בנק הפועלים מגייס שחקנית רכש חדשה: יעל דרומי תחל לעבוד כיועצת חיצונית
בנק הפועלים מגייס לשורותיו את יעל דרומי, לשעבר עורכת מוסף "ממון" של ידיעות אחרונות - כך נודע לאייס.
דרומי שסיימה בתחילת השנה קריירה של 15 שנה בעיתונות חברה ל'גילאב אסטרטגיה וייעוץ תקשורתי', בבעלות אבי שוברט ומשה גל. עם הצטרפותה של דרומי - המשרד שם דגש על שיתופי פעולה בין גורמים עסקיים לבין גורמי מדיה - ולמשבצת זו גויסה דרומי על ידי הבנק.
בבנק הפועלים אישרו את הידיעה ואמרו לאייס: "יעל דרומי מייעצת לבנק בנושאים שונים". בבנק סירבו להרחיב מעבר לכך. דרומי סירבה להגיב לידיעה.
- 11.שמעון 17/08/2014 22:42הגב לתגובה זוהיה בממון שהרעיד את המדינה? שפגע בטייקונים? בחייכם.
- 10.g,ubth 17/08/2014 17:26הגב לתגובה זודרומי עזרה לציון קינן מנכל פועלים בכל מיני צורות כשהיתה עורכת ממון והוא היה חשוד ( תשאלו בדסק ממון( והוא גומל לה עכשיו בריטיינר נדיב. איפה מפקח הבנקים?
- 9.תסגור להם קמפיין מסחרי בממון כמו לתעשיינים (ל"ת)רונן 14/08/2014 13:15הגב לתגובה זו
- 8.יונתן 14/08/2014 11:22הגב לתגובה זועבדתי איתה בידיעות, עורכת בחסד ובעלת אתיקה גבוהה. אחרי שסיימה את התפקיד הלכה לעבוד בייעוץ תקשורתי - מה הבעיה עם זה? אסור לה להתפרנס??
- 7.מכיר אותה 14/08/2014 11:21הגב לתגובה זויעל בחורה מוכשרת וחכמה, הייתה עורכת מדהימה וכעת יועצת מדהימה. למה סתם לכלכך?
- 6.נמוך 13/08/2014 19:26הגב לתגובה זועורכת עלובה שהיתה יחצנית ונשארה יחצנית
- דני 16/08/2014 17:50הגב לתגובה זואם ניסית להעליב.
- 5.מי היה מאמין שלבנק הפועלים יש כסף לעוד יועץ? (ל"ת)החשב 13/08/2014 19:15הגב לתגובה זו
- 4.למכירה בזול אתיקה של עיתונאים ועורכים (ל"ת)עיתונאי 13/08/2014 18:47הגב לתגובה זו
- 3.13/08/2014 18:00הגב לתגובה זוכאחת שדרומי היתה עורכת שלה מובן למה הפועלים בחר בה.אשת מקצוע ברמה גבוהה עם יושרה ובן אדם.זן נדיר
- 2.במקום גיתם???????????????? (ל"ת)וואו 13/08/2014 17:59הגב לתגובה זו
- 1.מה עם גיתם IM? (ל"ת)Yanai 13/08/2014 17:06הגב לתגובה זו
- היא בעולם היח"צ... הם ממשיכים כמו תמיד בהכל (ל"ת)הדרומית 13/08/2014 18:24הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.