גורי אלפי אונו
צילום: צילום מסך
TV

קראק וג.יפית: צפו בפרק הראשון בסדרה של גורי אלפי - על פרזנטורים בפרסום

אייס מציג את הפרק ה-1 בסדרת הרשת החדשה של אלפי והקריה האקדמית אונו. האורחים: ג. יפית, מיכאל הנגבי, ברק קלמנוביץ' וד"ר מיכל שפירא
אייס | (9)

סדרת הרשת החדשה של גורי אלפי עולה היום (יום א') לאוויר, וההמתנה הייתה שווה. הסדרה שעוסקת בפרסום ומארחת פרסומאים בכירים, הופקה על ידי קופי המקלדות ודבי אנד רון דיגיטל עבור החוג לתקשורת ופרסום של הקריה האקדמית אונו.

במהלך הסדרה שתכלול 9 פרקים, ישתתפו בה בכירים כגון יורם דמבינסקי - מנכ"ל ומבעלי JWT ישראל, גיא בר - מנכ"ל משותף ב-y&r, גיל סמסונוב - שותף בגליקמן נטלר סמסונוב ועוד,

הפרק הראשון עוסק בפרזנטורים בפרסום, ומארח את השחקן מיכאל הנגבי, אושיית הפרסום ג.יפית - יו"ר קבוצת התקשורת G,

ברק קלמנוביץ' - סמנכ"ל המסחר של ynet, וד"ר מיכל שפירא מהחוג לתקשורת של הקריה האקדמית.

קרדיטים

משתתפים (לפי סדר הא"לף בי"ת): אביבה מרטין, ברק קלמנוביץ', ג. יפית, גיא בר, גיל סמסונוב, יורם דמבינסקי, ינון לנדברג, ליאור צורף, מיכאל הנגבי, מיכל שפירא, רועי גפן, רמי רושקביץ

כתיבה, בימוי והפקה - קופי המקלדות: ארז בן ארי, ברק כהן, גורי אלפי, דרור ויידמן

הג'ינג'ים: מאיה סובול ואיל אפטר

ייזום והפקה: רון שלי

סוכנות אינטראקטיב: דבי אנד רון דיגיטל

צלם ראשי: רועי גלוסקא

צלמים: אריה סנדומירסקי, קובי שרביט

סאונד ופרומפטר: איתמר גולדמן

איפור: מרב ברוש, שלי סער

עריכה ואפטר: דניאל פליק

עיצוב גרפי: אודליה ליפשיץ

מוזיקה מקורית: יניב רווה

סמנכ"ל שיווק הקריה האקדמית אונו: ישי כץ שיינפלד

דוברות ויחסי ציבור הקריה האקדמית אונו: איילה רשף

ייצוג גורי אלפי: זוהר יעקובסון

ייצוג אביבה מרטין: סוכנות גלית טל

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    ישראלי מיזרעאל 31/08/2014 18:03
    הגב לתגובה זו
    העין שלי קלטה משהו מעניין : טוקבק "טוב" וטוקבק "מכסח" , וחוזר חלילה ...או שסתם מקריות ? נראה את ההמשך או כמו שאומרים "נמשיך לעקוב"...
  • 7.
    חבורת הזבל 8 25/08/2014 22:18
    הגב לתגובה זו
    לפעמים זה גם מביך.
  • 6.
    זה פשוט מעולה (ל"ת)
    לירן 25/08/2014 14:23
    הגב לתגובה זו
  • אלי 29/08/2014 12:48
    הגב לתגובה זו
    חוץ מדני דנון
  • 5.
    קורע (ל"ת)
    יעל 25/08/2014 14:09
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    משעמם (ל"ת)
    25/08/2014 13:40
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    ענק ענק ענק. גורי משדרג כל דבר שהוא נוגע בו (ל"ת)
    שלי 25/08/2014 13:33
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    זה גרוע ומביך, מה נסגר אתכם? (ל"ת)
    מוטי 25/08/2014 13:32
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יא מלך!! 25/08/2014 12:59
    הגב לתגובה זו
    לוקח בהליכה את כל אנשי הקריאייטיב הפלצנים
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.