ואלו הזוכים: המכללה האקדמית כנרת בחרה ב'ירקוני' ו'בן חורין אלכסנדרביץ''
לאחר 4 שנים של עבודה משותפת עם משרד הפרסום ליאו ברנט - המכללה האקדמית כנרת בחרה בפרסום ירקוני בבעלותו של ג'רי ירקוני לטיפול בתקציב הפרסום שלה, עם תום המכרז שיצא לדרכו לפני 3 חודשים - כך נודע לאייס. בשלב הגמר של המכרז על תקציב הפרסום של המכללה התמודדו בנוסף ל'ליאו ברנט' גם 'מקאן ואלי' ו'בורודה קפלן'.
במקביל לבחירת משרד הפרסום החדש, המכללה ניהלה הליך מכרזי לבחירת משרד לייעוץ תקשורתי. במכרז זה זכה בן חורין אלכסנדרוביץ בבעלותם של איתי בן חורין וטל אלכסנדרוביץ'. מולו התמודדו במכרז גם גיא אופק, ו'פאר לוין' בבעלותם של ממי פאר ואיתן לוין.
יש לציין כי המכרז, לפחות בגזרת הפרסום, לא כלל הצגת כיוון אסטרטגי וקריאטיבי עתידי למכללה, אלא בחינה של יכולות המשרד ותיק העבודות. במכללה גם הפרידו בין העובדה שבינה לבין 'מקאן ואלי' קיים שת"פ בלימודי פרסום במסגרתו בכירי מקאן מרצים לסטודנטים, ונראה כי עובדה זו לא העניקה למקאן יתרון כלשהו. על פי הערכות - תקציב הפעילות השיווקית הכוללת צפוי לעמוד על כ-3.5 מיליון שקלים.
מאיר בן אלחנן מנהל מערך השיוווק והיח"צ של המכללה האקדמית כנרת אישר את הפרטים ואמר לאייס: "לאור האתגרים העומדים בפני המכללה, ולקראת חגיגות ה-50 להיווסדה הנהלת המכללה בחרה לתת דגש על נושא יחסי הציבור ולהיערך אסטרטגית לקראת אתגרים אלה בשילוב של משרד יח"צ מוביל עם משרד פרסום מקצועי בעל הבנה בתחום הלימודים". עוד הוסיף בן אלחנן "בהזדמנות זו אנו רוצים להודות לצוות המקצועי והמסור של ליאו ברנט על 4 שנות עבודה משותפת".
- משנים אסטרטגיה פרסומית: טל פרידמן יהיה הפרזנטור של ווישור
- weSure מחליפה משרד פרסום: גייסה את בורודה קפלן
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 15.יצליח לכינרת (ל"ת)דודי 15/09/2014 19:49הגב לתגובה זו
- 14.עובר ושב 14/09/2014 20:16הגב לתגובה זותותחים עם שירות טוב בלי פלצנות תלאביבית
- 13.רונן 14/09/2014 16:11הגב לתגובה זושמח בשבילכם. אתם ראויים לכול שבח.
- 12.גיל 14/09/2014 16:05הגב לתגובה זומשרד מקצועי. כנרת בידיים טובות
- מניסיון 15/09/2014 19:48הגב לתגובה זויצרני תוצאות.
- 11.עוד לקוח 14/09/2014 10:47הגב לתגובה זושנה טובה לג'רי והמשרד.
- 10.לקוח של ירקוני 14/09/2014 10:45הגב לתגובה זופשוט מקצוענים. פשוט בני אדם. כינרת אתם זכיתם
- 9.רון 14/09/2014 10:43הגב לתגובה זוחבל שאין כמותם עוד בצפון..אנחנו נהנים מהם כמשרד הפרסום אחרי שנים עם מדינת תלאביב
- 8.מכיר מבפנים 11/09/2014 23:31הגב לתגובה זובחירה מטופשת...
- 7.בחזרה לעבר. משרד של אינצ׳ים. עלאק אסטרטגיה. (ל"ת)משקיף 11/09/2014 21:32הגב לתגובה זו
- 6.מאיה 11/09/2014 21:07הגב לתגובה זומשרד מצויין
- 5.סתם אדם 11/09/2014 16:49הגב לתגובה זואיזה כיף למכללה שבחרה במשרד הזה. כל אחד מהאנשים שם מקצוען אמיתי.
- 4.מהענף 11/09/2014 16:42הגב לתגובה זובכולם מנצח בן חורין ואלכסנדרוביץ? מה קורה כאן? איך הם מנצחים בהכל?
- 3.עברייה 11/09/2014 16:10הגב לתגובה זוירקוני - תותחים.
- 2.עידן 11/09/2014 15:14הגב לתגובה זושם בבן חורין...
- מנהל שיוק מדופלם 16/09/2014 21:50הגב לתגובה זוהמנהל שיוק שלהם הוא ברמה נמוכה מאוד לפחות הם לקחו משרד פרסום עם ניסיון בתחום האקדמיה
- 1.בחירה ראויה ... (ל"ת)מיקי 11/09/2014 13:59הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
