teenk מצטרף למערך הפרסום ב-Lee Cooper; יקים סטודיו לצילום סטילס ווידאו
מותג הג'ינסים והאופנה הבריטי Lee Cooper מרחיב את מערך הפרסום ומצרף לענבר מרחב G המטפל בו כיום את משרד הפרסום לצעירים ונוער teenk בבעלותו של יניב ויצמן .teenk יוביל את אסטרטגיית הפרסום החדשה של מותג האופנה בדיגיטל.
כניסת teenk למערך הפרסום של החברה היא על רקע הקמפיין האחרון של החברה במסגרתו הופקו 6 סרטוני פרסום שהתמקדו בגזרת האונליין תחת הכותרת: "Change Every Day" באמצעות ענבר מרחב G.
teenk המתמחה במובילי דעת קהל בקרב גילאי הנוער תגייס עבור Lee Cooper מאה מובילי דעת קהל ברשתות החברתיות (לכל אחד ממובילי הדעה אלפי עוקבים ברשתות החברתיות), אשר ישמשו כפרזנטורים של המותג ויציעו לצעירים המלצות ללוק יומי בוואטסאפ, באינסטגרם ועוד.
סתיו בניסטי, מנהלת השיווק של Lee Cooper: "אנחנו חיים בעולם דיגיטלי, בו הגולשים הצעירים מעלים וצורכים את התוכן שלהם בעצמם, הטרנדים משתנים בלחיצת כפתור והאינפורמציה עוברת במהירות האור. זו הסיבה שבחרנו לחשוף את הקולקציה שלנו באמצעות סרטונים ויראליים קצרים שמדברים בשפה של הקהל שלנו, זאת לצד השימוש ב-100 בני נוער אשר יהוו את הפנים החדשות של המותג בזירות הדיגיטליות, בדגש על האינסטגרם".
סרטוני Lee Cooper
בתוך כך, משרד הפרסום teenk מצרף לשורותיו לקוח נוסף - מותג ההנעלה ד"ר מרטנס מבית Originals, וכן משיק סטודיו חדש לצילומי סטילס ווידאו, בו יצולמו בין היתר הקמפיינים החדשים של הלקוחות מהתחום.
ב-teenk מסבירים כי "התחזקות המשרד בתחום האופנה והשקת הסטודיו החדש, נובעות בעיקרן מעלייה בדרישת הלקוחות לתוכן מצולם, זאת במקביל להתחזקות פלטפורמות דיגיטליות לרבות אינסטגרם, טאמבלר ו-vine בקרב הציבור הרחב בכלל ובני הנוער והצעירים בפרט. כפועל יוצא, חלק נרחב מהפעילות שתקיים teenk תתרחש בזירה האינסטגרמית, בשילוב זירות דיגיטליות אחרות ברשת".
יניב ויצמן, מנכ"ל משרד הפרסום teenk: "כמו בתחומים רבים, גם בתחום האופנה יש לפרוץ סף רעש אדיר ברמה הפרסומית והשיווקית על מנת להגיע אל הלקוחות הפוטנציאלים. כחלק מהמומחיות שלנו בבני נוער, מטרת הפעילויות והקמפיינים עם הלקוחות החדשים, היא לשים את בני הנוער בפרונט בליווי המותג. בדרך זו, יקבלו המותגים את החשיפה לקהל המטרה בדרך הנכונה והאפקטיבית ביותר".
כמה ירוויח אלמוג בוקר בחדשות 12 ומי הם העיתונאים עם השכר הגבוה ביותר?
