שישי ישראלי
צילום: יח"צ

אחה"צ כדורגל, בערב קידוש: כמה כסף הושקע בפרו-בונו הגדול של השנה?

הקמפיין ההתנדבותי שעלה באמצעות יהושע TBWA נעשה עבור עמותת שישי ישראלי - שהוקמה על ידי אנשי עסקים חילוניים לחיזוק "הקשר הפנימי"
משה בנימין | (6)

קשה שלא לראות את קמפיין החוצות ששוטף את נתיבי איילון בימים האחרונים וקורא לאזרחי ישראל לחזור לשורשים, למסורת ובעיקר לקידוש של יום שישי. מאחורי הקמפיין שנעשה בהתנדבות עומד משרד הפרסום יהושע TBWA שהפך את הישראליות ל-DNA המוביל אצלו (המשרד גם עומד מאחורי המהלך השנתי הקבוע של ישראלי אמיתי לא משתמט).

הקמפיין שעלה גם בטלוויזיה ובדיגיטל נעשה על ידי יהושע TBWA עבור עמותת שישי ישראלי - שהוקמה על ידי אנשי עסקים חילוניים המאמינים "שאם פעם בשבוע, כל משפחה ישראלית תשב ביחד, ותחזק את הקשר הפנימי שבה באווירה של כבוד הדדי, זה יכול לעשות שינוי אדיר בחברה הישראלית כולה".

והכסף? שווי הקמפיין, הראשון של העמותה, נאמד בלא פחות מ-5 מיליון שקלים ולדברי משרד הפרסום מדובר בקמפיין ההתנדבותי המושקע ביותר בשנה החולפת.

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    ערן 18/12/2014 12:00
    הגב לתגובה זו
    מישהו חושב שאנחנו מטומטמים. כל מי שיכנס לאתר של רשם העמותות - http://www.guidestar.org.il/he/organization/580599736 יראה שמטרת העמותה היא להפיץ את ערכי השבת והיהדות בדרכים שונות ושמאחוריה עומד בין השאר שאול זילברשטיין (הבעלים של ברימאג), לקוח של יהושע. אפשר לומר על זילברשטיין הרבה דברים, אבל חילוני הוא לא. רוצים עוד שמות? בבקשה - הרב שמואל טל (חילוני ידוע), שלמה לוסטיג שבכל תמונה שלו באינטרנט תראו אותו מנשק זקנים של רבנים ועוד ועוד. חילונים עאלק. תתביישו לכם. אם אתם כאלו צדיקים קחו את החמישה מיליון שקלים שלכם ותתרמו בסתר לנזקקים
  • 5.
    מו דג 18/12/2014 10:26
    הגב לתגובה זו
    כל היופי בישראליות זה פלורליזם ומגוון תרבותי. לא כל ישראלי עושה קידוש ולא כל ישראלי הוא יהודי. כך למשל, מה תגיד אלמנתו של זידאן סייף שנהרג בירושלים בנסיון לחלץ את המתפללים על הקמפיין האומלל הזה? מיותר, שטחי ותלוש, אם לא נסיון למיסיונריות בגרוש.
  • 4.
    ג׳יזס 18/12/2014 04:01
    הגב לתגובה זו
    בדרך כלל כשאני חילוני אני לא עושה קידוש בשישי בערב.
  • 3.
    רומני 17/12/2014 16:59
    הגב לתגובה זו
    בזבוז כסף משווע, שיתרמו אותו לנזקקים במקום לנסות להטיף
  • 2.
    הקמפיין המביך והמיותר של השנה (ל"ת)
    בלה בלה 17/12/2014 16:57
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    17/12/2014 15:59
    הגב לתגובה זו
    לגנוב את הציבור בכל מוצר ושירות. ולא לזיין לי את המוח.