לעומק התודעה זיו פופלבסקי  און גולדשטיין ארז מי-טל
צילום: ראובן קפוצ'ינסקי

תקציב הפרסום של רשת האופנה להריון Ramilee עובר למשרד 'לעומק התודעה'

השינויים במערך הפרסום הם חלק מתהליך מיתוג מחדש שמבצעת Ramilee. היקף התקציב של הרשת שמונה 27 סניפים צפוי לעמוד על כ-2 מיליון שקלים
משה בנימין | (5)

משרד הפרסום לעומק התודעה בבעלותם של זיו פופלבסקי, און גולדשטיין וארז מי-טל יחל לטפל בתקציב הפרסום של רשת האופנה להריון Ramilee.

בשנים האחרונות טופל התקציב על ידי משרד הפרסום בלומנקרנץ. העברת התקציב היא במסגרת הליך מיתוג מחדש אליו צועדת הרשת הוותיקה, בנוסף לשינויים אסטרטגיים פנימיים של החברה, כך לדברי Ramilee. היקף התקציב השנתי של הרשת שמונה 27 סניפים בפריסה ארצית צפוי לעמוד על כ-2 מיליון שקלים.

Ramilee היא פרטית המנוהלת על ידי משפחת מזרחי. רמי מזרחי, מנכ"ל החברה, הקים את המותג 'רמי לי' בשנת 1971 ולפני כעשור לקחו על עצמם שלושת ילדיו את ניהול החברה בפועל. זיו פופלבסקי, מבעלי 'לעומק התודעה': "רשת רמי לי הינה רשת האופנה להריון המובילה והגדולה בישראל. אנחנו שמחים שנבחרנו להוביל את השינוי הצפוי ברשת ומברכים על שיתוף הפעולה".

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    כל הכבוד. המשרד הזה לא מפסיק לצמוח (ל"ת)
    רוני 26/06/2014 16:28
    הגב לתגובה זו
  • אמנדה 26/06/2014 18:23
    הגב לתגובה זו
    מדוכן פלאפל לדוכן שווארמה?
  • 2.
    ארז עולה. דמבינסקי יורד. (ל"ת)
    מלי 26/06/2014 10:51
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    שולמית 26/06/2014 06:07
    הגב לתגובה זו
    עד מתי תפרסמו כאן כל סטקייה או דוכן שווארמה שהמשרד הזה מקבל? זה מגוחך.
  • יונה 26/06/2014 16:40
    הגב לתגובה זו
    לא עובר שבוע שלא מתפרסמת ידיעה על המשרד הזה ולרוב מדובר בתקציבים של שקל וחצי. מתי לאחרונה הם זכו במכרז רב משתתפים?