
'אלנבי' ומרצ מפרקים את החבילה: "המפלגה לא קיבלה את סמכותנו"
רק התחיל וכבר נגמר: קצת פחות מחודש לאחר שמרצ בחרה במשרד הפרסום אלנבי להובלת קמפיין הבחירות, לאייס נודע כי השותפות בין הצדדים מגיעה לסיומה. במשרד טוענים כי מדובר בבחירה של אלנבי לסיים את ההתקשרות, וזאת לאור מחלוקות בין הצדדים.
שרוליק איינהורן , מבעלי משרד הפרסום, אמר הערב (יום ד') לאייס כי "אנחנו שותפים של מרצ בהרבה מובנים, ומאד אוהבים ומעריכים את אנשי המפלגה, אך בכל הנוגע לניהול הקמפיין ולמתודת העבודה הם לא קיבלו את סמכותנו המקצועית שלשמה נשכרנו. מאחלים לזהבה גלאון ולכל הצוות הצלחה בהמשך הדרך ובבחירות 2015, חשוב שיצליחו".
הפעילות התקשורתית של מרצ כללה בחודש החולף סרטונים שניסו להוות מענה לפעילות הדיגיטלית של הבית היהודי אך ללא הצלחה יתירה. במדד החשיפה התקשורתית ברשתות החברתית, על פי חברת הניטור VIGO, זהבה גלאון דורגה במקומות הנמוכים. כפי שפורסם, המערך התקשורתי המלא של המפלגה כולל את נסים דואק ו רן אהרן ממשרד יחסי הציבור יוניק , שי אבן ממשרד 3 תקשורת, ינהל את הקמפיין, ליאור שפר על משבצת היועץ האסטרטגי, עומר רשף כמנהל הדיגיטל, יואש פלדש בתפקיד סמנכ"ל הקריאייטיב, יואב ענהר מ'סטודיו ענהר' יהיה המעצב הראשי ו איה מזרחי שמשמשת כדוברת הקמפיין.
נכון לעכשיו, טרם ידוע האם הפרידה של אלנבי ומרצ טומנת בחובה פרישות נוספות של מי מהיועצים הבכירים בכוורת של המפלגה.
- 6.הקמפיין של מרצ היה משעמם למרות שאני תומך בהם (ל"ת)השתעממתי 11/01/2015 11:56הגב לתגובה זו
- 5.נו באמת... (ל"ת)מרצ?! אסטרטגיה?! 08/01/2015 13:49הגב לתגובה זו
- 4.הפסד למרצ (ל"ת)יהודה ארנון 08/01/2015 13:21הגב לתגובה זו
- 3.יוני 08/01/2015 11:28הגב לתגובה זואלנבי נחמדים בין שדרות רוטשילד לכיכר מילאנו מכאן ועד להוביל מפלגה? הזיה שמעידה על יכולת שיקול הדעת של מרץ
- 2.שיר 08/01/2015 10:18הגב לתגובה זואלנבי הם חבר'ה נחמדים. הם עושים סרטונים יפים ומפיקים הפקות יפות אבל הם אלו שיתוו את הקו האסטרטגי של מרצ לבחירות הקרובות??? זה הרי לא רציני ולא יכול להצליח. טוב שמרצ התעשתו מהר
- 1.מר קריאייטיב 08/01/2015 00:41הגב לתגובה זועוד אחד שבטוח שהשמש זורחת לו מתחת. חבל רק שבפועל הזין צונח לו מהירח. יללה מלחמה על אחוז החסימה!