עולה דרגה: קרין קטש מונתה למשנה למנכ"ל בחברת הסושיאל 'רהב מדיה'
קרין קטש (32) מונתה למשנה למנכ"ל רהב מדיה, סוכנות המדיה החברתית מקבוצת רני רהב תקשורת.
קטש, מנהלת צוות בסוכנות המדיה מזה שנתיים, היא מראשוני העובדים בחברה, שהוקמה בנובמבר 2010. לפני כן עבדה במשרד יחסי הציבור מורל-צור בזמן שהוחזק בשותפות על ידי מוטי מורל ורונן צור. קטש הייתה ממקימי מחלקת המדיה החברתית במשרד יחסי הציבור.
קטש תשמש בתפקידה תחת מנכ"ל החברה - העיתונאי לשעבר ירון פרוסט. לדבריה: "אני שמחה על התפקיד ומאמינה שאנחנו הולכים אל עבר עתיד חדש, טכנולוגי ומפתיע".
בתוך כך הודיע פרוסט, על שינוי שמה של החברה מ'רהב מדיה חברתית' ל'רהב מדיה'. צעד קוסמטי שמגיע על רקע כניסת הסוכנות לתחומים חדשים שאינם רק מדיה חברתית.
- 7.רהב = הון + שילטון + להיות בארון (ל"ת)go 30/09/2014 10:45הגב לתגובה זו
- 6.שרה 23/09/2014 16:31הגב לתגובה זוברכות,השמים הם הגבול,בהצלחה.
- 5.תותחית. בהצלחה (ל"ת)ערן 23/09/2014 16:10הגב לתגובה זו
- 4.פית פייסבוק 23/09/2014 15:42הגב לתגובה זומישהו יכול לכתוב לי סטטוס על אהבה/קסם עד שהוא יחזור?
- טרול אינסטגרם 23/09/2014 17:06הגב לתגובה זודיבורים יפים שאין להם כיסוי
- פיית הנצנצים 23/09/2014 15:48הגב לתגובה זואהבה ומשלים.
- 3.רחלי 23/09/2014 15:36הגב לתגובה זושיהיה בהצלחה בתפקיד החדש :)
- 2.תותחית! הכי מגיע לה. (ל"ת)מכיר אותה 23/09/2014 15:36הגב לתגובה זו
- 1.והכלב של השכן שלי איבד את בתוליו (ל"ת)בובו 23/09/2014 15:30הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.