הלהיט החדש של דורי מדיה? תציג במיאמי את סלפי צ'לנג' של עמי גלאם
כחצי שנה לאחר השקת סדרת הדוקו ריאליטי סלפי'ז של דורי מדיה דרסט, משיקה דורי מדיה את שעשועון הריאליטי החדש סלפי צ'לנג שיופץ לראשונה בפסטיבל Natpe שייערך ב-20 לינואר במיאמי.
את התכנית מפיק סטודיו גלאם בשיתוף עם נבא הפקות. במסגרת הפורמט, מתחרות 2 קבוצות בנות 3 משתתפים הנמצאות בו זמנית ב-2 מקומות שונים בעולם. על המתמודדים לחקות במדויק ובמהירות את הסלפי שקיבלו לניידים שלהם ממנחה התוכנית.
הפיילוט לשעשועון החדש צולם בהשתתפות קאסט אמריקאי, וזאת כדי לשוות לו מראה ותחושה בינלאומיים. את השעשועון יצרו עמי גלאם, עומר אביעד, איתי ברקן איציק נקש.
רויטל בזל, סמנכ"ל המכירות של דורי מדיה, אמרה כי "סלפי צ'לנג' הוא שעשעועון ריאליטי חוצה ארצות ותרבויות המאפשר לצופים חוויית צפייה בסגנון ספורט תחרותי כשלמעשה מדובר בפן נוסף של התופעה הרב תרבותית של צילום עצמי. מדובר במוצר טלוויזיוני ראשון מסוגו בעולם".
- "שוק התוכן מצליח אבל המדינה חייבת להזרים כסף - כמו בהייטק"
- עוד עסקה לחו"ל: הסרט "הרפסודה" נמכר לשידור ב-HBO Max
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
עמי גלאם הוסיף כי "יחודו של סלפי צאלנג' השילוב של הסלפי, שכבר מזמן הפך לחלק אינטגרלי מחיי היום יום והתרבות שלנו, אל תוך משחק ריאליטי מלהיב. המשחק אמנם המתרחש מסביב לעולם, אך יחד עם זאת, מאוד אפקטיבי מבחינה הפקתית. אנחנו מאוד שמחים לעבוד עם נבא הפקות ודורי מדיה על המיזם הייחודי הזה".

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.