יהב דרייזין
צילום: יח"צ

החל"ת ממשיך למשרדים נוספים: עובדי ענבר מרחב ניסן ייצאו ל-3 ימי חופשה

המשרד שנמנע מכך עד היום נאלץ אף הוא לנקוט בצעד בו נקטו לפניו אדלר, מקאן, גיתם ועוד. העובדים ייצאו לחל"ת, עם אופציה לפיצוי במהלך השנה
משה בנימין | (6)

בסוף השבוע שעבר נודע, מבדיקה שערך אייס בקרב משרדי הפרסום, כי מאות עובדים הוצאו לחופשה ללא תשלום. החל"ת המאולץ הוא הפועל היוצא של הקפאון במשק בעקבות מבצע 'צוק איתן' שמדיר את רגלי המפרסמים מדפי העיתון ומסכי הטלוויזיה ומשפיע באופן ישיר על משרדי הפרסום.

לאייס נודע כי משרד הפרסום ענבר מרחב ניסן שהודיע בשבוע שעבר כי לא יוציא את עובדיו לחל"ת, נאלץ אף הוא לנקוט בצעדים בהתאם למצב. היום (יום ד') התבשרו עובדי המשרד כי הם ייאלצו לצאת לחופשה ללא תשלום בת 3 ימים. במשרד שניסה להימנע מהמהלך, מסרו לאייס כי "במידה והמצב ישתנה לטובה במהלך החודשים הקרובים ימים אלו יוחזרו לעובדים".

כזכור בשבוע שעבר הודיעו מספר משרדים כי במידה והמבצע ימשיך לשבוע הנוכחי הם ישקלו לנקוט בצעד שכזה. על משרדים אלו נמנים ברוקנר נטע יער ו -dsy אינטראקטיב.

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    עצוב, אבל אין ברירה (ל"ת)
    דני 03/08/2014 10:37
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    גלעד 31/07/2014 14:42
    הגב לתגובה זו
    באמת שמתי לב שיהב כבר יומיים לא העלה תמונה של מנה פלצנית מדלאל או של פרפארי מרומא.
  • יהבון 31/07/2014 16:40
    הגב לתגובה זו
    יש לי ז** קטן מאוד ומכיוון שהטכנולוגיה של היום טרם מאפשרת ניתוח הגדלת פין, אני מפצה את עצמי בפריטים שהזכרת
  • 3.
    רועיקי 31/07/2014 12:03
    הגב לתגובה זו
    מדובר על תחילתו של נוהל שהפך פופולארי בשנים האחרונות אצל משרדי הפרסום. בתקופות לחץ יש ניצול של כוח העבודה, שעות נוספות ללא תגמול. כאשר יש ירידה, הם הראשונים שמנצלים את ההזדמנות על גבם של העובדים. לגלגל את ההפסדים לעובדים זאת התנהגות ירודה אשר לא מקובלת בשום תחום אחר.
  • 2.
    עמית 31/07/2014 11:32
    הגב לתגובה זו
    אהה, בעצם לא משלמים עליהם...
  • 1.
    אמיר 31/07/2014 10:02
    הגב לתגובה זו
    העובדים לא שותפים ברווחים אבל שותפים להפסדים
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.