ה-TechDate של מקאן תל אביב מייצר מהלך ראשון: משחק "גמילה" להאגיס

ה-TechDate של מקאן מפגיש בין לקוחותיו לסטארטאפים לטובת יצירה והפקת מהלכים חדשניים. מקאן: "גאים בשת"פ שמשרת את האסטרטגיה של האגיס"
משה בנימין |

שידוך ראשון ל-TechDate של מקאן תל אביב: היוזמה שנוצרה כדי להפגיש בין לקוחות קבוצת מקאן תל אביב לסטארטאפים ישראליים לטובת יצירת מהלכים חדשניים מציגה את הפרי הראשון. שיתוף פעולה בין האגיס ישראל למפתחת המשחקים TinyTap בליווי מקאן דיגיטל הוליד את אפליקציית האגיס פול אפס.

האפליקציה שזמינה ב-App Store וב-Google Play היא משחק גמילה חדשני לילדים שמטרתה לאפשר להם ללמוד בצורה משחקית כיצד להיגמל מחיתולים. היא כוללת 8 מסכי משחק ופעילות ומיועדת לילדים בגילאי 2-4. בין השאר הילדים יוכלו ללמוד להבחין בין רטוב ויבש, איך משתמשים בסיר, מתי נוטלים ידיים וכן הלאה.

בשלב זה, האפליקציה צפויה להיות מוטמעת בשוק הישראלי ובעתיד קיימת כוונה להטמיע את השת"פ ברמת מותג האגיס הבינלאומי. מעבר לכך, חוגלה-קימברלי, יבואנית האגיס לישראל, בוחנת בימים אלה שת"פים נוספים עם TinyTap.

הרעיון של TinyTap מבוסס על אפליקציה חינמית המיועדת לאייפד ומאפשרת ליצור משחקים חינוכיים ולימודיים בקלות ובמהירות. Tinytap זכו גם במקום הראשון בתחרות של וריזון בכנס ה CES ב2014. בעזרת הטכנולוגיה הייחודית של TinyTap, הפיתוח של אפליקציית משחק הגמילה "האגיס פול אפס" נעשה בצורה מהירה ויעילה ובעלויות נמוכות יותר מפיתוח מלא של אפליקציה.

אלאב הורוביץ, סמנכ"לית 'מקאן דיגיטל' ומובילת היחידה המחברת בין סטרטאפים לחברות ענק ציינה: "אנו גאים בשת"פ שנרקם ומשרת את האסטרטגיה של 'האגיס פול אפס' כחיתול גמילה מוביל בשוק. השת"פ ורעיון ה- TechDate נולדו מתוך הבנה שעולם הפרסום מתקדם ממחוזות המדיה המסורתית למדיומים דיגיטליים ולכן אנו נדרשים להמציא את עולם הפרסום הדיגיטלי מחדש". עוד הוסיפה הורוביץ: "חיבורים בין חברות קמעונאיות לסטארט-אפים ישראליים משרתים גם את רעיון החדשנות שהצרכנים דורשים וגם את ישראל כשוק יעד רלוונטי עבור חברות בינלאומיות".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.