דו-קיום מתחיל בפרסום? מוסא חסדייה ולאה גרינשפן בקמפיין להרגעת המצב
בניסיון להנמיך את הלהבות בישראל, על רקע המתיחות בין יהודים לערבים, עלה אתמול (יום ד') לאוויר קמפיין רשת שמאחוריו עומדים אנשי הפרסום מוסא חסדייה ולאה גרינשפן, מנהלים משותפים של משרד הפרסום סקטורס-אלבוסתני.
הקמפיין שקורא לדו קיום מופיע בשתי השפות, תחת השם "אנחנו שותפים / نحن شركاء" ובמסגרתו נקראים גולשים יהודים שיש להם חברים ערבים ולהיפך (גולשים ערבים עם חברים יהודים) - להעלות תמונה של עצמם מחזיקים שלט ובו כתוב "אני שותף של..." ולתייג את החבר.
עוד הם כותבים: "אנו מזמינים אתכם להיכנס דרך האפליקציה בדף, לכתוב מי השותף שלכם, להעלות תמונה שלכם אוחזים בשלט עם הכיתוב: "אני שותף של..." ולתייג את השותף.
ובשפה הערבית: نحن نناشد الجمهور بأكمله بإسماع صوته المناهِض للعنصرية، التحريض والعنف والمؤيّد للتسامح والشراكة.
هدفنا هو خلق سلسلة بشرية من الشراكة شركاء في الاعمال، شركاء على مقاعد الدراسة، شركاء في الحي، شركاء في الابداع، شركاء في القيم، شركاء في الامل وكل شراكة اخرى.
نحن ندعوكم الى دخول التطبيق في هذه الصفحة، كتابة اسم شريككم، تحميل صورة لكما وانتما تحملان لافتة كُتِب عليها:"انا شريك...." والاشارة الى اسم الشريك.
לדברי גרינשפן: "הקמפיין נועד כדי לקרוא לציבור להשמיע את קולו נגד הגזענות, ההסתה והאלימות ובעד הסובלנות והשותפות". חסדייה מוסיף ואומר: "אנחנו מאמינים שהדבקות בשותפות מחזקת את דרך החיים שיש בה סובלנות, הבנה וקבלה".
חסדייה (תושב פורדיס) וגרינשפן (תושבת תל אביב) מנהלים ביחד את משרד הפרסום שלהם מזה 10 שנים ומעסיקים בו 30 איש, יהודים וערבים, שעובדים יחד על קמפיינים ופרויקטים שיווקיים למגוון ארגונים במשק הישראלי.
- 2.פומפיה 27/11/2014 13:48הגב לתגובה זואם אני מצטלם עם תימני, זה נחשב?
- אם הוא תימני אמיתי, תושב צנעא בהווה, אז כן (ל"ת)תשובה 27/11/2014 14:00הגב לתגובה זו
- 1.מישו 27/11/2014 12:36הגב לתגובה זומעבר למטרה החשובה, כיף לראות אנשי פרסום מוציאים את הראש מה..ת, ונרתמים לפעילות ציבורית. בטח כזו שהיא לא בהכרח פופולרית היום, ושאין להם שום דבר להרוויח ממנה. יישר כח.

השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 עם נוכחות רצינית של 204 אלף צופים, שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, שבה צפו 302 אלף איש; חדשות 13 עם 145 אלף צופים ואילו המהדורה המרכזית של כאן 11 נמצאת באופן עקבי על 50 עד 60 צופים וסוגרת את הרשימה עם נתונים חלשים
כמו תמיד, רייטינג מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ואמש עמדה על 12.9% רייטינג עם 302 אלף צופים, אבל לאחרונה, המגמה היא שבמקום שסך כל המהדורות המתחרות יעמוד על חצי מכמות הצופים של חדשות 12, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עולה לבדה לכ-66% מכמות הצופים, עם 204 אלף צופים ו-6.7% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 6.6% אבל 145 אלף צופים. מעניין מה היו התוצאות לו היו משנים את שיטת הרייטינג.
עם זאת, סיפור מרכזי לא פחות הוא הסיפור של מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, ולמרות מגישים איכותיים, טלי מורנו וטל ברמן, היא מדשדשת ומציגה תוצאות חלשות מאד, כשאמש כמות הצופים היתה 58 אלף איש בלבד, עם 2.4% רייטינג.
בפריים טיים, איך לא, הלהיט של רשת, "האח הגדול" מנצח את כולם, עם רייטינג של 16.2% ו-408 אלף צופים, ואחריו "מאסטר שף" היציבה, עם 13.4% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים חוזרת ומזנקת, לאחר תקופה של ירידה, ועומדת על 7.4% רייטינג ו-223 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", זכתה ל-1.3% רייטינג בלבד, עם 26 אלף צופים בסך הכל. השידור הציבורי בבעיית רייטינג קשה.
בוקר, אמצע היום ולייט נייט
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-91 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.9% רייטינג ו-36 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.7% ו-77 אלף צופים, אחריו במקום השני המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.9% בלבד ו-43 אלף צופים ואחריהן מאחור נמצא "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.