פנינה רוזנבלום PNINA LOVE
צילום: צילום מסך
פרסום ראשון

בלונד אינטרנשיונל: פנינה רוזנבלום תעלה גרסה אנגלית ל-PNINA LOVE

רוזנבלום שמכוונת את אתר השידוכים שלה ליהודים ולישראלים, שוקלת לקחת משרד יח"צ אמריקאי ולפרסם בגופי תקשורת ישראלים שפונים לחו"ל
אלכסנדר כץ |

כשנה לאחר שהשיקה את השידוכים הישראלי שלה, מכוונת פנינה רוזנבלום גם אל מעבר לים. לאייס נודע כי רוזנבלום עובדת בימים אלו על גרסה בינ"ל לאתר שלה PNINA LOVE, שיופנה ליהודים ולישראלים שגרים מחוץ לישראל.

אשת העסקים מחזיקה במותג הקוסמטיקה 'פנינה רוזנבלום' ובהמשך החלה לשווק מזון לחיות מחמד, שימשה במשך כמה חודשים כח"כ מטעם סיעת הליכוד, כיכבה בסדרת ריאליטי על עצמה בשם החיים על פי פנינה בערוץ !E, הופיעה בריאליטי רוקדים עם כוכבים, והשתתפה בפרק ההשקה של העונה החדשה של המרוץ למיליון (יחד עם בתה חן - והודחה כבר בתום הפרק הראשון בעקבות פציעה, א"כ). היא גם מפעילה בלוג באתר תפוז.

לפני כשנה הקימה אתר הכרויות שההרשמה אליו חינמית, אבל הוא כולל גם מסלול VIP שכולל גם פגישה אישית עם רוזנבלום, ועולה אלפי שקלים דמי הרשמה, ועוד 500 שקלים דמי מנוי חודשיים. בראיונות שקיימה הצהירה כי האתר רווחי.

"בגרסה החדשה תופנה ליהודים ולישראלים בכל העולם", היא מספרת בשיחה עם אייס. "כרגע אנחנו עובדים על פיצ'רים מיוחדים - כמו צ'ט אונליין, אינבוקס ועוד, וברגע שנסיים את זה בשבועות הקרובים, מתחיל לתרגם את האתר העברי לאנגלית".

-בישראל קל לך יחסית לשווק את האתר. בחו"ל זה כבר שונה לחלוטין. מה תעשי שם כדי להגיע ללקוחות?

"אני מתייחסת לנושא הזה בתכנית העסקית של האתר באנגלית. אנחנו בוחנים את כל הדברים להגיב ליהודים ולישראלים בחו"ל, אם באמצעות פרסום באתר הג'רוזלם פוסט או הערוץ הישראלי בחו"ל. אולי גם ניקח משרד יח"צ גדול בארה"ב שיעזור לנו להגיע לכל אותם לקוחות פוטנציאלים".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.