם פערים ו-13 מגרד את ה-100 אלף צופים; אחד מעשרה צופי המהדורות המרכזיות צופה במהדורה המרכזית של כאן11
לאחר ששככה הסערה, אמש כמות הצופים במהדורות המרכזיות ירדה ל-742 אלף צופים. כמובן, שמבחינת הנתונים של כל ערוץ וערוץ נרשמה ירידה מאשר בערב יום ראשון החריג, אבל מבחינת הדירוג עצמו, המגמות נותרו זהות. 12 עדיין בראש, 14 מדביק פערים, 13 מאבד גובה וכאן11 על גבול הנישה.
מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 13.5% רייטינג ו-320 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.1% רייטינג ו-241 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.6% רייטינג ו-1010
אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 80 אלף צופים ו-3.3% רייטינג.
פריים טיים
בערב של ריאליטי חזק, הריאליטי תמיד יהיה בראש, וכך היה גם אמש, כש-"מאסטר שף" של קשת הובילה בגאון, עם 14.2% רייטינג ו-333 אלף צופים (והיתה התכנית הנצפית ביותר בכל לוח השידורים). אחריה היתה "הפטריוטים" שהולכת ומתחזקת מדי ערב, ואתמול היתה התכנית השלישית הנצפית בלוח השידורים, עם 9.2% רייטינג ו-297 אלף צופים. השעשועון של רשת, "כלוב הזהב", היה הרחק מאחור, עם 4.9% רייטינג ו-115 אלף צופים ואילו עוד הרחק מאחור היה תכנית ראיונות חדשה של כאן11, "הייתי שם", שפתחה עם רצח רבין וקיבלה 2.5% רייטינג עם 56 אלף צופים בלבד.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.3% ו-108 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה,
עם 2.8% רייטינג ו-66 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 2% רייטינג ו-52 אלף צופים בלבד.
- המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, אך ערוץ 14 לקח את ההובלה, עם "על הבוקר" עם נוי בר, שהיה בראש עם 2.8% רייטינג ו-58 אלף צופים. אחריו היה משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, שעמד על רייטינג של 2.5% ו-55 אלף צופים בלבד, ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.2% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
