'אלנבי' ומרצ מפרקים את החבילה: "המפלגה לא קיבלה את סמכותנו"
רק התחיל וכבר נגמר: קצת פחות מחודש לאחר שמרצ בחרה במשרד הפרסום אלנבי להובלת קמפיין הבחירות, לאייס נודע כי השותפות בין הצדדים מגיעה לסיומה. במשרד טוענים כי מדובר בבחירה של אלנבי לסיים את ההתקשרות, וזאת לאור מחלוקות בין הצדדים.
שרוליק איינהורן , מבעלי משרד הפרסום, אמר הערב (יום ד') לאייס כי "אנחנו שותפים של מרצ בהרבה מובנים, ומאד אוהבים ומעריכים את אנשי המפלגה, אך בכל הנוגע לניהול הקמפיין ולמתודת העבודה הם לא קיבלו את סמכותנו המקצועית שלשמה נשכרנו. מאחלים לזהבה גלאון ולכל הצוות הצלחה בהמשך הדרך ובבחירות 2015, חשוב שיצליחו".
הפעילות התקשורתית של מרצ כללה בחודש החולף סרטונים שניסו להוות מענה לפעילות הדיגיטלית של הבית היהודי אך ללא הצלחה יתירה. במדד החשיפה התקשורתית ברשתות החברתית, על פי חברת הניטור VIGO, זהבה גלאון דורגה במקומות הנמוכים.
כפי שפורסם, המערך התקשורתי המלא של המפלגה כולל את נסים דואק ו רן אהרן ממשרד יחסי הציבור יוניק , שי אבן ממשרד 3 תקשורת, ינהל את הקמפיין, ליאור שפר על משבצת היועץ האסטרטגי, עומר רשף כמנהל הדיגיטל, יואש פלדש בתפקיד סמנכ"ל הקריאייטיב, יואב ענהר מ'סטודיו ענהר' יהיה המעצב הראשי ו איה מזרחי שמשמשת כדוברת הקמפיין.
נכון לעכשיו, טרם ידוע האם הפרידה של אלנבי ומרצ טומנת בחובה פרישות נוספות של מי מהיועצים הבכירים בכוורת של המפלגה.
- 6.הקמפיין של מרצ היה משעמם למרות שאני תומך בהם (ל"ת)השתעממתי 11/01/2015 11:56הגב לתגובה זו
- 5.נו באמת... (ל"ת)מרצ?! אסטרטגיה?! 08/01/2015 13:49הגב לתגובה זו
- 4.הפסד למרצ (ל"ת)יהודה ארנון 08/01/2015 13:21הגב לתגובה זו
- 3.יוני 08/01/2015 11:28הגב לתגובה זואלנבי נחמדים בין שדרות רוטשילד לכיכר מילאנו מכאן ועד להוביל מפלגה? הזיה שמעידה על יכולת שיקול הדעת של מרץ
- 2.שיר 08/01/2015 10:18הגב לתגובה זואלנבי הם חבר'ה נחמדים. הם עושים סרטונים יפים ומפיקים הפקות יפות אבל הם אלו שיתוו את הקו האסטרטגי של מרצ לבחירות הקרובות??? זה הרי לא רציני ולא יכול להצליח. טוב שמרצ התעשתו מהר
- 1.מר קריאייטיב 08/01/2015 00:41הגב לתגובה זועוד אחד שבטוח שהשמש זורחת לו מתחת. חבל רק שבפועל הזין צונח לו מהירח. יללה מלחמה על אחוז החסימה!
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות
לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים.
תכניות
הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד.
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.
