ונעבור לגרסה המלאה: צפו בפרסומת Wix לסופרבול - עם כמה פנים מוכרות
3 שבועות לאחר שפרסמה את הטיזר הראשון לקראת הסופרבול, חברת Wix הישראלית שפועלת מסביב לעולם חשפה היום (יום ג') את הגרסה המלאה של הפרסומת שתופיע בערב המשחק.
למעשה מדובר בגרסה המלאה והמורחבת שאורכה עולה על זה של הפרסומת שתופיע בסופרבול. במשחק עצמו תשודר פרסומת של חצי דקה לעומת גרסה בת 70 שניות שהחברה שחררה היום תחת הקונספט של #ItsThatEasy.
הפרסומת מציגה 5 מכוכבי העבר הגדולים ביותר של ה-NFL, ברט פארב (Brett Favre), טרל אוונס (Terrell Owens), אמית סמית' (Emmitt Smith), לארי אלן (Larry Allen) ופרנקו האריס (Franco Harris).
הצופה הישראלי שלא כל כך מכיר את ענף הספורט הפופולרי מאוד באמריקה יוכל בכל זאת לזהות פנים מוכרות - של השחקן רקס לי, מכוכבי סדרת הטלוויזיה "הפמליה", בה הוא גילם את דמות העוזר האישי של ארי הסוכן. הפרסומת עוקבת אחר העסקים החדשים של השחקנים - מיזמים מצחיקים שנתפרו במיוחד למידותיו של כל שחקן באמצעות פלטפורמת האינטרנט של Wix.
בנוסף לפרסומת בת 30 השניות שתשודר במהלך משחק הסופרבול, יצרה Wix קמפיין מקיף העושה שימוש נרחב במדיה החברתית. במהלך הקמפיין חשפה החברה בהדרגה מגוון תכנים ובכללם סרטונים, בלוגים, תמונות, תחרויות ועוד, במטרה להגדיל את החשיפה וליצור מעורבות אקטיבית של הצופים. Wix הקימה עבור "העסקים" המוצגים בפרסומת, אתרי אינטרנט מקצועיים, עמודי פייסבוק וחשבונות טוויטר כשהיא משתמשת באינטרנט על מנת לשווק אותם באופן זהה לזה בו משתמשים עסקים קטנים במציאות.
"בקמפיין הסופרבול שלנו יצרנו סיפור שמשקף במדוייק את מה שאנחנו מאפשרים ללקוחות שלנו לעשות: ליצור, לנהל ולקדם נוכחות מקצועית ודינמית ברשת", אומר עומר שי, סמנכ"ל השיווק של Wix.com. "זאת הפעם הראשונה ש-Wix מפרסמת בסופרבול, במה שמושכת אליה את המותגים הגדולים בעולם. האתגר הוא להצליח להתבלט, ולהעביר מסר ברור למאות מיליוני הצופים ואני בטוח שנעמוד בו בכבוד".
Wix.com היא הפלטפורמה המובילה לפיתוח נוכחות מקצועית באינטרנט, עם למעלה מ-59 מיליון משתמשים רשומים ברחבי העולם. באמצעות שירותים חינמיים, כמו גם שירותים נוספים למנויי פרימיום, Wix מאפשרת למיליוני עסקים, ארגונים, אנשי מקצוע ואנשים פרטיים ליצור ולנהל נוכחות מקצועית ודינמית ברשת. מטה החברה ממוקם בתל-אביב ולחברה סניפים נוספים בסן פרנסיסקו, ניו יורק, וילנה ודנייפרופטרובסק.
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
