המכללה האקדמית כנרת
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

ואלו הזוכים: המכללה האקדמית כנרת בחרה ב'ירקוני' ו'בן חורין אלכסנדרביץ''

המכרז שיצא לדרכו לפני 3 חודשים וכלל שירותי יח"צ ופרסום הסתיים עם בחירת שני המשרדים. תקציב הפעילות השיווקית צפוי לעמוד על 3.5 מ' שקל
משה בנימין | (17)

לאחר 4 שנים של עבודה משותפת עם משרד הפרסום ליאו ברנט - המכללה האקדמית כנרת בחרה בפרסום ירקוני בבעלותו של ג'רי ירקוני לטיפול בתקציב הפרסום שלה, עם תום המכרז שיצא לדרכו לפני 3 חודשים - כך נודע לאייס. בשלב הגמר של המכרז על תקציב הפרסום של המכללה התמודדו בנוסף ל'ליאו ברנט' גם 'מקאן ואלי' ו'בורודה קפלן'.

במקביל לבחירת משרד הפרסום החדש, המכללה ניהלה הליך מכרזי לבחירת משרד לייעוץ תקשורתי. במכרז זה זכה בן חורין אלכסנדרוביץ בבעלותם של איתי בן חורין וטל אלכסנדרוביץ'. מולו התמודדו במכרז גם גיא אופק, ו'פאר לוין' בבעלותם של ממי פאר ואיתן לוין.

יש לציין כי המכרז, לפחות בגזרת הפרסום, לא כלל הצגת כיוון אסטרטגי וקריאטיבי עתידי למכללה, אלא בחינה של יכולות המשרד ותיק העבודות. במכללה גם הפרידו בין העובדה שבינה לבין 'מקאן ואלי' קיים שת"פ בלימודי פרסום במסגרתו בכירי מקאן מרצים לסטודנטים, ונראה כי עובדה זו לא העניקה למקאן יתרון כלשהו. על פי הערכות - תקציב הפעילות השיווקית הכוללת צפוי לעמוד על כ-3.5 מיליון שקלים.

מאיר בן אלחנן מנהל מערך השיוווק והיח"צ של המכללה האקדמית כנרת אישר את הפרטים ואמר לאייס: "לאור האתגרים העומדים בפני המכללה, ולקראת חגיגות ה-50 להיווסדה הנהלת המכללה בחרה לתת דגש על נושא יחסי הציבור ולהיערך אסטרטגית לקראת אתגרים אלה בשילוב של משרד יח"צ מוביל עם משרד פרסום מקצועי בעל הבנה בתחום הלימודים". עוד הוסיף בן אלחנן "בהזדמנות זו אנו רוצים להודות לצוות המקצועי והמסור של ליאו ברנט על 4 שנות עבודה משותפת".

תגובות לכתבה(17):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 15.
    יצליח לכינרת (ל"ת)
    דודי 15/09/2014 19:49
    הגב לתגובה זו
  • 14.
    עובר ושב 14/09/2014 20:16
    הגב לתגובה זו
    תותחים עם שירות טוב בלי פלצנות תלאביבית
  • 13.
    רונן 14/09/2014 16:11
    הגב לתגובה זו
    שמח בשבילכם. אתם ראויים לכול שבח.
  • 12.
    גיל 14/09/2014 16:05
    הגב לתגובה זו
    משרד מקצועי. כנרת בידיים טובות
  • מניסיון 15/09/2014 19:48
    הגב לתגובה זו
    יצרני תוצאות.
  • 11.
    עוד לקוח 14/09/2014 10:47
    הגב לתגובה זו
    שנה טובה לג'רי והמשרד.
  • 10.
    לקוח של ירקוני 14/09/2014 10:45
    הגב לתגובה זו
    פשוט מקצוענים. פשוט בני אדם. כינרת אתם זכיתם
  • 9.
    רון 14/09/2014 10:43
    הגב לתגובה זו
    חבל שאין כמותם עוד בצפון..אנחנו נהנים מהם כמשרד הפרסום אחרי שנים עם מדינת תלאביב
  • 8.
    מכיר מבפנים 11/09/2014 23:31
    הגב לתגובה זו
    בחירה מטופשת...
  • 7.
    בחזרה לעבר. משרד של אינצ׳ים. עלאק אסטרטגיה. (ל"ת)
    משקיף 11/09/2014 21:32
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    מאיה 11/09/2014 21:07
    הגב לתגובה זו
    משרד מצויין
  • 5.
    סתם אדם 11/09/2014 16:49
    הגב לתגובה זו
    איזה כיף למכללה שבחרה במשרד הזה. כל אחד מהאנשים שם מקצוען אמיתי.
  • 4.
    מהענף 11/09/2014 16:42
    הגב לתגובה זו
    בכולם מנצח בן חורין ואלכסנדרוביץ? מה קורה כאן? איך הם מנצחים בהכל?
  • 3.
    עברייה 11/09/2014 16:10
    הגב לתגובה זו
    ירקוני - תותחים.
  • 2.
    עידן 11/09/2014 15:14
    הגב לתגובה זו
    שם בבן חורין...
  • מנהל שיוק מדופלם 16/09/2014 21:50
    הגב לתגובה זו
    המנהל שיוק שלהם הוא ברמה נמוכה מאוד לפחות הם לקחו משרד פרסום עם ניסיון בתחום האקדמיה
  • 1.
    בחירה ראויה ... (ל"ת)
    מיקי 11/09/2014 13:59
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות

הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14

גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות. 

מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.

מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.

מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות

הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14

גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות. 

מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.

מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.