רפיד. עכשיו על כדורים פורחים
צילום: יח"צ

ניו מדיה: חברת החוצות 'רפיד ויז'ן' תציע פרסום על כדור פורח - במחיר קיר באיילון

חברת החוצות מציגה "חדשנות אולד סקול" ומציעה למפרסמים כדור פורח שיתנוסס לגובה של 30 מ'. לדברי החברה הפרסום ייראה למרחק של 300 מ'
משה בנימין | (17)

הנסיון האחרון להפסקת אש (שנכון לשעה זו עדיין מחזיק מעמד) מעניק לתעשיית הפרסום הזדמנות ראשונה לחזור לשגרה. ראשונה לשוב לפסי עבודה היא חברת החוצות רפיד ויז'ן שמציגה בפני המפרסמים חדשנות - עתיקת יומין: פרסום על כדור פורח.

על פי נתוני החברה, הכדור הפורח שמיוצר בחו"ל יתנוסס לגובה של 30 מטרים, והפרסום עליו ייראה למרחק של 300 מ"ר. שטח הפרסום על הכדור הפורח הוא בגודל של למעלה מ-300 מ"ר לכל חזית. הכדור, שיוצב בצמתים מרכזיים בגוש דן, מעוגן כל העת לקרקע.

בחברה מוסרים עוד כי "ההחלטה להשקיע בפלטפורמה החדשה התקבלה לאחר שהתחום נבחן בקפידה ולאחר בחינת תוצאות פיילוטים דומים בעולם, שהצביעו על אפקטיביות גדולה ביחס של פי 7, אל מול פלטפורמות פרסום קונבנציונאליות".

הבלון הפורח הוא כלי תעופה מאויש לכל דבר שמופעל תחת תקנות הטיס הישראליות וזקוק לאישורים מרשות התעופה האזרחית (רת"א). עלות הפרסום על כדור פורח תשתנה בהתאם למיקום הכדור וזמן השהייה באוויר, התמחור יהיה דומה לתמחור של קירות מבוקשים באיילון.

יוסי ירקוני, מנכ"ל רפיד ויז'ן : "הכדור הפורח שאנו משיקים עונה על מספר מטרות הנכונות לכל מפרסם. ראשית, בהיותו מדיה גדולה, בולטת ומרשימה. שנית, מיקום הכדור הינו בצירי התנועה הראשיים, תוך יכולת לדלג ממיקום למיקום במהלך הקמפיין. חשוב מכל שלהבדיל ממרבית אמצעי החשיפה המקובלים בשילוט חוצות ונמצאים במקביל לכיוון התנועה כך שאפקטיביים רק במעבר סמוך אליהם, שטח הפרסום שעל גבי הכדור הינו בניצב לכיוון התנועה ומאפשר חשיפה למסר ממרחק רב".

תגובות לכתבה(17):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 17.
    יוסי ורוז. רוז ויוסי. אההה (ל"ת)
    מישל 15/08/2014 06:21
    הגב לתגובה זו
  • 16.
    אורית 15/08/2014 06:18
    הגב לתגובה זו
    או שאת יוסי ירקוני עצמו או שאת והוא...(מה שקורה ברפיד נשאר ברפיד...). המנכ״ל הזה הזוי. לקח את מה שנשאר לנו ברפיד ומביא איתו רעיונות דביליים. כדורים פורחים....שלטים של מציאות מדומה. הזוי. ירקוני יחריב את מה שנשאר מרפיד כמו שהוא הרס כל מקום שהוא עבד בו
  • 15.
    אחת שיודעת 08/08/2014 00:22
    הגב לתגובה זו
    תקשיבו, רפיד תמיד הייתה מובילה ותמיד תהיה, המנכ"ל הקודם שלהם לא עשה שום דבר חיובי, הוא דאג לכיס שלו ולחברים שלו בלבד וכמעט הפיל את החברה ובסוף פוטר. עכשיו מתחילים לעשות שם סדר ובקרוב תרגישו בהבדל. בתור לקוחה שלהם, אני ממש מרגישה את הסדר, המקצועיות והחדשנות.
  • 14.
    יוגב 07/08/2014 14:35
    הגב לתגובה זו
    רפיד יכולה להצליח עם משהו חדש ומעניין. בהצלחה ליוסי.
  • 13.
    רונה 06/08/2014 15:14
    הגב לתגובה זו
    המנכ"ל הזה הוא אמיתי? הוא מציג ירידה בהכנסות החברה של כ50% . מי עובד שם ?
  • 12.
    אין ספק שהכדור הפורח עוד יתפוצץ להם בפנים (ל"ת)
    אבי 06/08/2014 15:04
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    אליהו 06/08/2014 11:09
    הגב לתגובה זו
    משלטים קל להתעלם, כשיש פרסומות בטלויזיה מזפזפים, לדעתי כדור פורח מרשים יכול למשוך את העין, מזל טוב לרפיד
  • 10.
    הלו. מישהו בבית? 05/08/2014 22:56
    הגב לתגובה זו
    הזויים . חברה גמורה.
  • 9.
    זה מגניב וכל הכבוד לרפיד על ההשקעה (ל"ת)
    אבו נפחה 05/08/2014 21:49
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    אחת שהיתה שם 05/08/2014 20:29
    הגב לתגובה זו
    החברה הכי הזוייה ופטאתית בשוק. איזה התדרדרות עצובה של מי שהיתה עד לא מזמן מובילה.
  • 7.
    בקרוב ברפיד... ציורי קיר של רמי מאירי (ל"ת)
    ניו מדיה???????????? 05/08/2014 16:49
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    מצחיק מאוד! כדור פורח... עד לאן עוד ילכו. (ל"ת)
    חחח 05/08/2014 16:32
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    מהפיכת הדיגיטל ברפיד!!! (ל"ת)
    ע 05/08/2014 16:14
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    כל הכבוד להם, אחלה יוזמה! (ל"ת)
    אלמונית 05/08/2014 15:23
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    עדיף קיר באיילון! (ל"ת)
    יוסי 05/08/2014 13:56
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    יוסי 05/08/2014 13:03
    הגב לתגובה זו
    זה מה זה רגרסיה... שנות ה-80 שמטוסים היו מובילים באנר בים. אז זה לא עבד (גם רפיד), וגם זה לא יעבוד...
  • 1.
    הבלון ייראה למרחק של שלוש מאות מטר (ל"ת)
    חדשנות אמיתית 05/08/2014 12:27
    הגב לתגובה זו
אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים. 

אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.