קשת היא מונופול
בפועל, ההכנסות של קשת שנשלטת על ידי דודי ורטהיים, הבעלים של קוקה קולה בישראל ובנק מזרחי טפחות, גדולות פי 4-5 לפחות מרשת וגדולות מכל ההכנסות של ערוצי הטלוויזיה גם יחד. העוצמה והכוח נובעים גם מערוץ חדשות חזק וגם מרצועות הבידור הטובות של קשת לעומת המתחרים. ערוץ 13 (רשת) סובל פעמיים - גם מהתחזקות ערוץ 14 שנתפס כאתר הימני היחיד וגם מזה שהוא נחשב "אותו הדבר" וסוג של ניסיון העתקה לא מוצלח של קשת. במקביל למינוי של יוליה שמאלוב-ברקוביץ' למנכ"לית חברת חדשות 13 העיתונאים חששו משינוי הקו המערכתי של החדשות שנתפס בדומה לחדשות 12 כאנטי ביבי עם אג'נדה של שמאל-מרכז. במקביל הועזב רביב דרוקר והחלו עזיבות. ספי עובדיה עזב, וכעת אלמוג בוקר. ספי עובדיה עזב לתוכנית "עובדה" של אילנה דיין, גם היא מבית קשת. ההערכות בשוק מדברות על עלות שכר של בין 700 ל-800 אלף שקל לשנה לעובדיה. המעבר של עובדיה הוא עוד נקודה של כוח עבור ערוץ 12. הוא מתחיל להעביר לשורותיו טאלנטים ונראה כי הוא לא מפספס הזדמנויות. כעת, מעניין יהיה לראות האם ערוץ 13 יגיב - וכיצד ומה תהיה ההשפעה של שוק ההעברות החדש בתקשורת על ערוץ 14 (לאחרונה, אחרי שהכריז על מעבר לערוץ 13, ערוץ 14 סיכם על הישארותו של שרון גל).בוקר, כתב הדרום של הערוץ, שנחשב לעיתונאי מוערך, אמור להחליף את תמיר סטיינמן שעזב לאחרונה את תפקידו. ההערכות הן ששכרו ינוע בין 800 אלף שקל למיליון שקל בשנה.עמית סגל מעל 3 מיליון שקל בשנה; יונית לוי כ-2 מיליון שקל
הטאלנטים בחדשות 12 מרוויחים נהדר. על פי ההערכות שכרם מבטא עלות מעביד של בין 1.5 ל-2 מיליון שקל בשנה. כך מרוויחה גם יונית לוי, וכמוה דני קושמרו, אמנון אברמוביץ', עמית סגל ועוד. סגל נחשב לעיתונאי המרוויח בישראל, כשההערכות מדברות על הכנסות של מעל 3 מיליון שקל בשנה, כשבתוכן גם הכנסות מהספר המצליח וסדרת ההרצאות שהוא מעביר וכן כתיבת טור בידיעות אחרונות.
דרהי מתכוון להיכנס לתקשורת הדתית; שת"פ עם "כיכר השבת" ו"סרוגים"
דרהי ביקש את רשות התחרות לבדוק שת"פ שיכול להגיע עד כדי רכישה - רשות התחרות אישרה את המהלך; וכמה שווים האתרים?
איש העסקים פטריק דרהי קיבל לאחרונה את אישור רשות התחרות לשיתוף פעולה עם שניים מאתרי החדשות הבולטים במגזרים הדתי והחרדי "כיכר השבת" ו"סרוגים". לפי ההערכות, מדובר במהלך אסטרטגי שעשוי להתפתח לרכישה מלאה בעתיד, כאשר שווי האתרים מוערך בכ-45 עד 50 מיליון שקל. העסקה בוצעה באמצעות חברת נקסט ויז'ון מדיה, שנמצאת בבעלות עקיפה של דרהי.
אתרי "כיכר השבת" ו"סרוגים" פונים לקהלים מובהקים: הראשון נחשב לפופולרי במיוחד במגזר החרדי, והשני לציבור הציוני־דתי. שני האתרים הוקמו לפני למעלה מעשור ונחשבים לבעלי נוכחות דיגיטלית בולטת.
דרהי, שמחזיק כיום גם בערוץ החדשות i24NEWS, לצד החזקה בהוט, השיק בשנה שעברה מהדורה בעברית לערוץ i24NEWS תוך שהוא מגייס אליה שדרים ומגישים מערוצים אחרים. במקביל, דרהי מנסה מזה חודשים למכור את HOT, חברת התקשורת שבאמצעותה נכנס לישראל לפני שנים. לצורך כך נשכרו בנקי השקעות בינלאומיים, בהם רוטשילד ו-UBS. לפי הערכות, התמורה הנדרשת עומדת על בין 6 ל-8 מיליארד שקל.
בנוסף לפעילותו בתחום התקשורת, דרהי השלים לאחרונה את רכישת פרויקט הנדל"ן מנדרין אוריינטל בתל אביב, מגדלי הדולפינריום לשעבר, תמורת סכום מוערך של כ-900 מיליון שקל. מדובר ברכישה שבוצעה באמצעות חברת הרב קוק נווה צדק שבשליטתו, אשר קיבלה לידיה כ-94% ממניות חברת סיגייט המחזיקה בפרויקט.
- פטריק דרהי מסתבך - עלול לאבד את השליטה בענקית התקשורת, אלטיס
- אאוטבריין פספסה את צפי האנליסטים בהכנסות אך הכתה אותו ברווח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7