"רק תעשייה חזקה יכולה לצחוק על עצמה מידי פעם - כולם שיתפו פעולה ונהנו"
השבוע צפויה לעלות לאוויר סדרת רשת חדשה על פרסום בהגשת גורי אלפי. התכנית הופקה על ידי קופי המקלדות ודבי אנד רון דיגיטל עבור החוג לפרסום ותקשורת שיווקית בקריה האקדמית אונו. כבר מצפייה ראשונה בפרומו של התכנית אפשר לראות שאלפי הרשה לעצמו להתפרע על חשבון הפרסומאים שזומנו לשבת איתו לראיון אחד על אחד.
החוג לפרסום ותקשורת באונו, עבורו הופקה התכנית לקראת פתיחת שנת הלימודים הבאה, הוא אחד מהמוסדות שמגדלים את הדור הבא של ענף הפרסום. סמנכ"ל השיווק של הקריה האקדמית ישי כץ שינפלד אומר לאייס: "שוק הפרסום והתקשורת משתנה בעוצמות ובמהירות אדירה ולכן חשוב שהבוגרים יהיו בעלי הבנה עמוקה בפרסום ושיווק מצד אחד ובעלי יכולת למידה של השינויים האינסופיים בתחום מצד שני. אנו מתכננים לסטודנטים תכנית מרתקת ומפתיעה בה יזכו לסדנאות שאין כמותן באקדמיה בישראל ווגם נגיעה מיוחדת מחו"ל שאיני יכול לספר עליה עדיין".
על תגובת הנגד שעלולה להתקבל מהתעשייה בעקבות הסדרה של גורי שצוחקת על הענף והעוסקים בו אומר כץ שינפלד: "הפוך. מדובר בתכנית סאטירה שנועדה לחשוף את המוחות היצירתיים מאחורי עולם הפרסום. כל המרואיינים שיתפו פעולה ונהנו. רק תעשייה חזקה יכולה להרשות לעצמה לצחוק על עצמה מידי פעם. רצינו לאפשר לסטודנטים שלנו ולכל מי שעוסק או מתעניין בעולם הפרסום והשיווק הצצה ייחודית ומעניינת לסוגיות השונות שאיתם מתמודד הענף בזווית סאטירית ושונה. גורי אלפי הצליח להוציא מהמרואיינים את המיטב ואין מתאים ממנו לייצר זוהר נוסף לעולם הפרסום.
כבר הספקנו לקבל תגובות נלהבות מבכירי הענף וגם בקשות להשתתף בסדרה הבאה...כך שזה אומר הרבה".
-אם גורי אלפי הוא סימן לבאות - מה מצפה לסטודנטים שלכם בחוג לתקשורת ופרסום בעונה הבאה?
"התואר בפרסום ותקשורת שיווקית בקריה האקדמית אונו הינו תואר ראשון וייחודי מסוגו בארץ. מטרתו לתת ערך אמיתי לתעשיית הפרסום והשיווק בישראל ולהקנות יתרון תחרותי לבוגרי התכנית שרוצים להיכנס לתעשייה ולהיות מקצוענים בתחום. חשוב לנו להעניק לסטודנטים חוויה יישומית ומרחיבת אופקים אשר מכינה את הבוגרים להיות במצב תמידי של למידה מחדש".
הצצה ראשונה לסדרה (פרומו)
-איך העידן הטכנולוגי החדש בא כיום לידי ביטוי בלימודי פרסום - זה נראה כאילו האקדמיה היא תמיד כמה צעדים מאחור?
"תחום הדיגיטל הינו מרכיב מרכזי בלימודי התואר בפרסום ותקשורת שיווקית. תפקידנו כאקדמיה להעניק ידע, כלים ולשפר את יכולת הלמידה של הסטודנטים. רגע אחרי שהסטודנט יעזוב את הלימודים יהיו אינסוף עדכונים ואפשרויות פרסום חדשות ולכן מטרתנו העיקרית היא להביא את הסטודנט למצב שיוכל להתמודד עם שינויים אלו, ללמוד אותם וליישם בהצלחה את העקרונות והידע שלמד".
- מה למדתם מהפידבק של הסטודנטים שלכם לאורך השנים על לימודי פרסום - מה הצורך הבולט שלהם?
"מדובר בדור דיגיטלי שנגיש למידע באופן שלא היה בעבר. כתוצאה מכך אנו מקבלים סטודנטים סקרנים שאינם מקבלים כמעט שום דבר כתורה מסיני. סטודנטים ספקנים, יצירתיים עם פחות קיבעונות מחשבתיים ומבינים היטב את העדר הגבולות הגלובליים".
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
- מנגד איך את מתאימים את הסטודנטים לצרכים של ענף הפרסום כיום?
"בונים תכנית כמו שלנו".
- 3.דורי 25/08/2014 09:55הגב לתגובה זומעולה מעולה מעולה
- 2.ליאור שליין 24/08/2014 18:24הגב לתגובה זומפתח תחביבים עד לעונה הבאה?
- 1.מעריץ 24/08/2014 18:24הגב לתגובה זומצפה לראות את הסדרה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
