בנק הפועלים מגייס שחקנית רכש חדשה: יעל דרומי תחל לעבוד כיועצת חיצונית

דרומי שסיימה בתחילת השנה קריירה של 15 שנה בעיתונות שכללו גם את עריכת "ממון" של ידיעות, חברה בתחילת השנה למשרד היח"צ גילאב תקשורת
משה בנימין | (13)

בנק הפועלים מגייס לשורותיו את יעל דרומי, לשעבר עורכת מוסף "ממון" של ידיעות אחרונות - כך נודע לאייס.

דרומי שסיימה בתחילת השנה קריירה של 15 שנה בעיתונות חברה ל'גילאב אסטרטגיה וייעוץ תקשורתי', בבעלות אבי שוברט ומשה גל. עם הצטרפותה של דרומי - המשרד שם דגש על שיתופי פעולה בין גורמים עסקיים לבין גורמי מדיה - ולמשבצת זו גויסה דרומי על ידי הבנק.

בבנק הפועלים אישרו את הידיעה ואמרו לאייס: "יעל דרומי מייעצת לבנק בנושאים שונים". בבנק סירבו להרחיב מעבר לכך. דרומי סירבה להגיב לידיעה.

תגובות לכתבה(13):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    שמעון 17/08/2014 22:42
    הגב לתגובה זו
    היה בממון שהרעיד את המדינה? שפגע בטייקונים? בחייכם.
  • 10.
    g,ubth 17/08/2014 17:26
    הגב לתגובה זו
    דרומי עזרה לציון קינן מנכל פועלים בכל מיני צורות כשהיתה עורכת ממון והוא היה חשוד ( תשאלו בדסק ממון( והוא גומל לה עכשיו בריטיינר נדיב. איפה מפקח הבנקים?
  • 9.
    תסגור להם קמפיין מסחרי בממון כמו לתעשיינים (ל"ת)
    רונן 14/08/2014 13:15
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    יונתן 14/08/2014 11:22
    הגב לתגובה זו
    עבדתי איתה בידיעות, עורכת בחסד ובעלת אתיקה גבוהה. אחרי שסיימה את התפקיד הלכה לעבוד בייעוץ תקשורתי - מה הבעיה עם זה? אסור לה להתפרנס??
  • 7.
    מכיר אותה 14/08/2014 11:21
    הגב לתגובה זו
    יעל בחורה מוכשרת וחכמה, הייתה עורכת מדהימה וכעת יועצת מדהימה. למה סתם לכלכך?
  • 6.
    נמוך 13/08/2014 19:26
    הגב לתגובה זו
    עורכת עלובה שהיתה יחצנית ונשארה יחצנית
  • דני 16/08/2014 17:50
    הגב לתגובה זו
    אם ניסית להעליב.
  • 5.
    מי היה מאמין שלבנק הפועלים יש כסף לעוד יועץ? (ל"ת)
    החשב 13/08/2014 19:15
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    למכירה בזול אתיקה של עיתונאים ועורכים (ל"ת)
    עיתונאי 13/08/2014 18:47
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    13/08/2014 18:00
    הגב לתגובה זו
    כאחת שדרומי היתה עורכת שלה מובן למה הפועלים בחר בה.אשת מקצוע ברמה גבוהה עם יושרה ובן אדם.זן נדיר
  • 2.
    במקום גיתם???????????????? (ל"ת)
    וואו 13/08/2014 17:59
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מה עם גיתם IM? (ל"ת)
    Yanai 13/08/2014 17:06
    הגב לתגובה זו
  • היא בעולם היח"צ... הם ממשיכים כמו תמיד בהכל (ל"ת)
    הדרומית 13/08/2014 18:24
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.