
צילום: ראובן קפוצ'ינסקי
תקציב הפרסום של רשת האופנה להריון Ramilee עובר למשרד 'לעומק התודעה'
השינויים במערך הפרסום הם חלק מתהליך מיתוג מחדש שמבצעת Ramilee. היקף התקציב של הרשת שמונה 27 סניפים צפוי לעמוד על כ-2 מיליון שקלים
משרד הפרסום לעומק התודעה בבעלותם של זיו פופלבסקי, און גולדשטיין וארז מי-טל יחל לטפל בתקציב הפרסום של רשת האופנה להריון Ramilee.
בשנים האחרונות טופל התקציב על ידי משרד הפרסום בלומנקרנץ. העברת התקציב היא במסגרת הליך מיתוג מחדש אליו צועדת הרשת הוותיקה, בנוסף לשינויים אסטרטגיים פנימיים של החברה, כך לדברי Ramilee. היקף התקציב השנתי של הרשת שמונה 27 סניפים בפריסה ארצית צפוי לעמוד על כ-2 מיליון שקלים.
Ramilee היא פרטית המנוהלת על ידי משפחת מזרחי. רמי מזרחי, מנכ"ל החברה, הקים את המותג 'רמי לי' בשנת 1971 ולפני כעשור לקחו על עצמם שלושת ילדיו את ניהול החברה בפועל. זיו פופלבסקי, מבעלי 'לעומק התודעה': "רשת רמי לי הינה רשת האופנה להריון המובילה והגדולה בישראל. אנחנו שמחים שנבחרנו להוביל את השינוי הצפוי ברשת ומברכים על שיתוף הפעולה".
- 3.כל הכבוד. המשרד הזה לא מפסיק לצמוח (ל"ת)רוני 26/06/2014 16:28הגב לתגובה זו
- אמנדה 26/06/2014 18:23הגב לתגובה זומדוכן פלאפל לדוכן שווארמה?
- 2.ארז עולה. דמבינסקי יורד. (ל"ת)מלי 26/06/2014 10:51הגב לתגובה זו
- 1.שולמית 26/06/2014 06:07הגב לתגובה זועד מתי תפרסמו כאן כל סטקייה או דוכן שווארמה שהמשרד הזה מקבל? זה מגוחך.
- יונה 26/06/2014 16:40הגב לתגובה זולא עובר שבוע שלא מתפרסמת ידיעה על המשרד הזה ולרוב מדובר בתקציבים של שקל וחצי. מתי לאחרונה הם זכו במכרז רב משתתפים?