הלהיט החדש של דורי מדיה? תציג במיאמי את סלפי צ'לנג' של עמי גלאם
כחצי שנה לאחר השקת סדרת הדוקו ריאליטי סלפי'ז של דורי מדיה דרסט, משיקה דורי מדיה את שעשועון הריאליטי החדש סלפי צ'לנג שיופץ לראשונה בפסטיבל Natpe שייערך ב-20 לינואר במיאמי.
את התכנית מפיק סטודיו גלאם בשיתוף עם נבא הפקות. במסגרת הפורמט, מתחרות 2 קבוצות בנות 3 משתתפים הנמצאות בו זמנית ב-2 מקומות שונים בעולם. על המתמודדים לחקות במדויק ובמהירות את הסלפי שקיבלו לניידים שלהם ממנחה התוכנית.
הפיילוט לשעשועון החדש צולם בהשתתפות קאסט אמריקאי, וזאת כדי לשוות לו מראה ותחושה בינלאומיים. את השעשועון יצרו עמי גלאם, עומר אביעד, איתי ברקן איציק נקש.
רויטל בזל, סמנכ"ל המכירות של דורי מדיה, אמרה כי "סלפי צ'לנג' הוא שעשעועון ריאליטי חוצה ארצות ותרבויות המאפשר לצופים חוויית צפייה בסגנון ספורט תחרותי כשלמעשה מדובר בפן נוסף של התופעה הרב תרבותית של צילום עצמי. מדובר במוצר טלוויזיוני ראשון מסוגו בעולם".
- "שוק התוכן מצליח אבל המדינה חייבת להזרים כסף - כמו בהייטק"
- עוד עסקה לחו"ל: הסרט "הרפסודה" נמכר לשידור ב-HBO Max
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
עמי גלאם הוסיף כי "יחודו של סלפי צאלנג' השילוב של הסלפי, שכבר מזמן הפך לחלק אינטגרלי מחיי היום יום והתרבות שלנו, אל תוך משחק ריאליטי מלהיב. המשחק אמנם המתרחש מסביב לעולם, אך יחד עם זאת, מאוד אפקטיבי מבחינה הפקתית. אנחנו מאוד שמחים לעבוד עם נבא הפקות ודורי מדיה על המיזם הייחודי הזה".
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
