קראק וג.יפית: צפו בפרק הראשון בסדרה של גורי אלפי - על פרזנטורים בפרסום
סדרת הרשת החדשה של גורי אלפי עולה היום (יום א') לאוויר, וההמתנה הייתה שווה. הסדרה שעוסקת בפרסום ומארחת פרסומאים בכירים, הופקה על ידי קופי המקלדות ודבי אנד רון דיגיטל עבור החוג לתקשורת ופרסום של הקריה האקדמית אונו.
במהלך הסדרה שתכלול 9 פרקים, ישתתפו בה בכירים כגון יורם דמבינסקי - מנכ"ל ומבעלי JWT ישראל, גיא בר - מנכ"ל משותף ב-y&r, גיל סמסונוב - שותף בגליקמן נטלר סמסונוב ועוד,
הפרק הראשון עוסק בפרזנטורים בפרסום, ומארח את השחקן מיכאל הנגבי, אושיית הפרסום ג.יפית - יו"ר קבוצת התקשורת G,
ברק קלמנוביץ' - סמנכ"ל המסחר של ynet, וד"ר מיכל שפירא מהחוג לתקשורת של הקריה האקדמית.
קרדיטים
משתתפים (לפי סדר הא"לף בי"ת): אביבה מרטין, ברק קלמנוביץ', ג. יפית, גיא בר, גיל סמסונוב, יורם דמבינסקי, ינון לנדברג, ליאור צורף, מיכאל הנגבי, מיכל שפירא, רועי גפן, רמי רושקביץ
כתיבה, בימוי והפקה - קופי המקלדות: ארז בן ארי, ברק כהן, גורי אלפי, דרור ויידמן
הג'ינג'ים: מאיה סובול ואיל אפטר
ייזום והפקה: רון שלי
סוכנות אינטראקטיב: דבי אנד רון דיגיטל
צלם ראשי: רועי גלוסקא
צלמים: אריה סנדומירסקי, קובי שרביט
סאונד ופרומפטר: איתמר גולדמן
איפור: מרב ברוש, שלי סער
עריכה ואפטר: דניאל פליק
עיצוב גרפי: אודליה ליפשיץ
מוזיקה מקורית: יניב רווה
סמנכ"ל שיווק הקריה האקדמית אונו: ישי כץ שיינפלד
דוברות ויחסי ציבור הקריה האקדמית אונו: איילה רשף
ייצוג גורי אלפי: זוהר יעקובסון
ייצוג אביבה מרטין: סוכנות גלית טל
- 8.ישראלי מיזרעאל 31/08/2014 18:03הגב לתגובה זוהעין שלי קלטה משהו מעניין : טוקבק "טוב" וטוקבק "מכסח" , וחוזר חלילה ...או שסתם מקריות ? נראה את ההמשך או כמו שאומרים "נמשיך לעקוב"...
- 7.חבורת הזבל 8 25/08/2014 22:18הגב לתגובה זולפעמים זה גם מביך.
- 6.זה פשוט מעולה (ל"ת)לירן 25/08/2014 14:23הגב לתגובה זו
- אלי 29/08/2014 12:48הגב לתגובה זוחוץ מדני דנון
- 5.קורע (ל"ת)יעל 25/08/2014 14:09הגב לתגובה זו
- 4.משעמם (ל"ת)25/08/2014 13:40הגב לתגובה זו
- 3.ענק ענק ענק. גורי משדרג כל דבר שהוא נוגע בו (ל"ת)שלי 25/08/2014 13:33הגב לתגובה זו
- 2.זה גרוע ומביך, מה נסגר אתכם? (ל"ת)מוטי 25/08/2014 13:32הגב לתגובה זו
- 1.יא מלך!! 25/08/2014 12:59הגב לתגובה זולוקח בהליכה את כל אנשי הקריאייטיב הפלצנים
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
