ניו מדיה: חברת החוצות 'רפיד ויז'ן' תציע פרסום על כדור פורח - במחיר קיר באיילון
הנסיון האחרון להפסקת אש (שנכון לשעה זו עדיין מחזיק מעמד) מעניק לתעשיית הפרסום הזדמנות ראשונה לחזור לשגרה. ראשונה לשוב לפסי עבודה היא חברת החוצות רפיד ויז'ן שמציגה בפני המפרסמים חדשנות - עתיקת יומין: פרסום על כדור פורח.
על פי נתוני החברה, הכדור הפורח שמיוצר בחו"ל יתנוסס לגובה של 30 מטרים, והפרסום עליו ייראה למרחק של 300 מ"ר. שטח הפרסום על הכדור הפורח הוא בגודל של למעלה מ-300 מ"ר לכל חזית. הכדור, שיוצב בצמתים מרכזיים בגוש דן, מעוגן כל העת לקרקע.
בחברה מוסרים עוד כי "ההחלטה להשקיע בפלטפורמה החדשה התקבלה לאחר שהתחום נבחן בקפידה ולאחר בחינת תוצאות פיילוטים דומים בעולם, שהצביעו על אפקטיביות גדולה ביחס של פי 7, אל מול פלטפורמות פרסום קונבנציונאליות".
הבלון הפורח הוא כלי תעופה מאויש לכל דבר שמופעל תחת תקנות הטיס הישראליות וזקוק לאישורים מרשות התעופה האזרחית (רת"א). עלות הפרסום על כדור פורח תשתנה בהתאם למיקום הכדור וזמן השהייה באוויר, התמחור יהיה דומה לתמחור של קירות מבוקשים באיילון.
יוסי ירקוני, מנכ"ל רפיד ויז'ן : "הכדור הפורח שאנו משיקים עונה על מספר מטרות הנכונות לכל מפרסם. ראשית, בהיותו מדיה גדולה, בולטת ומרשימה. שנית, מיקום הכדור הינו בצירי התנועה הראשיים, תוך יכולת לדלג ממיקום למיקום במהלך הקמפיין. חשוב מכל שלהבדיל ממרבית אמצעי החשיפה המקובלים בשילוט חוצות ונמצאים במקביל לכיוון התנועה כך שאפקטיביים רק במעבר סמוך אליהם, שטח הפרסום שעל גבי הכדור הינו בניצב לכיוון התנועה ומאפשר חשיפה למסר ממרחק רב".
- 17.יוסי ורוז. רוז ויוסי. אההה (ל"ת)מישל 15/08/2014 06:21הגב לתגובה זו
- 16.אורית 15/08/2014 06:18הגב לתגובה זואו שאת יוסי ירקוני עצמו או שאת והוא...(מה שקורה ברפיד נשאר ברפיד...). המנכ״ל הזה הזוי. לקח את מה שנשאר לנו ברפיד ומביא איתו רעיונות דביליים. כדורים פורחים....שלטים של מציאות מדומה. הזוי. ירקוני יחריב את מה שנשאר מרפיד כמו שהוא הרס כל מקום שהוא עבד בו
- 15.אחת שיודעת 08/08/2014 00:22הגב לתגובה זותקשיבו, רפיד תמיד הייתה מובילה ותמיד תהיה, המנכ"ל הקודם שלהם לא עשה שום דבר חיובי, הוא דאג לכיס שלו ולחברים שלו בלבד וכמעט הפיל את החברה ובסוף פוטר. עכשיו מתחילים לעשות שם סדר ובקרוב תרגישו בהבדל. בתור לקוחה שלהם, אני ממש מרגישה את הסדר, המקצועיות והחדשנות.
- 14.יוגב 07/08/2014 14:35הגב לתגובה זורפיד יכולה להצליח עם משהו חדש ומעניין. בהצלחה ליוסי.
- 13.רונה 06/08/2014 15:14הגב לתגובה זוהמנכ"ל הזה הוא אמיתי? הוא מציג ירידה בהכנסות החברה של כ50% . מי עובד שם ?
- 12.אין ספק שהכדור הפורח עוד יתפוצץ להם בפנים (ל"ת)אבי 06/08/2014 15:04הגב לתגובה זו
- 11.אליהו 06/08/2014 11:09הגב לתגובה זומשלטים קל להתעלם, כשיש פרסומות בטלויזיה מזפזפים, לדעתי כדור פורח מרשים יכול למשוך את העין, מזל טוב לרפיד
- 10.הלו. מישהו בבית? 05/08/2014 22:56הגב לתגובה זוהזויים . חברה גמורה.
- 9.זה מגניב וכל הכבוד לרפיד על ההשקעה (ל"ת)אבו נפחה 05/08/2014 21:49הגב לתגובה זו
- 8.אחת שהיתה שם 05/08/2014 20:29הגב לתגובה זוהחברה הכי הזוייה ופטאתית בשוק. איזה התדרדרות עצובה של מי שהיתה עד לא מזמן מובילה.
- 7.בקרוב ברפיד... ציורי קיר של רמי מאירי (ל"ת)ניו מדיה???????????? 05/08/2014 16:49הגב לתגובה זו
- 6.מצחיק מאוד! כדור פורח... עד לאן עוד ילכו. (ל"ת)חחח 05/08/2014 16:32הגב לתגובה זו
- 5.מהפיכת הדיגיטל ברפיד!!! (ל"ת)ע 05/08/2014 16:14הגב לתגובה זו
- 4.כל הכבוד להם, אחלה יוזמה! (ל"ת)אלמונית 05/08/2014 15:23הגב לתגובה זו
- 3.עדיף קיר באיילון! (ל"ת)יוסי 05/08/2014 13:56הגב לתגובה זו
- 2.יוסי 05/08/2014 13:03הגב לתגובה זוזה מה זה רגרסיה... שנות ה-80 שמטוסים היו מובילים באנר בים. אז זה לא עבד (גם רפיד), וגם זה לא יעבוד...
- 1.הבלון ייראה למרחק של שלוש מאות מטר (ל"ת)חדשנות אמיתית 05/08/2014 12:27הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
