
דו-קיום מתחיל בפרסום? מוסא חסדייה ולאה גרינשפן בקמפיין להרגעת המצב
בניסיון להנמיך את הלהבות בישראל, על רקע המתיחות בין יהודים לערבים, עלה אתמול (יום ד') לאוויר קמפיין רשת שמאחוריו עומדים אנשי הפרסום מוסא חסדייה ולאה גרינשפן, מנהלים משותפים של משרד הפרסום סקטורס-אלבוסתני.
הקמפיין שקורא לדו קיום מופיע בשתי השפות, תחת השם "אנחנו שותפים / نحن شركاء" ובמסגרתו נקראים גולשים יהודים שיש להם חברים ערבים ולהיפך (גולשים ערבים עם חברים יהודים) - להעלות תמונה של עצמם מחזיקים שלט ובו כתוב "אני שותף של..." ולתייג את החבר.
- 2.פומפיה 27/11/2014 13:48הגב לתגובה זואם אני מצטלם עם תימני, זה נחשב?
- אם הוא תימני אמיתי, תושב צנעא בהווה, אז כן (ל"ת)תשובה 27/11/2014 14:00הגב לתגובה זו
- 1.מישו 27/11/2014 12:36הגב לתגובה זומעבר למטרה החשובה, כיף לראות אנשי פרסום מוציאים את הראש מה..ת, ונרתמים לפעילות ציבורית. בטח כזו שהיא לא בהכרח פופולרית היום, ושאין להם שום דבר להרוויח ממנה. יישר כח.